abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2011 @ 09:31:46 #26
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_92030418
*O* Vivi, van harte met je kleuter! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 09:44:36 #27
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92030581
Oe Free, niet herkenbaar hier (zo vroeg tenminste). Moest Maarten zelfs wakker maken om kwart over 9! :D
Maar als Maarten zo eens wakker wordt midden in de nacht, komt hij ook vaak bij ons in bed... dan gelukkig wel verder slapen.

Beterschap voor Annicka GWS :*

Wat fijn dat Tyler nu alweer langer bij jullie mag zijn Ingrid :*
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:01:49 #28
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_92037941
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 09:44 schreef Marie79 het volgende:
Oe Free, niet herkenbaar hier (zo vroeg tenminste). Moest Maarten zelfs wakker maken om kwart over 9! :D
Marlien heb ik wakker gemaakt om 11.30 uur.
Ik vind het echt lastig dat ze 's ochtends zo lang slaapt (hoewel ik kan begrijpen dat een aantal ouders daar juist jaloers op kunnen zijn). In het week-end vind ik het heerlijk, maar door de week is het lastig dat ze wakker gemaakt moet worden voor de peuterspeelzaal of vanwege andere verplichtingen. Ze is echt vreselijk chagrijnig als je haar wakker maakt, werkt met alles tegen en wil niet eten. Als ze tegen het eind van de ochtend wakker wordt (gemaakt) dan is ze gewoon vrolijk en lukt alles veel beter.
Ik heb al geprobeerd haar een paar weken echt elke dag op tijd eruit (en erin natuurlijk) te doen, zodat ze een ander ritme krijgt, maar dat lukt niet.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_92039982
11.30 :D Ik kn me voorstellen dat dat doordeweeks lastig is ja. Hoelaat gaat ze savonds naar bed dan?

Whehe ik was denk ik ook in lachen uitgebarsten freecell :Y

Dana was vanmorgen ook vroeg wakker, dus die heeft nog even tussen ons in gelegen..zo schattig, ze wilt dan altijd je handje vast houden O+

En daarna is ze mee naar paardrijles geweest en mocht ze even samen met mij op het paard een rondje stappen. Trots dat ze was!!
En ik was ook trots omdat ze daar iedereen inpakt met dr schattig non stop gebabbel en dr lieve ondeugende koppie O+
  zondag 30 januari 2011 @ 16:29:55 #30
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_92082937
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
11.30 :D Ik kn me voorstellen dat dat doordeweeks lastig is ja. Hoelaat gaat ze savonds naar bed dan?
Als ze 's ochtends zo laat wakker is, slaan we het middagslaapje over en gaat ze (gewoon) rond 7 uur naar bed.
Als ze 's middags een middagslaapje doet (op de dagen dat ze er wel vroeg uit moet) dan slaapt ze vaak ongeveer van 14.00 tot 17.00 uur en gaat ze 's avonds iets later naar bed (rond 20.00 uur).
  zondag 30 januari 2011 @ 21:19:43 #31
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92098306
*O* Even juichen voor Maarten hoor *O*
Het ziet er naar uit dat zindelijk worden niet héél lang meer gaat duren, vandaag een aantal keer een plasje gedaan. Vanavond was het niet echt een plas te noemen, eerder drie druppels perste hij eruit om maar de wc door te kunnen trekken O+
De luier is nog wel tussendoor nat, dus we laten het nog even zo en gewoon een aantal keer per dag naar de wc laten gaan, als we toch de luier verschonen. En ik zit al te denken aan zo'n luierbroekje. Maar dan moet ik eerst maar eens gewoon ondergoed gaan kopen voor Maarten.
pi_92098430
Go Maarten! Goed man !!

Hier gaan de luierbroekjes gewoon onder de rompers hoor.
  zondag 30 januari 2011 @ 21:28:51 #33
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92099107
Het lijkt me zo lastig Bodpa, als Maarten naar de wc is geweest en dan weer al die knoopjes gaat vastmaken... Maar misschien is dat alleen mijn gevoel maar en moet ik het maar eens proberen met die broekjes...
pi_92112234
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Grijs het volgende:

[..]

Als ze 's ochtends zo laat wakker is, slaan we het middagslaapje over en gaat ze (gewoon) rond 7 uur naar bed.
Als ze 's middags een middagslaapje doet (op de dagen dat ze er wel vroeg uit moet) dan slaapt ze vaak ongeveer van 14.00 tot 17.00 uur en gaat ze 's avonds iets later naar bed (rond 20.00 uur).
En slaapt ze ook niet korter smorgens als je dr savonds eerder naar bed doet (niet dat dat hier zo werkt.... helaas;))
pi_92112248
Ow en Maarten, goed zeg!!
  maandag 31 januari 2011 @ 08:44:34 #36
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_92112453
Maarten, wat goed zeg *O* ^O^

Hier vanmorgen een sjaggi peuter. Gisterenavond ook al er onrustig met slapen gaan en vanmorgen, voor zijn doen, erg vroeg om 6:20 uur wakker. De laatste twee hoektanden zijn aan het doorkomen en dus de schuldigen... ik ben blij dat ik vandaag mag/kan gaan werken eigenlijk. Al was hij op de fiets wel stil, thuis om alles huilen..
Make love, not war ☮
pi_92113248
Ik heb hier al vrij lang gewoon ondergoed, dat vind ik gewoon leuker :P
Ergens overgegaan toen hij anderhalf was ofzo denk ik?

Hier wilde meneer vanmorgen geen luier aan, nou prima, hij is zich er totaal nog niet bewust van en rent nu dus in alleen een onderbroekje, sokken en een trui rond.
Tot u toe één plas, een hele grote _O-

Mama!!!!!
-- Ja?
Ik poep :S
-- poep?
Nee niete poep, nat! Heeeeeuw nat!
-- ja,, ik zie het :+ Zullen even op het potje gaan zitten?
:Y (kwam natuurlijk iks meer :P )
-- Zullen we een schone onderbroek aandoen? :)
:Y

Nou, het scheelt me wel een boel was, zo'n klein onderbroekje is veel kleiner dan een luier _O-
  maandag 31 januari 2011 @ 13:57:40 #38
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_92121212
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

En slaapt ze ook niet korter smorgens als je dr savonds eerder naar bed doet (niet dat dat hier zo werkt.... helaas;))
Dat zou ik misschien nog kunnen uitproberen, maar dan moet ze geen middagslaapje doen (anders krijgt ze geen avondeten). Wordt wel erg lastig met avondeten dan...

En een paar kindjes die bijna zindelijke zijn! Knap, hoor!
  maandag 31 januari 2011 @ 14:01:08 #39
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_92121339
Hmm, kennelijk is hier de middagslaap weer terug, ik ben benieuwd hoelang ze dat nog volhoudt. Ben ik niet gewend, een paar uur voor mijzelf op de dag... :+

Maarten! Wat goed! *O*

Ik doe momenteel niet zoveel met zindelijkheidstrainig, behalve vragen of ze op de wc wil of niet. Meestal is het antwoord ' :N '.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92121978
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Marie79 het volgende:
Het lijkt me zo lastig Bodpa, als Maarten naar de wc is geweest en dan weer al die knoopjes gaat vastmaken... Maar misschien is dat alleen mijn gevoel maar en moet ik het maar eens proberen met die broekjes...
Yup, da's waar. Die man van ons heeft nauwelijks billen, dus met alleen een boxer erover zakt het luierbroekje een pietsie van zijn gat waardoor af en toe net zijn puntje over de rand komt. En dan heeft hij dus een nat hemd + broek.
Hij vindt een boxer wel superstoer: "ondejjbjjoe pappa!" Als pappa thuiskomt trekt hij ook meteen zijn eigen kleren uit om te laten zien dat hij een boxer aan heeft en wordt er driftig aan pappa's broek gesjord, even checken of pappa ook een boxer draagt. _O-

Hij draagt meestal rompers trouwens, lijkt me nog zo lekker warm. :@
pi_92133076
Ik kreeg een brief van mijn 1ste keus basisschool dat ze ingeschreven staat en een plekje heeft *O*
Wat gaat de tijd toch snel :o
  maandag 31 januari 2011 @ 18:40:04 #42
12913 GreatWhiteSilence
pi_92133744
Gefeliciteerd! :D Hoe oud is ze dan, Pvoesss? Ik heb me er niet in verdiept, ver van mijn bedshow... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92134488
mei 2008 dus nu ruim 2,5.
Op sommige plekken ben je met 2jaar al laat met inschrijving :o
Dus ik was bang dat we te laat waren :X maar gelukkig niet *O*
pi_92136233
Lol hier is helemaal geen "wachtlijst" ofzo, Mirte is ruim 3 en die hebben we vorige week ingeschreven :). Maar goed, dat ligt er natuurlijk ook aan waar je woont denk ik...
Fake it till you make it...
  maandag 31 januari 2011 @ 19:35:50 #45
12913 GreatWhiteSilence
pi_92136727
Ik kan me voorstellen dat je in Amsterdam wel flinke wachtlijsten kunt hebben, of als er een écht goede school in een bijvoorbeeld middelgrote plaats is, waar iedere ouder zijn kind op wil hebben? :?
  maandag 31 januari 2011 @ 19:49:42 #46
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_92137664
Bij ons hoef je pas in te schrijven in het jaar dat je kind 3 jaar is geworden. Dus begin volgend jaar mogen wij Lennon gaan inschrijven.

Pvoess fijn dat X ingeschreven is.
Make love, not war ☮
pi_92139370
Wij hebben dana al ingeschreven voor ze 2 werd :@
Ik wou zeker weten dat ze terecht kon op de school van onze keus..en dat is dus ook gelukt :')
pi_92139630
Dit hier is de brede school in wording..
Het geeft extra activiteiten na school en is heel klein, knus en geborgen.
ook krijgen ze vanaf het begin muziek, drama etc
pi_92140872
je kan bij ons kiezen tussen de christelijke of de openbare. naar ik begrepen heb van vriendinnen is het hier gebruikelijk dat je zo als kindlief 3 wordt/is ongeveer, bij allebei gaat kijken en informeren. hier is het vaak nogal afhankelijk van in welke hoek van het dorp je woont en waar de vriendjes/familie gaat. heel veel verschil is er niet. de openbare is wat "vrijer" dan de christelijke, maar veel scheelt het niet heb ik begrepen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 31 januari 2011 @ 21:21:47 #50
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92144147
Wat ik hier begreep, is dat we Maarten pas in hoeven te schrijven in 2012, dat is het jaar dat hij 4 wordt (in november).

*O* Een voorzichtige jompel erbij, vanavond ook een grote drol op de wc gedraait!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')