Nopequote:
je faalt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
De user in kwestie heeft/had een tijdje een ban
Ook die nietquote:
Meestal Klaagbalk en VBLquote:
quote:
quote:
En toch nog steeds niet .quote:
ken ik je eigenlijk wel?quote:
Het is een algemeen bekende user dit topic is trouwens een revival van een topic uit 2005 en toen was het een groot succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Anushaar het volgende:
[..]dan weet ik het helemaal niet, misschien kan je beter doen van users uit onz.
Bekend in KLB zijn is iets heel anders dan bekend in ONZ.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is een algemeen bekende user dit topic is trouwens een revival van een topic uit 2005 en toen was het een groot succes
Rot een eind op. Want jouw topics zijn 10 keer kutterquote:
Juist ! de volgende is voor jou .quote:
ik kwam een oud topic van mij tegen en ik dacht ja waarom ook niet.quote:
jaquote:
O nu snap ik 'mquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
carnaval,chagrijnig, limburg
Dat moet wel SwJ zijn hehehe
quote:
kut, deze man iddquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie(mocht het niet het goede antwoord zijn)
Die heb je al gepostquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Anushaar het volgende:
nog een pic dan maar.
[ link | afbeelding ]
O jij had 'm geraden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef dakraam het volgende:
Kwiwi mag van mij, want die heeft een goede
horen die tieten er bij? of die briefjes van 20 ? of allebij of de hele foto niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik had het kunnen weten... Nou is iedereen weer afgeleid door de tieten
De tieten + het geld beelden iets uit. En het 1e is om te eten, zeg maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Anushaar het volgende:
[..]
horen die tieten er bij? of die briefjes van 20 ? of allebij of de hele foto niet?
Zit altijd op zijn zolder en moest zijn username verzinnen..quote:
Wat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Zit altijd op zijn zolder en moest zijn username verzinnen..
Hij kijkt rond en ziet zijn dakraam..
Klaar
Ik had het al doorquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef dakraam het volgende:
[..]
Wat?![]()
En nee, ik zat in de woonkamer en ik keek naar buiten en zag toen bij de overburen een dakraam. 1+1=2, maar daar gaat dit topic niet over.
schaap60eurotietenwijfquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jij had 'm geraden?
Oke komt ie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tieten, speciaal voor jullie
nog nooit een broodje bal gehad nee ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik leg yvonne doorgaans niet op een broodje...
Jojoortjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een simpele dan maar.
oh, ja dat is goedquote:
Het staat niet voor niks in een spoiler, dat jij je nieuwsgierigheid nou niet kan bedwingen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef RooieHoed het volgende:
[offtopic] Op pagina 2 staat in een spoiler een kut waar zaad uitloopt oid. Niet iets waar ik opzat te wachten in ieder geval[/offtopic]
daarom staat het in een spoilerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef RooieHoed het volgende:
[offtopic] Op pagina 2 staat in een spoiler een kut waar zaad uitloopt oid. Niet iets waar ik opzat te wachten in ieder geval[/offtopic]
opgelost; ook in een spoiler is dit niet gewenstquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef RooieHoed het volgende:
Al weer SWJ ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Anushaar het volgende:
eerste foto is een deel van de username
foto 2 is een actie die hij vaak uithoert.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Merel92quote:
92merel danquote:
maikuulquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke komt ie dan
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |