Je moet even de killuminati 2k10 mixtape van de outlawz downloaden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Kluts het volgende:
Dit is trouwens voor mij een van de beste nieuwere hip-hop-platen. Sowieso is DOOM echt supah.
Ik was eerst nog callcenterbabequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
En callcentrewurm vindt je wel goed?
Ouchquote:
quote:
Het mocht gezegd worden.quote:
Dat geeft niet. Maar Big Daddy Kane... denk dat hij een van de beste, zo niet de beste, rapper was. Qua flow enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef Kluts het volgende:
*kruipt weg in een hoekje en haat zichzelf omdat ze blijkbaar toch niet zo goed haar klassiekers kent.*
Was zeker een van de bestequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Maar Big Daddy Kane... denk dat hij een van de beste, zo niet de beste, rapper was. Qua flow enzo.
Weet je dat ik zijn muziek altijd gemeden heb omdat ik er een megafout beeld bij had vanwege de slick niggerclips en zulks?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Maar Big Daddy Kane... denk dat hij een van de beste, zo niet de beste, rapper was. Qua flow enzo.
Ja, en de postbode is beter dan Mozart!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, die rare "high-top" kapsels en dikke gouden kettingen waren toen in. Maar het is verre van gangster.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Kluts het volgende:
Weet je dat ik zijn muziek altijd gemeden heb omdat ik er een megafout beeld bij had vanwege de slick niggerclips en zulks?
Schat, alleen de url copy/pasten is genoegquote:
Ik kan Mozart ook waarderen hoor, ik snap je opmerking alleen niet helemaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, en de postbode is beter dan Mozart!
Ja, misschien komt het ook dat ik die tijd totaal niet heb meegemaakt en het er dus voor mij vooral belachelijk uitziet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, die rare "high-top" kapsels en dikke gouden kettingen waren toen in. Maar het is verre van gangster.
Sorry, newbie hequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, alleen de url copy/pasten is genoeg
Bone Thugs and Harmony hebben een hele eigen stijl en die moet je wel liggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, misschien komt het ook dat ik die tijd totaal niet heb meegemaakt en het er dus voor mij vooral belachelijk uitziet.
Nu moet ik ook zeggen dat ik pas sinds een jaar of 7 echt ook hiphopluister.
Samenwonen met een hiphopluisteraar.
En ik vind ook lang niet alles leuk.
Ik heb echt de tyfus aan Bone Thugs and Harmony.
Het was een van de trendsetters en een icoon, maar anderen hadden een beter ritme of betere teksten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan Mozart ook waarderen hoor, ik snap je opmerking alleen niet helemaal.
quote:
Daar heb ik (als mede hiphop luisteraar) ook niet zoveel mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Kluts het volgende:
Ja, misschien komt het ook dat ik die tijd totaal niet heb meegemaakt en het er dus voor mij vooral belachelijk uitziet.
Nu moet ik ook zeggen dat ik pas sinds een jaar of 7 echt ook hiphopluister.
Samenwonen met een hiphopluisteraar.
En ik vind ook lang niet alles leuk.
Ik heb echt de tyfus aan Bone Thugs and Harmony.
Ja, dat is het dus. Ik vind het echt op ALLE vlakken het ergste wat er bestaat, van ALLE soorten muziek die er zijn. Als iemand het opzet als ik er ben, loop ik echt liever ff weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bone Thugs and Harmony hebben een hele eigen stijl en die moet je wel liggen
Ook crossroads?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is het dus. Ik vind het echt op ALLE vlakken het ergste wat er bestaat, van ALLE soorten muziek die er zijn. Als iemand het opzet als ik er ben, loop ik echt liever ff weg.
Minstens!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef STING het volgende:
[..]
Als in, "Dank je wel lieve schattige callcentre babe" ofzo?
en toch helemaal luisteren hèquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het was een van de trendsetters en een icoon, maar anderen hadden een beter ritme of betere teksten.
DAT is hun ergste nummer juist.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook crossroads?
Die trekken de meeste nog wel
maakt niet uit, mijn rug en schouders worden zo verwendquote:
tijd om het topic te verlaten dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
No worries, ik post de koele shit wel.
Maar mij welquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maakt niet uit, mijn rug en schouders worden zo verwend
Nee joh!quote:
Riep je daarom net om Yuki?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je mag best naar mij komen kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar mij welWat moet ik dan kijken?
[..]
Nee joh!
Nee, niks tegen yuki, maar er komt een proquote:
Wat heb ik daar nu aan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je mag best naar mij komen kijken
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, niks tegen yuki, maar er komt een pro
Eeuh, weet ik niet, niet van die moeilijke vragen stellenquote:
Nou danquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, weet ik niet, niet van die moeilijke vragen stellen
D_K heeft smaak.quote:
Uhuh!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Kluts het volgende:
Leuke sig trouwens Tech.
Is dat al zo lang geleden?
Time flies when you're having fun.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Kluts het volgende:
Leuke sig trouwens Tech.
Is dat al zo lang geleden?
quote:
Ik kan het eigenlijk altijd luisteren. Net als Era:quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Enya vind ik ook lekker, maar ben niet in in een chill out mood op dit moment.
Recovery? Staan een paar wel aardige nummers op, maar ik was echt fan van zijn oude werk, maar dit is gewoon om je dood te schamen vond ik. In verhouding.quote:
Ja het heeft mij positief verrast.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Recovery? Staan een paar wel aardige nummers op, maar ik was echt fan van zijn oude werk, maar dit is gewoon om je dood te schamen vond ik. In verhouding.
Het is wel beter dan het gemiddelde hiphopalbum wat er nu commercieel uitkomt, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat dit ook alweer 20 jaar oud is?
Maar het blijft een geweldige track.
Ik vond seduction wel mooi vanwege de muziek icm met tekst. en Space Bound idd, tot die vent die dat refreintje zingt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het heeft mij positief verrast.
Vooral dit nummer, you're never over en space bound
Death Row!quote:
Ik heb toen ik een bijbaantje had bij the Free Record Shop ooit een joint gerookt met 1 van die gasten van dit nummer. Ik weet alleen niet meer of het Kriss of Kross was.quote:
Eh, geintje?quote:
Dat is het meest genante wat het blanke ras ooit aan hiphop gemaakt heeft.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben bloedserieus natuurlijk
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is het meest genante wat het blanke ras ooit aan hiphop gemaakt heeft.
quote:
quote:
Ja maar jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |