Die lijkt niet op jou.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
1 van de huppelzusjes:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat mijn nr niet gegeven wordquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef Oceanview het volgende:
Gelukkig zijn er geen Fok!ers online die mijn nummer hebben
Dat ja, godverquote:
Doe maar nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
In the phetto![]()
Koelkast en darcli ga Ez even bellen
Geen van mn zusjes lijken op mijquote:
Oooh dat is heel leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
1 van de huppelzusjes:
[ afbeelding ]
Jawelquote:
Haar zou ik een knie in haar gelaat schenken, vuige zeilhoer.quote:
aandachts sletjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef trolololo het volgende:
Hihi je hoeft maar 1x laura dekker te posten en je krijgt lekker veel aandacht
Haal dit monster wegquote:
Dat is Almere.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef trolololo het volgende:
PURMEREND = AFVOERPUTJE VAN AMSTERDAM
Landsmeer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef trolololo het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef trolololo het volgende:
Viel wel mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
FLIKKER OP MAN VETTE MISHANDELING OP DIE CAM!!
Welke cam?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
FLIKKER OP MAN VETTE MISHANDELING OP DIE CAM!!
Op tinychat!!quote:
Ja, 1+1 gratis...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was de make-up in de aanbieding ofzo?
Weet ik. Eentje zeurt tegen mij op msn, hebben?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Er wonen best geefbare chicks daar
Link?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op tinychat!!
Ik werd vet in de houdgreep genomen
Leeftijd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik. Eentje zeurt tegen mij op msn, hebben?
quote:
Mehh.. zou d'r hierzo best raken hoorquote:
quote:
Dat joch is 16 en krijgt gezeik manquote:
Ja, maar ik vind het lief van je.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat joch is 16 en krijgt gezeik man
Heldennaam wel.quote:
Dan hou ik van haarquote:
Ja hij praat geen faal limburgs.quote:
Zo klopt hij wel.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zie de hele tijd marc marie voor me![]()
![]()
![]()
hoe ongeil
Correct.quote:
Marc marie niet geil vindenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zie de hele tijd marc marie voor me![]()
![]()
![]()
hoe ongeil
Tuurlijk, en met mij vele anderen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Geil jij er wel op dan?
Gras is een Apple.quote:
smaken verschillenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tuurlijk, en met mij vele anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
afijn, zometeen komt mn zusje dus ook op de radio
Die is al op de radio geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
Picsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
Het is laijvquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
Is laura dekker je zusje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar over dit onderwerp kan dat niet.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef Snuf. het volgende:
HOE HEET NAATJE ALS HIJ KNALT????Ik heb gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk al die windows users kijken dat jij een § hebt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef trolololo het volgende:
PICS VAN JE ZUSJE, NAATJE!111!1§§222
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij niet, jij liegt gewoon
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kijk al die windows users kijken dat jij een § hebt.
wat denk jij dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat voor stem heb jij of deed je dat expres?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kijk al die windows users kijken dat jij een § hebt.
dan nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niks van.
Dom mens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef dragems het volgende:
GODVER DE GODVER. mijn moeder moet een nieuwe tel. vraag ze aan mij welke moet ik nemen. ik zeg htc wildfire. WIL ZE NOG EEN AIDS BLACKBERRY. en tegen mij zeiken dat ze geen 222 euro bij wil betalen voor die blackberry
Blackberrie, voor als je aids in je hand wil houdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef dragems het volgende:
GODVER DE GODVER. mijn moeder moet een nieuwe tel. vraag ze aan mij welke moet ik nemen. ik zeg htc wildfire. WIL ZE NOG EEN AIDS BLACKBERRY. en tegen mij zeiken dat ze geen 222 euro bij wil betalen voor die blackberry
Gewoon een John's Phone voor je mama.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef dragems het volgende:
450 euro voor een blackberry, dat was echt fantastischquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef dragems het volgende:
§§§±±±±§±±±§±±±±§§§±±±±±§§§§§§±±±±±±±§§§§§§§±±±§µåøøø½ø½ø½®¥ø¡£¢§¶ªººæ÷µµçquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
![]()
Zullen we gaan pronken?![]()
±§±±§§±±§§§§§±±±§±±§§±§±±±§
ß©®
Ik ga het nummer van je zusje wel sturenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez kan je me vergeven dat ik je nummer heb doorgegeven
Oke, ik was ook maar aan het grappen hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan niet![]()
voel niet echt de behoefte om het te bewijzen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef Snuf. het volgende:
HOE HEET NAATJE ALS HIJ KNALT????Waarom moest ik grinniken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...
Zullen we nettings dr nummer doorgevenquote:
Hihi F3, handig heh?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
§§§±±±±§±±±§±±±±§§§±±±±±§§§§§§±±±±±±±§§§§§§§±±±§µåøøø½ø½ø½®¥ø¡£¢§¶ªººæ÷µµç
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we nettings dr nummer doorgeven
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, ik was ook maar aan het grappen hoor
Van mij mocht ie niet bellen hoorquote:
Serieusquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is so? en ik maar denken dat je serieus was
ik las hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij mocht ie niet bellen hoor
OE OE OE OE OEquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Zij is ook echt altijd droog heh
Spelletjes op een macquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Even mijn geluid zachter zetten f11 en een spelletje doen onder f4
Dan vergooi je ook je eigen kansen hequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga het nummer van je zusje wel sturen
Wie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OE OE OE OE OE
IK heb nog wel een nummer om door te geven
quote:
Dit ja, even de helderheid van mijn prachtscherm verhogen met F2quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Even mijn geluid zachter zetten f11 en een spelletje doen onder f4
Take one guessquote:
ja lolquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Zokunen het volgende:
mag je ook gewoon nummers van willekeurige mensen doorgeven?
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je gaat er nog op door ook
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vergooi je ook je eigen kansen he
Nee, want flippings (die woont daar ook toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef trolololo het volgende:
nee LUVquote:
J. aka R. ?quote:
witlof, roodlof of wat?quote:
Ik weet haar adres en nummer enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want flippings (die woont daar ook toch?)
Remlofquote:
en Frannehquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja maakt mij niet uit verder maar je bent al geen maroc dus je maakt al weinig kansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Franneh. En Erwin. En ik. En Schenkstroop.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja die staat in mijn foboquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wij staan op de foto met remlof.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Slechte grap alert
HOE NOEM JE DJKOELKAST ALS HIJ OPEENS HEEL HARD IS GEGROEID?Die is wel heel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Slechte grap alert
HOE NOEM JE DJKOELKAST ALS HIJ OPEENS HEEL HARD IS GEGROEID?Die van Granaatje was beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
¯_(ツ)_/¯
Ik ben ook heel vaak in Purmerendquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En Franneh. En Erwin. En ik. En Schenkstroop.
Wat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En Franneh. En Erwin. En ik. En Schenkstroop.
Maar je woont er nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vaak in Purmerend
Ik ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik weet haar adres en nummer enzo
Nu ik nog.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb op haar bed gelegen
Jaquote:
Al denken sommige mensen dat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pwn je wat Flips betreftquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik weet haar adres en nummer enzo
Ikke nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb op haar bed gelegen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
Nog een slechte grap alert niet lezen als je geen slechte grap wil luisteren
Hoe noem je DJDARKLIE als hij allemaal bladeren verzamelt?ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Heey geile slet zei koelkast.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
en dit gesprek wil ik ook terugluisteren, want ik wil weten wat er tegen mn zusje is gezegd
pics van je zusquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
en dit gesprek wil ik ook terugluisteren, want ik wil weten wat er tegen mn zusje is gezegd
Ja maar ij bent het kloteneefjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ikke niet
Ik ben wel vaak bij 9611Niels thuis geweest
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
Nog een slechte grap alert niet lezen als je geen slechte grap wil luisteren
Hoe noem je DJDARKLIE als hij allemaal bladeren verzamelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slecht.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Zo noem je mij jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ij bent het kloteneefje
Die niet denk ikquote:
OVER EEN HALF UUR MAN!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Zokunen het volgende:
wanneer stoppen jullie? Ik wil roken FFS, we moeten reclame inlassen
Het was een grapje van mij, hij praatte gewoon met die verkapte limburger stem, ik ben een brabander.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah, dat verklaart haar nogal verbaasde uitdrukking toen ze zei: Tis voor jou, ene bart ofzo
Rook achter je pc?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Zokunen het volgende:
doe dat tijdens de muziekquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Zokunen het volgende:
Jij kan haar zusje heus wel schenkenquote:
Zie sig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan haar zusje heus wel schenken
Is nog veel beterquote:
Nee dan gaat het stinkenquote:
Schenken klinkt alsof je haar bek volpistquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ze is alleen bezet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik honger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
ER ZIT HIER IEMAND HEEL LUIDRUCHTG CHIPS TE KANEN
Rokenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is nog veel beter
doe ik ook
Dat zusje is lekker hoorquote:
Niet meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ze is alleen bezet.
Doe nou niet Huppelquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
ER ZIT HIER IEMAND HEEL LUIDRUCHTG CHIPS TE KANEN
Ik kom pas net thuis. Dan word dat terugluisteren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla ik was net in de uitzending met een grap die 10 keer slechter was
Die zwembadgast bedoel je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ze is alleen bezet.
wat kan niet honderd procent perfect zijn hequote:
Mobiel DJenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef trolololo het volgende:
Die meet wordt toch niks, waarom geen FOK RADIO ONZIN DATE
Jaquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat kan niet honderd procent perfect zijn he![]()
dus ben het 20 %
Het zusje van flips?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Schenken klinkt alsof je haar bek volpist
Ik raak haar
Uiteraard !!!quote:
Wat jammer nou.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:28 schreef Snuf. het volgende:
Oke sorry voor vandaag zijn mijn grappen een beetje op
Geef eens geen antwoord voor mijquote:
Via iPad kan ook, best handig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Rockiejj het volgende:
Ik zag trouwens dat je op VDJ 7 via je iPhone/iPod liedjes kan starten, toen dacht ik :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |