Die niet meer ontwikkeld werd, en competitief was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, Minecraft is ook een kloon van een ander spel.
dat van notch was... nadat hij het opnieuw onder de naam minecraft verder is gaan ontwikkelenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat notch leuk vond maar het ontwikkelen werd gestopt en startte notch zijn eigen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:44 schreef krisjanovich het volgende:
[..]
dat van notch was... nadat hij het opnieuw onder de naam minecraft verder is gaan ontwikkelen
Dat heb ik eens geprobeerd toen MC eruit lag, echt ruk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat lijkt me ook wel leuk, maar ik denk niet dat het ooit wat gaat worden eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef koffiegast het volgende:
Als ze nou es vette shit toevoegen... wat niet eens zo moeilijk hoef te zijn... zoals portals, of ingewikkeldere physics, of meer andere AI, of het mogelijk maken om iets tot leven te brengen (in gmod kan het ook). Het zou mij vet lijken als je strax group vs group hebt, waarbij beide teams hun eigen beschutting/leger/stuff maakt om elkaar te bevechten.
Ik denk dat ze meer bezig zijn met het spel stabieler maken. Maar laatst was er gelukkig al wel een patch waar een hoop nieuwe dingen in zaten dus hopelijk is dat een goed teken. Ook komen er nieuwe game modes aan. Niet wat jij noemt, groep vs groep, maar dat kan je natuurlijk nu ook al doen. Zelf ook al potjes CTF gespeeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef koffiegast het volgende:
Als ze nou es vette shit toevoegen... wat niet eens zo moeilijk hoef te zijn... zoals portals, of ingewikkeldere physics, of meer andere AI, of het mogelijk maken om iets tot leven te brengen (in gmod kan het ook). Het zou mij vet lijken als je strax group vs group hebt, waarbij beide teams hun eigen beschutting/leger/stuff maakt om elkaar te bevechten.
- Probeer een 128x128 texturepack.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoogste prioriteiten zouden moeten zijn:
- Betere performance, het spel is zo lelijk als dikke stront op een schilderij van Rembrandt maar volgens mij rendert het spel steeds alles tegelijk. Waarom geen manier gebruiken om dingen die je niet ziet niet te renderen?
- Chunk error-problemen oplossen
- Juist laten werken van online functionaliteit (incl. mobs etc. zonder lag)
@11:20 GENIAAL!!! Links zu drei vierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:47 schreef Ugjerke het volgende:
En dan is er natuurlijk nog Manic Digger!
Speciaal in het Duits voor extra foutheid.
leuk filmpje jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Balista het volgende:
[..]
@11:20 GENIAAL!!! Links zu drei vierecht geweldig
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |