quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef Graseter het volgende:
Koelkast kan je alsjeblieft Huppel ophangen, mijn oren bloeden.
Dat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef Graseter het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef Graseter het volgende:
IK GA NAAR WOODSTOCK!!!11elfquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef Graseter het volgende:
IK GA NAAR THE WALL BEAT THAT HUPPELKUT
quote:
is nog goed nummer ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef Zokunen het volgende:
Yeah Yeah Yeahs - Little Shadows is mijn request voor de eerste die requests doet door het random getal dat in het vorige topic werd gepost
Ik swaffel je een gebroken neus.quote:
Dat is niet eckt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een brabander die in Rotterdam woont.
Lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik swaffel je een gebroken neus.
Mee eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef trolololo het volgende:
Leuke meisjes wonen ten zuiden van Rottuhdam
Crewbash.quote:
Woon jij in Rotterdam-Zuid?quote:
Toch niet mijne he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef trolololo het volgende:
De piemol van moneau in me gesicht
Dat accent
En het is er eng tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik kom er regelmatig en verdwaal er ook regelmatig
PM maar een datum.quote:
Dat is stoer iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind Steve Jobs noemen
Ik Bill Gatesquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind Steve Jobs noemen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Driepink het volgende:
godver, ik lees net die post van dromenvangertjehou op man, dat was echt totaal niet tof
Was het zo erg? Ik was nu niet eens echt rotterdams aan het kletsenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit de volgende weken al vol. Hihiihihihihihihi.
Ik kan erger inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Ragboer het volgende:
Ik vond het Rotterdamse van Huppel wel meevallen eigenlijk
Vol waarmee? colaflessen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit de volgende weken al vol. Hihiihihihihihihi.
Zeg gewoon telefoon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga zo naar de studio bellen met een iPhone
GODVERDOMME IK MOET ENGELS LEREN HOU OP KOELKAST TREK JE STEKKER ERUITquote:
Ja 't was erg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het zo erg? Ik was nu niet eens echt rotterdams aan het kletsen
Ik weet niet of het zo is, maar ik hoop hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
GODVERDOMME IK MOET ENGELS LEREN HOU OP KOELKAST TREK JE STEKKER ERUIT![]()
![]()
![]()
Wil je me bellen en Rotterdams gaan kletsenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Dromenvangertje blind maken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Driepink het volgende:
godver, ik lees net die post van dromenvangertjehou op man, dat was echt totaal niet tof
Geef je nummer maar, wel vaste foonquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wil je me bellen en Rotterdams gaan kletsen
Beter begin ik niet amsterdams te pratenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mc-piel en jij deden het alleen, en dat is nu dus ook klaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
heul niet, je word door anderen ook daniellesabine genoemd
Heeft ik dat bestreden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aansteller, je houd wel van Rotterdam.
Trek stekker uit je PC, makkelijkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
GODVERDOMME IK MOET ENGELS LEREN HOU OP KOELKAST TREK JE STEKKER ERUIT![]()
![]()
![]()
JIJ MOET!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Beter begin ik niet amsterdams te praten
dudequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Dromenvangertje blind maken?
Dan pak ik eerst even de telefoon anders krijg je Pati und Mutti aan de lijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef je nummer maar, wel vaste foon
Dit, ik heb het begin moeten missen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
KOELKAST IK WIL DIT WEL TERUGHOREN!!
Ik zet mijn mac nooit uit en wil dat ook niet gaan doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Trek stekker uit je PC, makkelijker
Dit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik zet mijn mac nooit uit en wil dat ook niet gaan doen
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan pak ik eerst even de telefoon anders krijg je Pati und Mutti aan de lijn![]()
![]()
Heb je geen skype?
een mac hoef je niet eens uit te zetten, gewoon een hamer eropquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik zet mijn mac nooit uit en wil dat ook niet gaan doen
waarom niet?quote:
Ja, doe Ez.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
KOELKAST!!
Post ff dan ga ik je Ez zn nummer dmen
Ja dat heb ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Of een vast noemmer? Dan kan ik je gratish bellen
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
KOELKAST!!
Post ff dan ga ik je Ez zn nummer dmen
Ben je een propjequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik weet niet of jy meerdere jaren bent gepest wegens lengte/formaat ?
nee? hou je kop dan
Picsquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
arm meisje![]()
ze was een dikke bitch!!!!
Heul wel. Jij moet uitleggen hoe je ezechiel zegtquote:
nou als je klein bent valt het wel sneller op als je een buik hebtquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ben je een propje? niet lullig bedoeld hoor.
Ja. Toevallig ben ik dat ja..quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik weet niet of jy meerdere jaren bent gepest wegens lengte/formaat ?
nee? hou je kop dan
Dan kijken ze maar het Pulp Fiction filmpje. Of pakken ze maar een kloon van mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul wel. Jij moet uitleggen hoe je ezechiel zegt
Ik heb ook een klein dik jongetje bij mij op schoolquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou als je klein bent valt het wel sneller op als je een buik hebt
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ben je een propje? niet lullig bedoeld hoor.
Studio 100quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Ezechielk het volgende:
Koelkast, waar is die studio van jou eigenlijk?
In the phettoquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Ezechielk het volgende:
Koelkast, waar is die studio van jou eigenlijk?
ach ik had zo'n antwoord kunnen verwachten, vrouwen zijn van nature een stuk onzekerder, maar je fotos te zien zal je niet zo gepest zijn hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Toevallig ben ik dat ja..
Gedraag je niet als een huilie en zet je je er aub overheen.
Als je niet tegen een beetje terug-bash kan, heb je hier niks te zoeken.
Gast, denk jij dat ze daarover gaat liegen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
ach ik had zo'n antwoord kunnen verwachten, vrouwen zijn van nature een stuk onzekerder, maar je fotos te zien zal je niet zo gepest zijn hooren wat die bash betreft, ik had graseter hier al over gedmd, dat ik het niet tof vond, en nu gaat ie ook alsnog door.
dus NU vraag ik aan jou, houd hiermee op.
ik noem mezelf niet echt dik, er zijn veel dikkere mensen die er rondlopen.. dusja, maar slank ben ik zeer zeker niet..quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb ook een klein dik jongetje bij mij op school
En terecht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
dragems was boos
![]()
was echt zooo grappig
![]()
![]()
Stop eens met je grappen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
Liever een poes in de boom dan een boom in je poes
vrouwen vinden zichzelf dik als ze maatje 36 hebben.. hopelijk begrijp je dan wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gast, denk jij dat ze daarover gaat liegen?
Liever een kopje melk in de hand dan een hand in een kopje melkquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
Liever een poes in de boom dan een boom in je poes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
IK ZEG WEKELIJKS KOELKAST EN DARCLI
Zij is ermee gepest, dan is het wel iets meer dan 36.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
vrouwen vinden zichzelf dik als ze maatje 36 hebben.. hopelijk begrijp je dan wel wat ik bedoel
ik was op een gegeven moment ook boos, maar moest toch lachenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever dat snuf stopt met zijn grappen dan dat grappen stopt met zijn snuf
Ok, tsja dat valt wel wat meer op als je klein bent ja. Altijd als ik dat kleine dikke jongetje zie lopen moet ik ook een beetje lachen in mezelf, kan ik niks aan doen. Het ziet er gewoon zo grappig uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik noem mezelf niet echt dik, er zijn veel dikkere mensen die er rondlopen.. dusja, maar slank ben ik zeer zeker niet..
Ja klopt ja. En geloof me, ik word nog vaak geroepen met 'ja die dikke'. Maar alsjeblieft, trek je er niks van aan, ik maakte maar een grapje, wat duidelijk moest zijn, alsof ik zonder reden iemand geestelijk wil beledigen. Echt, gedraag je als een vent. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
ach ik had zo'n antwoord kunnen verwachten, vrouwen zijn van nature een stuk onzekerder, maar je fotos te zien zal je niet zo gepest zijn hooren wat die bash betreft, ik had graseter hier al over gedmd, dat ik het niet tof vond, en nu gaat ie ook alsnog door.
dus NU vraag ik aan jou, houd hiermee op.
ze heeft helemaal niet zo'n erg accent...:)quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Moet je wel met een drents accent praten.
Niet erg, wel een beetje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft helemaal niet zo'n erg accent...:)
tja, nou dan weet ze toch ook hoe het bij anderen is? dus omdat ze er nu niet meer gepest mee kan worden mag ze het wel bij anderen doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zij is ermee gepest, dan is het wel iets meer dan 36.
Kutquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Moet je wel met een drents accent praten.
daar hebben de eerste 3 jaar van de eerste voor gezorgd manquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja klopt ja. En geloof me, ik word nog vaak geroepen met 'ja die dikke'. Maar alsjeblieft, trek je er niks van aan, ik maakte maar een grapje, wat duidelijk moest zijn, alsof ik zonder reden iemand geestelijk wil beledigen. Echt, gedraag je als een vent. Alsjeblieft.
Godver serieus. Ik heb hier geen geduld voor elke keer als ik op een post vanje reply, moet ik 10sec tellen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
tja, nou dan weet ze toch ook hoe het bij anderen is? dus omdat ze er nu niet meer gepest mee kan worden mag ze het wel bij anderen doen?
Is niet geilquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Godver serieus. Ik heb hier geen geduld voor elke keer als ik op een post vanje reply, moet ik 10sec tellen.![]()
Ga niet zo huilie doen. Ik trok me er nooit echt wat van die opmerkingen aan. Niet zo depressief en ga verder met je leven. Godsamme, jij bent onzekerder dan mijEn ik stuur je wel ff pics via msn, ik ben wel degelijk GEEN maatje 36.
Utrecht Ajax is een stap dichterbijquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet geil![]()
Anyway Ezechielk gaat schijten in de hoop dat ie niet wordt gebeld
Doe het in een potjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef Snuf. het volgende:
ik moet pissen maar ik durf niet weg te gaan
Hij kan gewoon weigeren lijkt mequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet geil![]()
Anyway Ezechielk gaat schijten in de hoop dat ie niet wordt gebeld
Jij maakt me bangquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht Ajax is een stap dichterbij
JE GUNT ME OOK NIKS!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij kan gewoon weigeren lijkt me
en ik DM mijn nummer lekker niet
Die nederlaag manquote:
moet jij niet leren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef trolololo het volgende:
Zal ik het nummer van iemand aan hem doneren
Eerst beschuldig je mij van het een en anderquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JE GUNT ME OOK NIKS!!!
Koelkast ga SSB bellen
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik het nummer van mijn moeder de goedkope whiskeyhoer doorgeven aan koelkast?
Doen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik het nummer van mijn moeder de goedkope whiskeyhoer doorgeven aan koelkast?
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil horenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eerst beschuldig je mij van het een en ander
En volgens mij praat ik meer allochtoons dan amsterdams
haha kun je niet leren en luisteren tegelijk?quote:
Ik ga wel hardop lerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef dragems het volgende:
[..]
haha kun je niet leren en luisteren tegelijk?
ga eens/is snel doen en zo danquote:
Yes, yes a Bottle is a fles.quote:
wat een dramaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Aan de telefoon is vet irritant want je hoort jezelf
Ik ben niet zo goed in accenten van Randstad Groningen en het zuuden herken ik wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil horen![]()
Maar ik heb toch niet echt een rotterdams accent?
wtfquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtfmoet jij basisschool engels leren?
Waarom wil je zo graag dat ik weg ga. Wat heb ik jou ooit misdaan, jezus! Kun je misschien ook even normaal doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Viel mij ook al op! DJ Koelkast, daar is een knoppie voor hé, althans, dat is een beetje afhankelijk van hoe je je voiplijn hebt aangesloten natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Pizzalucht het volgende:
pics an je zusquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan moet koelkast wel een geniale grap bedenken even snel en vooral NIET zeggen dat het van fok of rado onzin komt
Ik wil geen ruzie met huppelzusje namelijk
Daarom stond ik naast de koelkastquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Nee 5 VWO engelsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtfmoet jij basisschool engels leren?
die is te lekker voor jequote:
Ja, ik wil niet gebeld worden mutsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom stond ik naast de koelkast![]()
Ez is nu boos op me
Ik ook 5 VWO Engels. Zijn geen 238 woordjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee 5 VWO engelszijn 238 woordjes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat ik weg ga. Wat heb ik jou ooit misdaan, jezus! Kun je misschien ook even normaal doen?EN NU HEEL SNEL WEG ANDERS WORD IK GROEN EN GROOT GRRRRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als gisternachtI'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien bestaat zijn school uit NSBersquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook 5 VWO Engels. Zijn geen 238 woordjes
boeie wil nog steeds picsquote:
Nou enquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet gebeld worden muts
Godverdomme, nou als ik hier niet gewenst ben dan ga ik wel. EN IK KOM NOOIT MEER TERUG!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef dragems het volgende:
[..]
EN NU HEEL SNEL WEG ANDERS WORD IK GROEN EN GROOT GRRRRRRR
net als gisternacht
Idioom negeren en geween 9's / 10'en scoren op de mondelingen en luistertoetsen enzo FTWquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
aaah okquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Just a secquote:
Trustquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga douchen en daarna pitten, moet morgenochtend weer vroeg op.....![]()
Trusten!
Mwah zit veel makkelijks tussenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah ok
zijn wel redelijk simpele woordjes ofnie?
maar succes
Is het Finish Up?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mwah zit veel makkelijks tussenmaar dankje
QFT!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Idioom negeren en geween 9's / 10'en scoren op de mondelingen en luistertoetsen enzo FTW
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet gebeld worden muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |