quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck muck muck!![]()
Wil je die hoes nog?
Het gaat toch gewoon om het gezellig tilwerkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof dat helpt... De een heeft kippenkracht en de ander berekracht
Ja, met lichtgewichtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Gaan jullie showen met je gewicht?
Ik win toch wel
Naar de strippersclub jij!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik win toch wel
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef D. het volgende:
Het gaat toch gewoon om het gezellig tilwerk
Nou, ik denk dat dat spannend wordt danquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik win toch wel
jullie komen niet eens in de buurtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat spannend wordt dan
Is het in wedstrijdverband?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik win toch wel
Gooi jij je in de strijd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat spannend wordt dan
Ik zet RN in als jokerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jullie komen niet eens in de buurt
Pro-Anna SC?quote:
ik versla d'r met twee vingers in m'n ****quote:
Ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
Zo kan ik nog wel even door blijven gaan
aan welke kant zit jij aan de lage of de hoge?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jullie komen niet eens in de buurt
Waarom zou je 2 vingers in je anus willen stoppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik versla d'r met twee vingers in m'n ****
I'm on your teamquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aan welke kant zit jij aan de lage of de hoge?
Dan neem ik die vrijdag meequote:
Mond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou je 2 vingers in je anus willen stoppen
Ik speel jou als joker, want ik wil je foto zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
Wie zet mij in als joker en waarom?
Of een sidetable?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan neem ik die vrijdag meeHeb je nog belang bij mokken of theeglazen of een garde?
![]()
Ikke om TMF te verslaan in ligt zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
Wie zet mij in als joker en waarom?
Balenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Pfooee echt niet normaal hoe sloom die computerIemand linkje naar mobile forumgedeelte van Fok?
waddenkegij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aan welke kant zit jij aan de lage of de hoge?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik speel jou als joker, want ik wil je foto zien
Had jij die gisteren gemist?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bang dat je verliest?quote:
Genoeg hier die je wel wat willen donerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben afgevallen de laatste dagen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had jij die gisteren gemist?
[..]
Bang dat je verliest?
Wil je van mij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Heb je al gezienquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rond de 40 kiloquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke om TMF te verslaan in ligt zijn
Weggestemd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Genoeg hier die je wel wat willen doneren
doe maar 15quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je van mij?Hier gaat het juist fout de andere kant op
Op je mobiel bedoel je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe kom je eigenlijk via mobile.fok.nl in het forumgedeelte?
forum.fok.nlquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Show us your picturequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ook en touwtje aan zijn benen als het waait dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat hij onze 2de vlieger is
alleen de theeglazen als het mee kan schat. En de kokkin hier in huis wil weten of je nasi lust en of je blijft slapenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan neem ik die vrijdag meeHeb je nog belang bij mokken of theeglazen of een garde?
![]()
Bye Toekquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen de theeglazen als het mee kan schat. En de kokkin hier in huis wil weten of je nasi lust en of je blijft slapen
Wij gaan nu op safari in de buurt, pm me maar Mevrouw Zwolle
Groeten ander volk![]()
Nee, gewone pc, die is vreselijk sloomquote:
Via pcquote:
Ook nog foto's gaan uploaden, dat zal m'n computer helemaal leuk vinden!quote:
Of ben jij 2 meter 20 misschien?quote:
Dat denk ik dus van welquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook en touwtje aan zijn benen als het waait dus
Bis Later Toekquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen de theeglazen als het mee kan schat. En de kokkin hier in huis wil weten of je nasi lust en of je blijft slapen
Wij gaan nu op safari in de buurt, pm me maar Mevrouw Zwolle
Groeten ander volk![]()
Nou, of een link naar een fotoquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, gewone pc, die is vreselijk sloom
[..]
Via pc
[..]
Ook nog foto's gaan uploaden, dat zal m'n computer helemaal leuk vinden!![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
Ok. Kindje makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wacht maar tot je kinderen krijgt
Ik hoop dat ik er wat meer kan werkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoef nog maar twee dagen te werken tot de meet
Ik geloof dat ik een stukje terug moet lezen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook en touwtje aan zijn benen als het waait dus
Dan ga ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Moar amai, Nijnske, da ken toch nie hè?
Teruglezen is gayquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een stukje terug moet lezen...
Hello.
Hey Esquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een stukje terug moet lezen...
Hello.
Bis Later RNquote:
doeiselsquote:
Ik moet echt weer naar de sportschool. Ik lijk gvd Han Pekel welquote:
Jij zit in mijn teamquote:
word vervolgtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet echt weer naar de sportschool. Ik lijk gvd Han Pekel wel
Doe niet zo raar, gekquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
mja, ik was juist bezig om daar uit te komen.....quote:
Dat was altijd wel leuk. Al vond ik het altijd irritant dat het maar fragmenten waren. Dat begreep ik toen nooit zo goedquote:
Dan moet je niet naar de sportschool, maar naar een kledingwinkelquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, ik zal jullie erg gaan missenquote:
Same here.. Ook weer een beetje kwijtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, ik was juist bezig om daar uit te komen.....
ik HAD een gezonde BMI
Bye RNquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, ik zal jullie erg gaan missen![]()
Daaaag iedereen![]()
Nee, Han Pekel is inderdaad lekker strak vergeleken bij mijquote:
Ja, maar ik wil gewoon een strak buikjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar de sportschool, maar naar een kledingwinkel
ja, pics. dan oordelen wij welquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, Han Pekel is inderdaad lekker strak vergeleken bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |