Laat mij testenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
Uhm ik druk op de knop in de OP. Opent ie 'm in iTunes en dan krijg ik alleen een jingle van 6 seconden, can someone help me? Please?
Welk nummer gaat dit over?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems, dit nummer is gesampled door The Prodigy voor Smack my bitch up. Wist je dat?
Voor mij wel.quote:
In je FoBo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil alle anonieme lurkers slaan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:53 schreef Driepink het volgende:
ik had een vraag, wie wilt binnenkort weer driepinks harde half uurtje ?
of eventueel driepinks harde uurtje ?
ik ben ook niet echt een sporter.. maar erover lezen/horen vind ik helemaaaaal niks.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Na een amateurwedstrijd ben ik al half in coma.
Okquote:
Ditquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sport
dat moet je doen.. en niet naar kijken, over lezen of naar luisteren
Eerste: Optiequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook niet echt een sporter.. maar erover lezen/horen vind ik helemaaaaal niks.
praat dan over onzin, drugs,drank, muziek of sex
Werkt hier op een mac gewoon via iTunes, de nieuwste versie.quote:
Vrouwen, bier, voetbal en muziek. Waarover moet je het voor de rest nog hebben?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook niet echt een sporter.. maar erover lezen/horen vind ik helemaaaaal niks.
praat dan over onzin, drugs,drank, muziek of sex
Voor sommige is dat geen optiequote:
waiting to start? ga er in johquote:
Kijk daar kan ik wat mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vrouwen, bier, voetbal en muziek. Waarover moet je het voor de rest nog hebben?
Dat ben ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
Stream Title: ONZ Radio | DJ Rock
Content Type: audio/mpeg
Stream Genre: Wat jij wil horen!
Dit dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef Driepink het volgende:
ik heb vanmiddag rond 5en die link gedownload
toen dragems begon deed ie het niet meer op itunes
oke.. nou als het over sport gaat luister ik niet mee.. maar er zullen genoeg mannen zijn die wel geïnteresseerd zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerste: Optie
Tweede: Geen ervaring mee dus niks over te zeggen.
Derde: Daar gaat het natuurlijk sowieso over
Vierde: Dito als 2
datquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef Pizzalucht het volgende:
koelkast, heb trouwens een service watcher op de stream gezet.
Zodra hij uitvalt weet ik het binnen 5 minuten
Er waren zelfs heuse fans.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. nou als het over sport gaat luister ik niet mee.. maar er zullen genoeg mannen zijn die wel geïnteresseerd zijn
Als je luistert, binnen 10 seconden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef Pizzalucht het volgende:
koelkast, heb trouwens een service watcher op de stream gezet.
Zodra hij uitvalt weet ik het binnen 5 minuten
Ultieme combi van service watcher en email op je mobiel
dan doe je het schijnbaar erg goedquote:
Kan niet altijd luisteren hequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je luistert, binnen 10 seconden.
lol goed he. dit was toch dubstep of zo?quote:
De stream is niet uitgevallen hoor, hij bedoelt als de server/shoutcast service echt crasht, maar die kans is nihil door de goede config.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je luistert, binnen 10 seconden.
ik vat dit telkens weer verkeerd opquote:
wat voor soort hard?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:07 schreef Driepink het volgende:
ik had een vraag, wie wilt binnenkort weer driepinks harde half uurtje ?
of eventueel driepinks harde uurtje ?
Uhu, waarum?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
HEE DJ STEEN JIJ GEBRUIKT TOCH VIRTUALDJ?
Nou het duurt maar een minuutje joh. En morgen rond 1 uur.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan doe je het schijnbaar erg goed![]()
wanneer doe je dat? dan zorg ik dat ik wat anders doe.. sorry niks op jou persoonlijk
Kan je mij de info die nodig is voor SAM doorgeven, dan ga ik jullie oren laten bloeden van spijtquote:
zit ik op schoolquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het duurt maar een minuutje joh. En morgen rond 1 uur.
via piere janquote:
Eerst kijken welke tijden er beschikbaar zijn en dan het melden bij Pirania.quote:
JAquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Hij werkt weer. Is het normaal dat je een jingle van 6 sec hoort en dat ie dan pas de stream afspeelt?
Ik wil voor mijn debuur een zo rustig mogelijk uurquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerst kijken welke tijden er beschikbaar zijn en dan het melden bij Pirania.
DAT IS TOCH GEEN INSTELLINGquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik moet ontzettend nodig plassen.. maar heb geen zin om naar boven te lopen
Ja, dat is meteen de buffer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Hij werkt weer. Is het normaal dat je een jingle van 6 sec hoort en dat ie dan pas de stream afspeelt?
4 uur 's nachtsquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik wil voor mijn debuur een zo rustig mogelijk uur
tussen 4 en 5 is het heel rustig!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vrijdagochtend/middag is er nog behoorlijk wat tijd vrij volgens mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oké dan klopt 't. Net bij dragems hoorde ik na die jingle helemaal niks, maar bij Rock wel.quote:
Dat lag aan dragmsquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké dan klopt 't. Net bij dragems hoorde ik na die jingle helemaal niks, maar bij Rock wel.
lol via vlc welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |