Ik vraag me af waarom jij vindt dat er over smaak te twisten valt? Over muzieksmaak in dit geval dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Net haakte je nog in om dat happyhardcore gedoe, Want daar ging mijn reactie over.
Ja, vast. Ik ben ze de afgelopen 20 jaar nog niet tegengekomen. Denk dat Sting dat wel kan beamen. Zelfs het type schoen is van belang in die wereld. Met Oxford zit je i.i.g. veilig.
Je moet het ook wel een beetje kunnen relativeren en in perspectief kunnen zien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Net haakte je nog in om dat happyhardcore gedoe, Want daar ging mijn reactie over.
Ja, vast. Ik ben ze de afgelopen 20 jaar nog niet tegengekomen. Denk dat Sting dat wel kan beamen. Zelfs het type schoen is van belang in die wereld. Met Oxford zit je i.i.g. veilig.
Aangezien het in dit geval specifiek om advocaten enzo gaat/ging dacht ik dit maar even te delen. Ik heb in 2007 dus stage gelopen op de IT-Afdeling binnen een advocatenkantoor, en wat de advocaten daar deden is gewoon in hun nettere spijkerbroek/blouses/shirts/truien enz. aankwamen en een pak erbij, en als ze een afspraak hadden of naar een rechtszaal of wat dan ook moesten deden ze de normale kleren uit en pak aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:47 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet het ook wel een beetje kunnen relativeren en in perspectief kunnen zien.
Elke periode kent wel z'n foute muziek. Happy hardcore was dat van een deel van de Nineties. Technisch slechte muziek, maar toch vond een deel van de jeugd het toffe muziek![]()
En qua kleding wordt het kantoorleven minder formeel. Stropdas zie je steeds minder, en hier en daar nette jeans met een overhemd.
Truequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik zoek iets nieuws, maar niets is zo leuk
En met mijn crapverbinding duurt downloaden ook wel erg lang... anders zou ik BBT seizoen 1 wel downloadenquote:
Omdat er puur slechte muziek gemaakt wordt, dat puur gericht is op verkoop.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af waarom jij vindt dat er over smaak te twisten valt? Over muzieksmaak in dit geval dus.
Nou, dat dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
Aangezien het in dit geval specifiek om advocaten enzo gaat/ging dacht ik dit maar even te delen. Ik heb in 2007 dus stage gelopen op de IT-Afdeling binnen een advocatenkantoor, en wat de advocaten daar deden is gewoon in hun nettere spijkerbroek/blouses/shirts/truien enz. aankwamen en een pak erbij, en als ze een afspraak hadden of naar een rechtszaal of wat dan ook moesten deden ze de normale kleren uit en pak aan
Oh, anders kopieer je ze maar een keertje ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En met mijn crapverbinding duurt downloaden ook wel erg lang... anders zou ik BBT seizoen 1 wel downloaden
Yup, al brengt m'n werk ook aardig wat geld in 't laatje, dus dan doen we dat tussendoor ook maar hequote:
het hangt ook heel erg af van de sfeer op het kantoor en van de personen. Want er waren hele aardige advocaten maar je had ook van die krengen, maar ach die heb je overalquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat dusDat doen veel meer zakenmensen. Daarbij, is er in de rechtzaal een bepaalde kledingstijl verplicht.
Maar op kantoor vaak echt niet meer.
Tofquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, anders kopieer je ze maar een keertje ofzo.
Geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel mee bij het gelukkig zijn. Zeg ik altijd. En werken kan leuk zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, al brengt m'n werk ook aardig wat geld in 't laatje, dus dan doen we dat tussendoor ook maar he
Ik geniet elk moment van m'n werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel mee bij het gelukkig zijn. Zeg ik altijd. En werken kan leuk zijn
Dat vindt jij! Jij vind happy hardcore slecht. Er zijn ook genoeg mensen die AC/DC verschrikkelijk vinden. Dat is SMAAK, je kan hoog en laag springen, maar het leuk vinden van een bepaalde muzieksoort is nog steeds niet verboden en dat zal het ook nooit worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat er puur slechte muziek gemaakt wordt, dat puur gericht is op verkoop.
En AC/DC aanvoeren als"vergelijk" voor de gemiddelde happyhardcore plaat is een beetje onzinnig en kansloos natuurlijk.
nog beter, geld ontvangen en iets leuks doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geniet elk moment van m'n werk
Dat heb je inderdaad overal. Maar dat heeft niks met etiquette te maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
het hangt ook heel erg af van de sfeer op het kantoor en van de personen. Want er waren hele aardige advocaten maar je had ook van die krengen, maar ach die heb je overal
Nee hoor. AC/DC was origineel en baanbrekend. Happyhardcore bestaat in de regel uit rip-offs van al bestaande (house)platen. Als je dat verschil al niet ziet/snapt....quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
Dat vindt jij! Jij vind happy hardcore slecht. Er zijn ook genoeg mensen die AC/DC verschrikkelijk vinden. Dat is SMAAK, je kan hoog en laag springen, maar het leuk vinden van een bepaalde muzieksoort is nog steeds niet verboden en dat zal het ook nooit worden.
Over smaak valt dus niet te twisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |