abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91925100
Hallo allemaal,

nog geen nette game post zoals je wel vaker ziet, maar een standaard post om jullie te laten weten dat er een nieuwe geweldige game uit is. Hij is te koop op Steam voor maar 10 euro (9,99).

Ook is er natuurlijk een demo te downloaden (wat ik je aanraad).

Ok Magicka!
Wat houdt het in?
Het is een Diablo achtige dungeon crawler, maar met een twist. Je kan namelijk alles en iedereen opblazen, bevriezen, pletten, verdampen enzovoorts.
Het systeem bestaat uit 8 basis elementen en door combinaties zijn er 10 mogelijk. Je kan behoorlijk gekke combinaties maken die allemaal verschillend kunnen uitpakken.

Ik bewerk deze post een andere keer zodat er wat meer duidelijkheid is (nu te lui).

Kijk op steam of ga naar http://magicka.se/

Hier is een lijstje met gameplay beelden/previews/reviews:
Teaser/Trailer:
TotalBiscuit: IGN: http://uk.pc.ign.com/articles/106/1062771p1.html
Youtube: http://www.youtube.com/results?search_query=magicka+gameplay&aq=1

Zoeken helpt :P

Het doel van deze post is eigenlijk spelers te zoeken die wel in zijn voor een online pot.

Laat maar weten hoe jullie het spel vinden en of je het gaat spelen.

Greets,
Totalvamp

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 00:38:43 ]
pi_91926979
Ik heb em O+ Ga em morgen spelen :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_91927086
Wees er wel bewust van dat single player nog best moeilijk is :P en oppassen dat je jezelf niet laat ontploffen ^^
pi_91927169
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:36 schreef totalvamp het volgende:
Wees er wel bewust van dat single player nog best moeilijk is :P en oppassen dat je jezelf niet laat ontploffen ^^
Och, ik heb ervaring met Diablo I en II (compleet grijs gespeeld O-) ) dus ik ben wel wat gewend :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_91930927
Ook meteen gekocht :)

Nog wel erg buggy :/ Game stops soms gewoon en mn checkpoints werken niet, dus ik moet elke keer weer opnieuw als de game weer stopt. Ook zit mn charge vaak vast. 5 elements geladen en dan kan ik niets meer, niet bewegen niet schieten alleen nog maar draaien...

Begrijp dat ze druk aan het patchen zijn. Die meteorshower heb ik al wel door iig in tegenstellig tot totalbiscuit ;)

Fire, Earth, (Fire + Water, iig 2 tegenpolen), Earth, Fire

Ben benieuwd wat er allemaal nog komt :)
pi_91935679
Ja er zitten wel kleine fouten in nog. Al ben ik die zelf niet tegen gekomen :)
pi_91943686
Hahahah ik lach me nu al een breuk om die droge dialogen :D _O- En die stemmen :') _O-
pi_91946622
Weet hier iemand hoe ik in die toren kom helemaal in het begin? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91947230
Ik denk dat je daar later bij kan komen, als je naar links kijkt zie je dat daar iets stuk is, waarschijnlijk klapt dat later naar beneden oid
pi_91947435
Gekocht na de review van totalhalibut. :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91947457
Dit spel ziet er echt verdomd vet uit o.O ga ik zeker proberen binnenkort
pi_91947643
edit. :')

[ Bericht 78% gewijzigd door drumstickNL op 27-01-2011 17:20:49 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91954077
De MP is niet zo tof. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91956352
Argh, vrij moeilijk soms. :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91956509
Iemand zin in een adventure multiplayer game?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91958877
Ik weet nog niet hoe je daar bovenop komt... ik heb lopen zoeken maar kon geen ingang vinden :p
Sommige bazen/groepen zijn verrekte moeilijk (stunlock >.<)

vaak raak ik in paniek als ik er 10 op me af zie komen en geen idee meer wat ik dan doe xD

Als iemand steam heeft met dit spel voeg deze toe: totalvamp@hotmail.com
Ik kan desnoods wel een game hosten :)
pi_91962296
*&^$*(&^$*(#&^$(@ kom maar niet voorbij dit stuk. ze blijven me maar bespringen en kan niks meer casten >.< dan denk je dat het over is komt er nog meer!

makkelijk is het zeker niet
pi_91962701
Ik krijg m niet opgestart :P

Het leven van een piraat is moeilijk (en nu niet gaan zeuren over piraterij, ik speel amper spellen op de pc en ik heb minecraft ook uiteindelijk gekocht)
pi_91962881
Im not a vampire
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_91963091
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik krijg m niet opgestart :P

Het leven van een piraat is moeilijk (en nu niet gaan zeuren over piraterij, ik speel amper spellen op de pc en ik heb minecraft ook uiteindelijk gekocht)
waarom download je de demo niet?

Heb nu hetzelfde stuk al 10keer gedaan en telkens zit ik in een hoek en wordt verpletterd of er beukt er 1 me van de rots af!
pi_91963156
Ben nu de demo aan het downloaden, maar ik ben altijd bang dat ik m dadelijk koop en hij het nog niet doet.
pi_91963206
Ik had geen problemen ermee :) tenminste de single player niet :P
de multiplayer heb ik nog niet getest, ik moet en zal dit chapter halen!
pi_91963440
Ik kan de demo dus ook niet spelen :') er staat 'Steam must be running to play this game'. En ik start het zelfs vanaf steam...
pi_91963656
heb je de service wel draaien?

Hier geen problemen :)
pi_91963804
Ja hij doet t nu, ff steam opnieuw opgestart. Helaas kan mn laptop hem niet op een fatsoenlijke fps draaien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')