abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91922541
Hiya, ik ben opruiming aan het houden. De speelgoedcollectie gaat er grotendeels uit. Er komen een aantal advertenties met allemaal hebbedingetjes die je innergeek gewoon moet hebben :+

We trappen af met de Star Trek Phaser Game. Afkomstig uit 1976. Onderstaand de originele commercial. Liep ik net stomtoevallig tegenaan toen ik wat info zocht :)

Hieronder wat plaatjes van het item. Compleet met reflektieschildje en gebruiksaanwijzing. Of het werkt kan ik niet garanderen. Ik heb het nooit geprobeerd. Ik ga er vanuit dat 'ie het niet doet. Item is 34 jaar oud en dat zie je aan de doos. Dit is geen speelding, maar een neerzetding. Artwork op de doos is geweldig, de phaser zelf is te gek. 25 euro wil ik er voor hebben. Dat is ex verzenden.

Gaan we door met de volgende: de Gakken zelfbouw Theremin.

Deze heb ik tijdens onze eerste Tokiotrip gekocht. De synthesizer heb ik ook, maar die heb ik al in elkaar geknutseld. Deze is nog maagdelijk. Bij interesse voor beide apparaatjes wil ik het synthje wel weer uit elkaar knutselen ( vijf minuten werk ). Ook van de synth heb ik de doos en bijbehorend Japans synthmagazine nog. Voor de Theremin wil ik graag 30 euro zien, ex verzenden. Na het onderstaande filmpje gezien te hebben, zul je me overigens voor gek verklaren dat ik 'm wegdoe. Had net bijna de tranen over m'n wangen lopen van het lachen :D

Synthje staat hier meer over. Kan me overigens niet herinneren dat de mijne zo dik klonk :+
Vier tientjes wil ik er voor hebben. Ex verzenden.

Komt u maar :)

donderdag 27 januari 2011 @ 10:29:43 #2
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_91931882
Welke kleur heeft de Phaser eigenlijk, ik zie zilver in de commercial, blauw op de verpakking en zwart op de foto
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_91932458
Je geeft het antwoord zelf al... ;)

Overigens zie ik zwart in de commercial, zwart op de verpakking en zwart op de foto.

De foto's zijn door mij zelf gemaakt en dus van het artikel te verkopen artikel :)
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:56:11 #4
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_91936836
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef IntensiveGary het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al... ;)

Overigens zie ik zwart in de commercial, zwart op de verpakking en zwart op de foto.

De foto's zijn door mij zelf gemaakt en dus van het artikel te verkopen artikel :)
Lolz,

slecht laptop scherm welke ik gebruik dan :)
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_91939046
Haha, ik begrijp de verwarring wel. Op de still van youtube valt er net wat licht op de phaser, waardoor 'ie zilver lijkt. Maar als je op play drukt zie je 'm zwart worden en de doos van de phaser is in de loop der jaren wat lichter geworden... de foto is gisteren gemaakt en dus het meest natuurgetrouw :)
pi_92004156
En omhoog :)
pi_92026120
heb je een pm gestuurd, neem ff contact met me op.
groet Ben
pi_92032866
Je PB heb ik gelezen. Sorry, geen interesse.
pi_92033906
Ik heb wel belang bij jouw theremin voor jouw vraagprijs :) maar vraag me wel af: gaan der batterijen in of moet hij en het stopcontact, en zo ja, past de stekker?
met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet
pi_92034118
Er gaan penlites in. En daar doet ie volgens mij best lang mee. De synth gaat iig eeuwenlang door. Als je een beetje handig bent kun je er overigens vast wel een adapter socket aanknutselen. Heel youtube staat sowieso vol met allerlei mods :)
pi_92034228
Ik wil de theremin wel voor de ¤ 30 ex. De synth eerst maar niet alhoewel dat fimpje er ook leuk uit ziet :) PM maar waar het geld heen moet, dan maak ik het direct over en stuur ik je m'n adres terug :)
pi_92034691
Deal. PB onderweg :)

Heb meteen even gekeken wat verzenden kost. Aangetekend verzenden kost ¤ 8.05. Dat wil ik je niet vragen voor een pakje van drie tientjes, dus ik stel voor om de helft te betalen. Als jij 34 euro naar mij overmaakt, krijg je 'm aangetekend thuis.

Als je er zestig euro van maakt ( en dat is inclusief verzenden! :) ) doe ik het synthje er ook bij.
pi_92034819
hehe, thanks! maar eerst alleen de theremin :)
pi_92034912
Haha, da's goed. PB in je inbox :)
pi_92035381
PB terug en mijn geld is op weg naar jou :) thanks!
pi_92036898
ik begrijp dat je alleen wil opsturen jammer dat ik zo de theremin misloop, zou wel graag het synthje van je willen, geef me je bankgegevens dan maak ik het geld en mn adres meteen over.
alvast bedankt,
groet Ben
pi_92037749
Hoi Ben,

Klopt. Dit soort kleine dingen zijn te lastig om op te laten halen. Doe ik in principe alleen met dure en/of zware items. Wacht trouwens maar heel even met geld overmaken. Ik ga 'm eerst even testen en dan netjes demonteren. Ik kom morgenochtend ff bij je terug :)

Overigens vind ik bij nader inzien veertig euro een beetje stevig. Ik betaal de verzendkosten, à 8.05 dan wel zelf. Misschien dat dat het missen van de theremin een beetje goedmaakt :)

Als je die theremin overigens echt heel graag wil hebben, dan vind je 'm ook wel op Ebay. Zul je met verzenden ongeveer hetzelfde voor kwijt zijn. Misschien een paar euro meer, maar niet veel... Er is ook een grotere versie van, die iets minder toy-like is... die kost rond de 100 euro, meen ik

Ik pb je morgenochtend even over het synthje!
pi_92038849
dank voor je reaktie, dan hoor ik het morgen wel,
groet Ben
pi_92068547
Getest en hij werkt. Ga 'm zo uit elkaar halen en in de originele doos stoppen. Ik stuur je even een PB met mn gegevens. :)
pi_92125209
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef tsjuster het volgende:
PB terug en mijn geld is op weg naar jou :) thanks!
Geld stond vanmorgen op de rekening. Pakje is aangetekend naar je verstuurd. :)
pi_92144688
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Geld stond vanmorgen op de rekening. Pakje is aangetekend naar je verstuurd. :)
dank je! kannie wachten om hem uit te proberen! :9
pi_92269436
Die van rednil is gisteren verstuurd en die zal vandaag of morgen dus ook arriveren.

Betekent dat ik de Phaser nog over heb. Wie maakt me los?! :)
pi_92286612
De theremin is binnen! *O* En wat ziet de verpakking alleen al er geweldig uit zeg :9~, daarvoor alleen al zou je hem zo kopen als je hem ergens zag staan! B-)
Dit weekend maar ff schroeven! Bedankt Gary!
pi_92297715
Heel graag gedaan. :)

Veel plezier er mee!
pi_92299423
Verdomme Theremin is al weg! Moet dit forum echt vaker bekijken.
Heb je 't synthje wel nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')