Nop, hier nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Eierbal het volgende:
Berendserver plat ?Krijg steeds een too-long-to-login bericht.
Ik moet je eerst nog toevoegen aan de whitelist. Alleen ben ik nu niet op de juiste computer. Stuur me maar een PM.met je usernamequote:Op maandag 31 januari 2011 02:00 schreef ko_On het volgende:
Eindelijk heb ik ook Minecraft.
Geniaal!
Ben alleen wel nieuwsgierig naar de Multiplayer. Iemand een goed server IP of wie moet ik daarvoor PM'en?
Dat was wel een mooie mapquote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef HeavensAxe het volgende:
Berend kun je die allereerste map van je server uploaden? met Ares enzo?
Heb je gePMedquote:Op maandag 31 januari 2011 07:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik moet je eerst nog toevoegen aan de whitelist. Alleen ben ik nu niet op de juiste computer. Stuur me maar een PM.met je username
Veel plezier btw
Wat een tuft spel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:13 schreef Ugjerke het volgende:
Jullie Cubeland al gezien?
[ afbeelding ]
Hahahahaha, was te verwachten dat iemand het idee van minecraft zou jatten maar dit is gewoon een 1 op 1 copy met andere textures.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:13 schreef Ugjerke het volgende:
Jullie Cubeland al gezien?
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wanneer je een Cubeland texturepack voor Minecraft kan downloaden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hahahahaha, was te verwachten dat iemand het idee van minecraft zou jatten maar dit is gewoon een 1 op 1 copy met andere textures.![]()
![]()
En dan gaat 'ie naar Canada om business opportunities te exploren. Kom je daar bij een gamebons: "Hoe kwam je op 't idee?" - "Ja, eh, gejat van Minecraft."
![]()
![]()
Edit: Het zijn nog Nederlanders ook die het gejat hebben.Krijgen we wel een lekkere naam van zo.
Volgens mij heb ik deze texturepack zelfs wel eens gezien in minecraft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer je een Cubeland texturepack voor Minecraft kan downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |