So Lonely vind ik het beste.quote:
Oh diequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die South Park aflevering
Ik weet de juiste platen doorgaans ook wel uit te zoeken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:42 schreef Kluts het volgende:
Dat nummer wordt ook altijd op geweldige momenten op geweldige feestjes gedraaid.
Same thingquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik noem je toch geen Phone-flip-bimbo?
Een man met smaak!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet de juiste platen doorgaans ook wel uit te zoeken.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb weinig met nederlandse rap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef Kluts het volgende:
Dit krijg je als je Promo ( ja, die ja) een cd onder TopNotch laat opnemen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
The Police is sowieso.Sting, daar krijg ik altijd jeuk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een tja, ik heb er niet eens een woord voor, kutmuziek wil ik niet zeggen, bagger ook niet. het is gewoon niks.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Dit gaat ook niet zozeer om de rap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb weinig met nederlandse rap.
Zijn er maar een paar die ik redelijk vind.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
En callcentrewurm vindt je wel goed?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Kluts het volgende:
Dit is trouwens voor mij een van de beste nieuwere hip-hop-platen. Sowieso is DOOM echt supah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |