Marlien heb ik wakker gemaakt om 11.30 uur.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:44 schreef Marie79 het volgende:
Oe Free, niet herkenbaar hier (zo vroeg tenminste). Moest Maarten zelfs wakker maken om kwart over 9!
Als ze 's ochtends zo laat wakker is, slaan we het middagslaapje over en gaat ze (gewoon) rond 7 uur naar bed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
11.30Ik kn me voorstellen dat dat doordeweeks lastig is ja. Hoelaat gaat ze savonds naar bed dan?
En slaapt ze ook niet korter smorgens als je dr savonds eerder naar bed doet (niet dat dat hier zo werkt.... helaas;))quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Grijs het volgende:
[..]
Als ze 's ochtends zo laat wakker is, slaan we het middagslaapje over en gaat ze (gewoon) rond 7 uur naar bed.
Als ze 's middags een middagslaapje doet (op de dagen dat ze er wel vroeg uit moet) dan slaapt ze vaak ongeveer van 14.00 tot 17.00 uur en gaat ze 's avonds iets later naar bed (rond 20.00 uur).
Dat zou ik misschien nog kunnen uitproberen, maar dan moet ze geen middagslaapje doen (anders krijgt ze geen avondeten). Wordt wel erg lastig met avondeten dan...quote:Op maandag 31 januari 2011 08:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
En slaapt ze ook niet korter smorgens als je dr savonds eerder naar bed doet (niet dat dat hier zo werkt.... helaas;))
Yup, da's waar. Die man van ons heeft nauwelijks billen, dus met alleen een boxer erover zakt het luierbroekje een pietsie van zijn gat waardoor af en toe net zijn puntje over de rand komt. En dan heeft hij dus een nat hemd + broek.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Marie79 het volgende:
Het lijkt me zo lastig Bodpa, als Maarten naar de wc is geweest en dan weer al die knoopjes gaat vastmaken... Maar misschien is dat alleen mijn gevoel maar en moet ik het maar eens proberen met die broekjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |