?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef SyngeJordeeeh het volgende:
Oh, dat wordt dus weer een nieuwe server zoeken.
Ja precies. Als ntv stopt ga ik echt nu niet verder kloten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Eierbal het volgende:
Wil je hem nu niet ff uploaden dan NTV?Sowieso weinig mensen die uberhaupt nog verdergaan op je server denk ik, als de boel toch stopt over een maand
..
We kunnen wel afspreken 1 keer in de zoveel tijd een pvp event. Map opslaan en daarna terugzetten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef SyngeJordeeeh het volgende:
[..]
Zoeken naar een survival server.
Of we nemen NTV's evenement over, maar dan langer. Bijvoorbeeld op de zaterdag een mob-dag maken hehe. Maar daar moeten wat mensen over eens zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
We kunnen wel afspreken 1 keer in de zoveel tijd een pvp event. Map opslaan en daarna terugzetten.
Neuh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
We kunnen wel afspreken 1 keer in de zoveel tijd een pvp event. Map opslaan en daarna terugzetten.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Dinaridar het volgende:
Jammer dat de NTV-server over een maand stopt, de bouwontwikkeling zal er nu (vrijwel) stilvallen waarschijnlijk. Ik ga de prijzen in m'n winkels maar eens omlaaggooien...
welke update?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:49 schreef Berend. het volgende:
De map staat nu op de server, en er zijn al een paar hele mooie plugins op
Morgen om maybe 6/7 uur kunnen we wel open, in de avond
Ik vind survival ook wel leuk, maar een te kleine uitdaging. Mobs zijn te makkelijk, en hardcore survival lukt haast niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jammer, ben ik weggegaan bij NTV omdat ik dat creatieve niets vond, verandert m'n favo server in de nieuwe NTV server.
Jammer, jammer, jammer.
Ziet er wel geinig uit, maar is wel totaal anders natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef drumstickNL het volgende:
Hier had ik het trouwens over in TS voor de geïnteresseerden: Magicka #1: My name is Yellow, Yellow the White
Ik kan er voor gaan zorgen dat we de maps bij elkaar gaan voegen, maar dan moet je wel een beetje geduld hebben. Dit zal ik dus gaan proberen na de opening. Mee eens?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Gorefieldt het volgende:
Berend, betekent dit dat wat ik op jou server heb gemaakt nu allemaal weg zal zijn terwijl je nog geen week geleden zei dat deze map niet verwijderd zou worden?
Mocht dit gaan lukken zal ik wel een paar huizen verplaatsen voor wie wilquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik kan er voor gaan zorgen dat we de maps bij elkaar gaan voegen, maar dan moet je wel een beetje geduld hebben. Dit zal ik dus gaan proberen na de opening. Mee eens?
En ook om eerlijk te zijn was het wel het plan om hardcore survival te maken he, geen creatief
Zie je PM.
Van welke datum is de ntv map die je gaat draaien/samenvoegen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Mocht dit gaan lukken zal ik wel een paar huizen verplaatsen voor wie wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |