We gaan te ver off-topic; we hebben het hier overquote:
Jezusquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef Bankfurt het volgende:
Deze fake Jezus zal een bisexueel zijn en zal dit sexuele gedrag gaan promoten.
Dit zal eens schok teweegbrengen onder fanatieke christenen en religieuze leiders die denken met de echte Jezus te maken te hebben, en dan hun toevlucht gaan zoeken in zelfmoord.
Althans, dat zijn de plannen, en de invoering is al volop aan de gang.
Eindelijk lees ik een keer onzin van je die ik alleen maar kan aanmoedigenquote:Dit zal eens schok teweegbrengen onder fanatieke christenen en religieuze leiders die denken met de echte Jezus te maken te hebben, en dan hun toevlucht gaan zoeken in zelfmoord.
is het dan niet beter om die jezus te mollen? someone give me a gun.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ze zullen beseffen (in hun programma) dat de Aarde met een bisexuele Jezus al de hel is, dat argument valt dus weg voor hen.
Wauw, wat een stelletje perverts zeg. Zomaar even al die sexuele energie downloaden. En het wordt nog voor iets geheims gebruikt ook! Misschien moet je eens met de mensen in Hollywood gaan praten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Idd, maar dit is nog maar het begin.
[..]
Het plan is als volgt:
- gezinnen en relaties kapot maken
- een bisexuele cultuur introduceren
- Het promoten van meer vrouwen in de bestuurstop van bedrijven en organisaties.
- promoten van een androgyne levensstijl = reptielengedrag
- lagere chakras openhouden, d.m.v. sexuele manipulaties in het energieveld
- het zwaar promoten van cosmetica voor mannen in alle media.
[..]
Goede tekst.
Deze conditionering is ook electronisch, alle moderne electronica en satelieten sturen signalen die ontwikkeld zijn om de lagere chakra's te activeren. Er worden continu sexuele triggers afgevuurd op de bevolking die daarop direct hun sexuele geprogrammeerde input willen afreageren.
Ook worden door electronica, laptops, Ipods, mobieltjes etc. de sexuele energieen van mensen gedownload voor toepassingen (ELF, HAARP, mind-control en rituals) elders op deze planeet.
Verder zenden alle media beelden en kleurencombinaties uit die het reptielenbrein activeren d.m.v. subliminale boodschappen.
Daarnaast is het plan dat er een fake Jezus (als zogenaamde wederkeer van Christus) op aarde komt voor het promoten van de New World Religion.
Deze fake Jezus zal een bisexueel zijn en zal dit sexuele gedrag gaan promoten.
Dit zal eens schok teweegbrengen onder fanatieke christenen en religieuze leiders die denken met de echte Jezus te maken te hebben, en dan hun toevlucht gaan zoeken in zelfmoord.
Althans, dat zijn de plannen, en de invoering is al volop aan de gang.
Ja, dat gaat zomaar; en jij met al je medische kennis en diploma's weet blijkbaar niet eens dat het bestaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wauw, wat een stelletje perverts zeg. Zomaar even al die sexuele energie downloaden.
Het is andersom, de Hollywood regiseurs krijgen hun info van "hen" om op subliminale wijze een tipje van de sluier op te tillen.quote:En het wordt nog voor iets geheims gebruikt ook! Misschien moet je eens met de mensen in Hollywood gaan praten?
Vind je het heel raar dat ik daar een beeeetje skeptisch over ben? Hoe weet jij zo zeker dat zoiets mogelijk is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, dat gaat zomaar; en jij met al je medische kennis en diploma's weet blijkbaar niet eens dat het bestaat.
Ik weet dat, en jij weet dat niet. OMDAT...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vind je het heel raar dat ik daar een beeeetje skeptisch over ben? Hoe weet jij zo zeker dat zoiets mogelijk is?
Dit is echt net discussieren met een kind... Ok, volgende vraag. Hoe weet je dat wat in dat boek/die boeken staat wel waar is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik weet dat, en jij weet dat niet. OMDAT...
Jij de verkeerde boeken leest...
Hoe weet je dat wat in jouw boek/ boeken staat wel waar is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit is echt net discussieren met een kind... Ok, volgende vraag. Hoe weet je dat wat in dat boek/die boeken staat wel waar is?
Experimentele testen, bijv. En doe eens niet de vraag ontwijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hoe weet je dat wat in jouw boek/ boeken staat wel waar is?
Dat is natuurlijk niet de juiste manier van discusserenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik weet dat, en jij weet dat niet. OMDAT...
Jij de verkeerde boeken leest...
Jij hebt die juiste manier van discussiëren vast uit de verkeerde boekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet de juiste manier van discusseren
Homoseksualiteit is daar het tegenovergestelde van?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef Bankfurt het volgende:
Nee, het is een verkapt topic voor normale en respectabele man-vrouw verhoudingen.
Niet het tegenovergestelde; alleen een zeer kleine bijkomstigheid in het sexuele gedrag van mensen, die al een tijdje kunstmatig wordt gepromoot.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is daar het tegenovergestelde van?
En hoe vindt die kunstmatige promotiecampagne plaats?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef Bankfurt het volgende:
Niet het tegenovergestelde; alleen een zeer kleine bijkomstigheid in het sexuele gedrag van mensen, die al een tijdje kunstmatig wordt gepromoot.
waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet het tegenovergestelde; alleen een zeer kleine bijkomstigheid in het sexuele gedrag van mensen, die al een tijdje kunstmatig wordt gepromoot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |