Waarom niet L.S.?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Thisbe het volgende:
Nou ik zie dat in Nederland de naam het meest aan vrouwen wordt gegeven. Dus ik hou het op geachte mevrouw.
Is dat de beste mevrouw dan?quote:
Dat is echt verouderd. En zeker not done als je de naam weet.quote:
Is dat een geschikte aanhef tegenwoordig?quote:
L.S. verouderd? Wahnsin.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is echt verouderd. En zeker not done als je de naam weet.
Toch wel met EAC en LAME mag ik hopen. Niet met dat satansprogramma iTunes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef k_man het volgende:
En nu zit ik dus de komende weken waarschijnlijk avond aan avond CD's te rippen.
Tegenwoordig wordt 'Beste Ringo' na die eerste mail ook al snel opgevolgd door 'Hoi Ringo' is mijn ervaring. Persoonlijk heb ik daar ook weinig moeite mee. Waarom moeten zulke dingen toch zo stijf en formeel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:53 schreef Ringo het volgende:
Dat bedoel ik. Het is me zo vaak gebeurd dat ik zat te mieren en te meuten over de geschikte aanspreekvorm en tóch op 'Geachte heer X' of 'Geachte mevrouw Y' uitkwam, waarna heer X of dame Y (die ik niet ken en ook nooit heb ontmoet) terugmailde met een allervriendelijkst 'Beste Ringo'. Daar sta je dan met je beleefdheid, een ouwerwetse droogstoppel te wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |