Zie dat ik de verkeerde PI heb gebruikt want het had deze -quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dan eigenlijk juist weer vreemd, want 538 staat al jaren aan de top met veel herhaling en mainstream muziek.
Dat had nog steeds weinig uitgemaakt, want ik kijk echt helemaal nooit naar PI's.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zie dat ik de verkeerde PI heb gebruikt want het had deze -- moeten zijn. Maar goed, wel leuk voor 3FM want ze komen van ver
.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat had nog steeds weinig uitgemaakt, want ik kijk echt helemaal nooit naar PI's.
Giel is goed bezig. Mag worden gezegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:51 schreef CindieY het volgende:
Wat een lekkere parteehknaller zo op de vroege morgen
Absoluutquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die met een enorm lekkere plaat opent
Als De Grote Hans zoiets zegt, dan heeft het klootjesvolk te gehoorzamen. Dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten kerel ! Zou tof zijn als je hier wat vaker komt. Moi !.
Sersjeequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als De Grote Hans zoiets zegt, dan heeft het klootjesvolk te gehoorzamen. Dus
quote:
Beterschap!! Het gaat vreselijk rond in het land. Hier ook aardig wat mensen die ziek thuis zitten. Al kan ik mij ook wel voorstellen dat je ziek wordt van de overkill aan de 4 non blondes met die vreselijk, dramatische single. Afzien!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Nou ben ik vooral hier omdat ik ziek ben en dus niet op het werk me zit te verbijten bij de zoveelste draaibeurt van What's Up op Sky Radio, dus ach...
O, en gefeliciteerd, jarigen! Toeters, bellen, slingers en jolijt alom!
Om dat zomergevoel erin te houden zou ik vooral binnen blijvenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef CindieY het volgende:
Zomernummertje op de radio terwijl de zon mijn kamer binnenschijnt
Ik ben al buiten geweestquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef alors het volgende:
[..]
Om dat zomergevoel erin te houden zou ik vooral binnen blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |