abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91925842
Deel 3 alweer van de zolderopruiming! Zie ook [TK]Nerd speeltjes: Star Trek Phaser & Theremin bouwpakket & [TK]Nerd speeltjes: Spawn en ander Mcfarlane spul

Uiteraard mag Star Wars niet ontbreken in de verzameling geekgear :+

Het is een ratjetoe van spullen die ik nog over heb. Van wat voertuigen/beesten(alleen de Dewback is uit de doos geweest en daarna weer terug gestopt) tot een vrij goede 65 back ESB Klaatu, wat EP1 figures (eerste serie, eerste uitgave. 7 van 8 stuks en de 8e ligt vast ook nog ergens, maar da's onder voorbehoud). Zitten ook drie Chinese neppers tussen, oa te herkennen aan dat drie figuren allen dezelfde kaart delen :D

Alle kaarten/dozen/blisters zijn in mindere conditie en daar is de prijs ook naar. Misschien zit er iets tussen om je collectie compleet te maken, om neer te zetten, of om in de fik te steken. Dat laatste zou wel wat jammer zijn, overigens. Check de foto's. Ik zou graag een euro of 85 voor de hele berg zien. Ex verzenden. Voor de snelle beslisser doe ik er een Ewok Village bij. Zonder doos, compleet of vrijwel compleet (was iig compleet toen ie naar zolder ging)

Foto's!

pi_92004241
Wie maakt me los? :-)
pi_92053989
omhoog :)
pi_92269366
omhoog :)
pi_92401156
75 euro voor de hele berg? :)
pi_92962725
kick
pi_93437697