Mijn werk is beter. Ik bepaal zelf van en tot Hoelaat k werk en vanuit waar. Thuis, kantoor. Eventueel tijd voor tijd waardoor ik bijna geen vrij hoef te nemen voor privé afsprakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:22 schreef Skonk het volgende:
Lekker om 7 uur heien, om 8 uur naar huis. Heerlijk het bouwvakkersleven.
GMTA.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:15 schreef swaffelsmurf het volgende:
Nu kun je mooi op het ritme in je vriendin gaan heien
Vertel het ze eens even held.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:13 schreef marcel-o het volgende:
Nou zijn t maar inferieure bouwvakkers maar van zo iets moet je toch wat kunnen zeggen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ga jij toch ook ff lekker heien in je vriendin.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:15 schreef swaffelsmurf het volgende:
Nu kun je mooi op het ritme in je vriendin gaan heien
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ach, als jij net zo hard kunt heien dan vindt je vriendin het misschien toch wel fijn.quote:
toch kopt TS mis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:12 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Inkoppertje voor open doel trouwens dit topic.![]()
ondertussen zat k al in de trein(quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:51 schreef Chai het volgende:
TS heeft niet eens zijn vriendin gedaan in dat uurtje extra, maar gaat wel op FOK!.
probleem is, dat ts na 2 min al klaar isquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
als je n vriendin zou hebben zoals ik heb, zou jij dat ook hebben :pquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
probleem is, dat ts na 2 min al klaar is
Is geen excuus, je faalt gewoon hard.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je n vriendin zou hebben zoals ik heb, zou jij dat ook hebben :p
In de wandelgangen van dit forum heb ik vernomen dat TS z'n heipaal niet groot genoeg is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
eh watquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Ze heeft wel fijne tits.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze stoer zijn omdat ze vroeg opstaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef EvanStone het volgende:
Mensen die om 7 uurs 's ochtends nog in bed liggen.
Zak over de kop en er een heel lelijk gezicht op tekenen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |