Hiya, ik ben opruiming aan het houden. De speelgoedcollectie gaat er grotendeels uit. Er komen een aantal advertenties met allemaal hebbedingetjes die je innergeek gewoon moet hebben

We trappen af met de Star Trek Phaser Game. Afkomstig uit 1976. Onderstaand de originele commercial. Liep ik net stomtoevallig tegenaan toen ik wat info zocht

Hieronder wat plaatjes van het item. Compleet met reflektieschildje en gebruiksaanwijzing. Of het werkt kan ik niet garanderen. Ik heb het nooit geprobeerd. Ik ga er vanuit dat 'ie het niet doet. Item is 34 jaar oud en dat zie je aan de doos. Dit is geen speelding, maar een neerzetding. Artwork op de doos is geweldig, de phaser zelf is te gek. 25 euro wil ik er voor hebben. Dat is ex verzenden.
![toys-4.jpg]()
![toys-5.jpg]()
![toys-6.jpg]()
Gaan we door met de volgende: de Gakken zelfbouw Theremin.
![toys-28.jpg]()
Deze heb ik tijdens onze eerste Tokiotrip gekocht. De synthesizer heb ik ook, maar die heb ik al in elkaar geknutseld. Deze is nog maagdelijk. Bij interesse voor beide apparaatjes wil ik het synthje wel weer uit elkaar knutselen ( vijf minuten werk ). Ook van de synth heb ik de doos en bijbehorend Japans synthmagazine nog. Voor de Theremin wil ik graag 30 euro zien, ex verzenden. Na het onderstaande filmpje gezien te hebben, zul je me overigens voor gek verklaren dat ik 'm wegdoe. Had net bijna de tranen over m'n wangen lopen van het lachen

Synthje staat hier meer over. Kan me overigens niet herinneren dat de mijne zo dik klonk

Vier tientjes wil ik er voor hebben. Ex verzenden.
Komt u maar