Ze zijn verhuisd, hè, naar het Hereplein. De voormalige Camera. Hebben ze ook een café, maar dat trekt toch minder.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:40 schreef sigme het volgende:
Images. Ik heb daar eens een oneindig geldige tienrittenkaart laten verlopen. Fijn café hebben ze er wel, is de film ook de moeite waard?
Nee!? Wat erg!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn verhuisd, hè, naar het Hereplein. De voormalige Camera. Hebben ze ook een café, maar dat trekt toch minder.
Da's een ooievaarsbeet. Er ligt volgens mij geen specifieke reden aan ten grondslag.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef Z het volgende:
Ziet er goed uit Claudia! Wat is de oorzaak van die rode oogjes?
Ivan heeft er één in zijn nek en één op zijn achterhoofd, maar die schijnen hardnekkiger te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Gellius het volgende:
WG heeft het ook nog steeds, zoals scherp waargenomen door Frollo.
Ja, vanwege het prestigieuze en omstreden Forum dat oostelijk van de Grote Markt moet komen. Images zou in dit nieuw te bouwen cultuurpaleis ook een plek moeten krijgen. Nu onduidelijk is of de Provincie er wel de miljoenen in wil stoppen waar de gemeente van uitging, heeft Images al aangegeven dat ze heel graag weer terug zouden willen naar de oude locatie. Ik ben voor.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:54 schreef sigme het volgende:
Bliekboar.
Waar moet het heen met de wereld.
Komende zondag - zoals elk jaar - met een vriendin naar de Volkskrantdag.quote:
Het zijn elk jaar twee weken dat ik het jammer vind dat ik niet meer in het centrum van Rotterdam werk. Lekker een lange lunchpauze nemen om even een vage IJslandse film te zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:39 schreef Ringo het volgende:
In (het centrum van) Rotterdam kom ik nog maar zelden, en ik vind het er altijd best leuk, maar tijdens het Filmfestival is het in Rotterdam pas écht tof. Dan zou ik daar zelfs nog wel willen wonen.
Is dat em echt?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Ringo het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)koninginnegracht-59/
Mooi, JAM.
Kijk nog eens goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan moet hij ook niet in die stad gaan wonen.
Er zijn goedverdoemme meer grachten dan alleen in Mokum.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan moet hij ook niet in die stad gaan wonen.
Sorry Buffie.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er zijn goedverdoemme meer grachten dan alleen in Mokum.
Doe ik een housewarmingcadeau voor je op de post.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef JAM het volgende:
Leuk hè, allemaal. Straks ga ik het contract tekenen voor m'n nieuwe huisje.
Ook op zondag?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:56 schreef Thisbe het volgende:
Wordt nog druk in Rotterdam komend weekend!
Ik ben er ook te bewonderen, tezamen met de felbegeerde.
Gewoon een stuk appeltaart voorhouden.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef Thisbe het volgende:
Zood is niet zo makkelijk te verplaatsen Gellius.
Hé, dat IKEA-krukje ken ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe ik een housewarmingcadeau voor je op de post.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |