abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91964701
Niet gek dat Feyenoord de gesprekken gestaakt heeft, de toon alleen al. :{
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:28:38 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91964731
Inderdaad. Wat een gedoe zeg. Sowieso, alsof ook maar iemand hier zich druk over zou maken als we 4e ipv 14e stonden...
2000 light years from home
pi_91964908
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

De arrogantie die er vanaf straalt zeg.....
Vanaf de andere kant ook. Ik kan die toon wel begrijpen. als je ziet wat de directie de supporters laat slikken.
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:32:19 #204
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91964986
Ze hadden beter af kunnen sluiten met:
Met wit/rood/witte groet.
Wat een arrogantie zeg in dit artikel.
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:34:02 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91965080
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef john-x het volgende:

[..]

Vanaf de andere kant ook.
Nee hoor, buitenstaanders hebben niks te zeggen over het functioneren van de club. Nul verantwoordelijkheid maar wel zulke eisen :D ? Waar slaat dat op. Zelfs Pim Blokland kan niet zulke eisen stellen, en Feyenoord zit voor ¤20 miljoen bij hem in het krijt. Gaat echt nergens over imo. Je kan toch niet verwachten dat Gudde, Van Well en Jacobs maar even opstappen omdat de supporters vinden dat dat moet :') ? En dan ook nog binnen twee weken. Wat een onzin.
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:36:37 #206
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91965238
Nu krijg je dus ook een tweedeling in de supportersschare - de ene kant die het met die brief eens is, de andere die het louter van arrogantie vindt doen blijken. Gezellig.

Ze moeten gewoon eens met elkaar naar the golfcourse ^O^
pi_91965276
Precies, sowieso eisen vind ik al zo'n onzin. Zorg dan dat je afspreekt dat je bijvoorbeeld 4 x in het jaar met elkaar van gedachten gaat wisselen. Vraag waarom de supporters ineens niet meer kunnen beslissen over het shirt, of gewoon je mening delen met de beleidsmakers. Dit is wel op een heel droevige manier.
pi_91965304
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee hoor, buitenstaanders hebben niks te zeggen over het functioneren van de club. Nul verantwoordelijkheid maar wel zulke eisen :D ? Waar slaat dat op. Zelfs Pim Blokland kan niet zulke eisen stellen, en Feyenoord zit voor ¤20 miljoen bij hem in het krijt. Gaat echt nergens over imo. Je kan toch niet verwachten dat Gudde, Van Well en Jacobs maar even opstappen omdat de supporters vinden dat dat moet :') ? En dan ook nog binnen twee weken. Wat een onzin.
De RVC doet al jaren helemaal geen fuck. Ben blij dat er eens een groep is die met duidelijke eisen komt. De supporters kunnen 'wettelijk' gezien geen eisen stellen nee, maar zonder hen is Feyenoord er niet meer. Het zijn je klanten, daar dien je naar te luisteren. Zeker gezien het onredelijk hoge krediet wat die klanten je gegeven hebben de afgelopen tijd.
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 22:38:05 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91965346
Hoe begrijpelijk de frustratie ook is, met zo'n verhaal zet je jezelf natuurlijk wel compleet buitenspel als serieuze gesprekspartner.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:38:52 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91965393
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef john-x het volgende:

[..]

De RVC doet al jaren helemaal geen fuck. De supporters kunnen 'wettelijk' gezien geen eisen stellen nee, maar zonder hen is Feyenoord er niet meer. Het zijn je klanten, daar dien je naar te luisteren. Zeker gezien het onredelijk hoge krediet wat die klanten je gegeven hebben de afgelopen tijd.
Dit is gewoon hetzelfde als de MediaMarkt binnenstoppen en meteen eisen dat je de manager te spreken krijgt. Zulke mensen worden ook lachend weggestuurd. Natuurlijk moet Feyenoord luisteren naar de supporters, maar dit is niet luisteren, die is beleid dicteren.

Daarnaast is het ook nog eens nergens op gebaseerd, als Feyenoord niet had verloren van De Graafschap was deze hele situatie er niet geweest. Puur de waan van de dag die regeert.
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:41:07 #211
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_91965530
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dit is gewoon hetzelfde als de MediaMarkt binnenstoppen en meteen eisen dat je de manager te spreken krijgt. Zulke mensen worden ook lachend weggestuurd. Natuurlijk moet Feyenoord luisteren naar de supporters, maar dit is niet luisteren, die is beleid dicteren.
Alle andere manieren zijn de afgelopen jaren al geprobeerd en daar is nooit iets mee gedaan. Klankbordgroep, supportersplatform enz... En wat te denken van het lachwekkende Legioen, wat doet die beunhaas nou waar je op kon stemmen 8)7
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_91965654
quote:

[..]

Daarnaast is het ook nog eens nergens op gebaseerd, als Feyenoord niet had verloren van De Graafschap was deze hele situatie er niet geweest. Puur de waan van de dag die regeert.
Onzin, de rest van het seizoen ging het net zo kut. De Graafschap was slechts de druppel.
Nog even en de Kuip gaat geleidelijk leeglopen, en dat is nog begrijpelijk ook. Bij geen enkele club ter wereld zijn de supporters zo redelijk richting de spelers en trainer als bij Feyenoord.
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:45:36 #213
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91965815
Ze geven in elk geval wel een signaal af ^O^
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:50:18 #214
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91966079
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef Sloggi het volgende:
Wat een malloten :').
Dat.

Met alle respect, alsof zij (wij) alles weten van de dagelijkse gang van zaken op de club, en daarmee de kwaliteit van werkzaamheden van elk persoon individueel. Tuurlijk brengt iemand als Beenhakker de club in discrediet als hij de hele tijd in de media negatief loopt te blaten, maar het is echt niet alsof ze nou zo'n reeele inschatting kunnen maken of bijvoorbeeld die Poelman een betere is dan Van Well.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:52:30 #215
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91966203
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je vergeet Beenhakkert, en Been als hij niet als de sodemieter beter met Van Hanegem gaat praten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:53:43 #216
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91966279
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Je vergeet Beenhakkert, en Been als hij niet als de sodemieter beter met Van Hanegem gaat praten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook nog :') . Wat een grap dit. En dat is dan de FSV, pffffff.
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:55:03 #217
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91966351
quote:

[..]

Precies. Goed, het was vast ook gekomen als we niet van De Graafschap hadden verloren maar van Vitesse over 2 weken, maar al waren Tomasson, Cisse en Fernandez niet geblesseerd en je stond 8e, dan was er "niets aan de hand".
pi_91966483
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef Dekatria het volgende:
Nu krijg je dus ook een tweedeling in de supportersschare - de ene kant die het met die brief eens is, de andere die het louter van arrogantie vindt doen blijken. Gezellig.

Dat ga je inderdaad krijgen nu.
pi_91966641
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat ook nog :') . Wat een grap dit. En dat is dan de FSV, pffffff.
Jij snapt de relatie voetbalclub - supporters niet helemaal heb ik het idee. De verhouding mediamarkt - klant is toch niet te vergelijken met Feyenoord - Legioen?

Natuurlijk hebben supporters wel inspraak. Moeten ze elke week maar als dom klapvee op komen dagen en maar afwachten of je degradeert? Ik vind die brief ook niet echt tactisch geschreven (op z'n zachtst gezegd) maar er moet zeker wel wat met zulke punten gedaan worden.
pi_91966750
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Ze geven in elk geval wel een signaal af ^O^
Precies. Ik ben het inhoudelijk niet volledig eens met die brief, maar er wordt een signaal van afgegeven dat ze verkeerd bezig zijn bij het bestuur.

Die hele kut-RVC heeft nog nooit wat nuttigs gedaan volgens mij.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:03:19 #221
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91966844
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef john-x het volgende:

[..]

Jij snapt de relatie voetbalclub - supporters niet helemaal heb ik het idee. De verhouding mediamarkt - klant is toch niet te vergelijken met Feyenoord - Legioen?

Natuurlijk hebben supporters wel inspraak. Moeten ze elke week maar als dom klapvee op komen dagen en maar afwachten of je degradeert? Ik vind die brief ook niet echt tactisch geschreven (op z'n zachtst gezegd) maar er moet zeker wel wat met zulke punten gedaan worden.
Ik heb nieuws voor je, supporters zijn inderdaad niets meer dan dom klapvee en het verdient daarom lof dat Feyenoord tegenwoordig veel transparanter en opener opereert en de supporters door als meer behandeld dan dat ze eigenlijk zijn.

Feyenoord was bereid in gesprek te gaan met de supporters, en dan komen ze met deze garbage aanzetten, kom op zeg, ik zou ze uitlachen en vragen terug te komen wanneer ze hun 18e verjaardag gepasseerd zijn.

Inhoudelijk gezien heb ik niet echt een oordeel over de brief. Misschien zijn het inderdaad prima punten, maar het gaat mij erom dat je echt niet zomaar naar de directie toe kan lopen om vervolgens te zeggen wie mag blijven en wie weg moet. Dan snap je gewoon niet hoe de wereld in elkaar steekt..

[ Bericht 5% gewijzigd door Merkie op 27-01-2011 23:11:51 ]
pi_91966933
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef john-x het volgende:

[..]

Nee en in principe was dat overleg tussen supporters en bestuur ook zeker niet slecht maar kom op hé, ze willen even compleet de dienst gaan uitmaken. Van mij mogen supporters best inspraak met bepaalde dingen en hebben we recht op openheid maar om even te gaan bepalen dat Been met Willem moet gaan praten en anders moet hij weg en moeten er maar trainers van Varkenoord doorschuiven ? Het was een leuk plan maar de plank is volledig misgeslagen.
pi_91967531
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee en in principe was dat overleg tussen supporters en bestuur ook zeker niet slecht maar kom op hé, ze willen even compleet de dienst gaan uitmaken. Van mij mogen supporters best inspraak met bepaalde dingen en hebben we recht op openheid maar om even te gaan bepalen dat Been met Willem moet gaan praten en anders moet hij weg en moeten er maar trainers van Varkenoord doorschuiven ? Het was een leuk plan maar de plank is volledig misgeslagen.
Daar heb ik ook m'n twijfels bij hoor, die punten. Maar het is begrijpelijk dat de praatjes niet meer geslikt worden en dat er hard op bepaalde lieden ingehakt gaat worden. Het is ook te idioot voor woorden dat die Jacobs zo buiten schot blijft, al die jaren.
pi_91967690
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb nieuws voor je, supporters zijn inderdaad niets meer dan dom klapvee en het verdient daarom lof dat Feyenoord tegenwoordig veel transparanter en opener opereert en de supporters door als meer behandeld dan dat ze eigenlijk zijn.

Feyenoord was bereid in gesprek te gaan met de supporters, en dan komen ze met deze garbage aanzetten, kom op zeg, ik zou ze uitlachen en vragen terug te komen wanneer ze hun 18e verjaardag gepasseerd zijn.

Inhoudelijk gezien heb ik niet echt een oordeel over de brief. Misschien zijn het inderdaad prima punten, maar het gaat mij erom dat je echt niet zomaar naar de directie toe kan lopen om vervolgens te zeggen wie mag blijven en wie weg moet. Dan snap je gewoon niet hoe de wereld in elkaar steekt..
Al was het zo dat supporters dat bij andere clubs zijn; bij Feyenoord wat mij betreft niet meer. Bij goed beleid hoeven de supporters zich er niet teveel bij te bemoeien, bij jarenlang wanbeleid, lulverhaaltjes en excuses vind ik het dat er best ingegrepen mag worden.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:16:08 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91967733
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef john-x het volgende:

[..]

Daar heb ik ook m'n twijfels bij hoor, die punten. Maar het is begrijpelijk dat de praatjes niet meer geslikt worden en dat er hard op bepaalde lieden ingehakt gaat worden. Het is ook te idioot voor woorden dat die Jacobs zo buiten schot blijft, al die jaren.
Dat is waar, maar om te eisen dat hij vrijwillig ( :') ) opstapt is gewoon buitenproportioneel.

Trainers kun je makkelijk beoordelen, de prestaties zijn overal op internet te vinden. Interne beleidsbepalers daarentegen hebben niet echt een performance indicator. Behalve in het geval van Jacobs dan, als de schuld met 40 miljoen euro toeneemt onder jouw bewind doe je iets fout. Maar de directie is de enige die over zijn functioneren kan beslissen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:16:57 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91967788
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef john-x het volgende:

[..]

Al was het zo dat supporters dat bij andere clubs zijn; bij Feyenoord wat mij betreft niet meer. Bij goed beleid hoeven de supporters zich er niet teveel bij te bemoeien, bij jarenlang wanbeleid, lulverhaaltjes en excuses vind ik het dat er best ingegrepen mag worden.
Je weet alleen pas jaren later of wanbeleid gevoerd is. Een jaar geleden wonnen we 0-3 van PSV, het voetbal is zo veranderlijk.
pi_91967892
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is waar, maar om te eisen dat hij vrijwillig ( :') ) opstapt is gewoon buitenproportioneel.
Dan had Gudde hem moeten ontslaan, maar daar is weer geen geld voor. Enige optie is dus dat ie uit zichzelf opstapt.
quote:
Trainers kun je makkelijk beoordelen, de prestaties zijn overal op internet te vinden. Interne beleidsbepalers daarentegen hebben niet echt een performance indicator. Behalve in het geval van Jacobs dan, als de schuld met 40 miljoen euro toeneemt onder jouw bewind doe je iets fout. Maar de directie is de enige die over zijn functioneren kan beslissen.
Die directie bestaat dus o.a. uit Jacobs, dat is het hele probleem. En er is niemand die ze controleert en zo nodig met een bindend advies komt.
pi_91968123
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je weet alleen pas jaren later of wanbeleid gevoerd is. Een jaar geleden wonnen we 0-3 van PSV, het voetbal is zo veranderlijk.
De sporen van het wanbeleid onder deze directie zijn toch nu al overduidelijk? Al vind ik dat Gudde nu wel redelijk bezig is. Maar dat is eigenlijk slechts het puin opruimen wat o.a. Bosz onder hun verantwoordelijk hebben gemaakt.
pi_91968315
Ik snap de hele grote wil voor verandering momenteel niet, kijk het 1e elftal draait momenteel gewoon bagger maar op de lange termijn is er eindelijk een klein beetje licht aan de horizon.

Als er nu totaal geen perspectief was had ik het nog begrepen maar als er nu werkelijk onrust ontstaat loop je gewoon het risico dat (potentiële) investeerders rechtsomkeer maken. En dan ben je nog verder van huis, en dan komen er weer nieuwe mensen in het bestuur en zullen die het allemaal wel even beter gaan doen ? Ik denk het niet, en mocht het al zo zijn dan duurt het proces nog veel langer dan nu met de investeerders.

Laat de investeerders en RVC zich nu eens even goed alles op een rijtje zetten, we kunnen alleen hopen. Nu in opstand komen kan gewoon de doodsteek zijn voor deze club, maar volgens mij beseffen er dat te weinig.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:25:18 #230
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91968358
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap de hele grote wil voor verandering momenteel niet, kijk het 1e elftal draait momenteel gewoon bagger maar op de lange termijn is er eindelijk een klein beetje licht aan de horizon.

Als er nu totaal geen perspectief was had ik het nog begrepen maar als er nu werkelijk onrust ontstaat loop je gewoon het risico dat (potentiële) investeerders rechtsomkeer maken. En dan ben je nog verder van huis, en dan komen er weer nieuwe mensen in het bestuur en zullen die het allemaal wel even beter gaan doen ? Ik denk het niet, en mocht het al zo zijn dan duurt het proces nog veel langer dan nu met de investeerders.

Laat de investeerders en RVC zich nu eens evengoed alles op een rijtje zetten, we kunnen alleen hopen. Nu in opstand komen kan gewoon de doodsteek zijn voor deze club, maar volgens mij beseffen er dat te weinig.
Ware woorden. Beleid en prestaties lopen niet in fase.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:36:52 #231
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91969193
Ongelooflijk.
Ik zit net wat algemeen voetbalnieuws te lezen, en kom weer eens wat transfergeruchten uit 020 tegen. Nu is het gewoon zo dat ze daar een betere selectie hebben dan wij hier hoor, maar:
furby: contract van een half jaar verkocht voor 2-3 miljoen
stekelenburg; 7,5 miljoen voor een contract van 1 jaar
vertonghen: 20 miljoen
vd wiel: 20 miljoen
suarez: 25-35 miljoen
erikson: 10-14 miljoen.
cvitanich: 8 miljoen...

Dat is voor een clubje spelers wat niet eens kampioen kan worden volgens mij meer dan Feyenoord in de afgelopen 20 jaar totaal heeft binnengehaald. Hoe de fuck kan het? Ook clubs als PSV tippen daar absoluut niet aan, terwijl ze het minimaal zo goed doen. Waarom krijgen wij ALTIJD maar een schijntje daarvan (niet alleen nu we in een serieuze crisis zitten)?

;( ;(
pi_91969395
Calimero.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:48:05 #233
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91969968
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Sloggi het volgende:
Calimero.
:{w
Rot toch op. Het is gewoon een feit dat wij al 20 jaar weinig uit transfers weten te slepen, en dat je dan dus moeilijker met de top meekan. En hoe jij er ook over denkt, ik zou Feyenoord best graag over een paar jaar weer aan de Nationale top zien, iets wat je niet lukt als je een Castaignos voor 2 miljoen ga laten lopen. Ik hoop maar dat ze dat bij Feyenoord ook inzien, EN dat contract in orde krijgen.

Als wij met Fer, Wijnaldum en Castaignos eens van die klappers zouden maken van 15+ miljoen hadden we heel Blokland en Co niet eens nodig...

[ Bericht 8% gewijzigd door Chewbalhaar op 27-01-2011 23:58:35 ]
pi_91970624
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Wat denken ze nou joh :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91970660

Tof filmpje, niet helemaal Feyenoord gerelateerd maar veel zullen wel dingen herkennen.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:05:32 #236
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91971125
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef Paul-89 het volgende:

Tof filmpje, niet helemaal Feyenoord gerelateerd maar veel zullen wel dingen herkennen.
O+ ;( O+

Geweldig filmpje ^O^
pi_91971170
Diarra naar Monaco. Die zullen Fer dus waarschijnlijk niet meer halen
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:06:32 #238
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91971196
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Dat was ook mijn eerste gedachte.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:08:07 #239
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91971287
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Van de zomer 1/3e korter contract, gaat weer 2 miljoen ;(
ALS ze niet bijtekenen zie ik ze liever vandaag dan morgen gaan.
pi_91976969
quote:
MILAAN - Internazionale bereidt een bod van veertig miljoen Britse pond (46,5 miljoen euro) voor op Gareth Bale. De revelatie van Tottenham Hotspur zou komende zomer de overstap moeten maken van Londen naar Milaan. Dat meldt de doorgaans zeer goed ingevoerde Engelse krant The Guardian vanavond op zijn site.
Weet Luc ook meteen zijn plek daar als hij voor 1 of 2 miljoen gehaald zou worden...

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokstaart op 28-01-2011 07:25:16 ]
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:47:45 #241
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91977194
Laten we niet vergeten hier dat de jongens achter de brief niet een maal op gesprek zijn geweest en daarbij hun eisen hebben ingewilligd. Ze praten al maanden met het bestuur, RvC en VvF. Hebben mede door toezeggingen van die kant de rust weten te bewaren onder de rest van de supporters. Nu zijn de besprekingen dus in een impasse gekomen.

De eisen die ze stelde is echt niet iets van de laatste weken. Jacobs staat al jaren onder druk en Gudde is gewoon geen leidertype. Doet zijn werk misschien aardig, maar is de niet de man die een club als Feijenoord leiding kan geven.

Het is jammer dat de gesprekken zijn afgekapt, betekent dat er nu heel veel shit naar buiten gaat komen over de club. En de verantwoordelijken zullen er niet lang meer zitten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_91977873
Het blijft wel triest dat de Algemeen Directeur nooit met die groep gesproken heeft, dat zou je uithangbord moeten zijn...
pi_91977892
Ach gut en als ze hun zin niet krijgen dan maar weer rellen.
Komop man. Natuurlijk horen de supporters inspraak te hebben. Maar wel tot op zekere hoogte.
Zo'n lijstje met idiote eisen gaat nergens meer over en het is volkomen terecht dat daar niet aan toegeven wordt.

Als de boze kleuters dan vervolgens uit de samenwerking stappen is dat prima.
Groetjes, Ezio.
pi_91978050
Dat ben ik wel met je eens, maar toch is het raar dat de 'belangrijkste man' niet gaat praten met die groep. Even los van het lijstje, want dat lijstje is pas bij de gesprekken overhandigd (wilde gok van mijn kant uiteraard).
pi_91978139
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 07:47 schreef Happel het volgende:
Laten we niet vergeten hier dat de jongens achter de brief niet een maal op gesprek zijn geweest en daarbij hun eisen hebben ingewilligd. Ze praten al maanden met het bestuur, RvC en VvF. Hebben mede door toezeggingen van die kant de rust weten te bewaren onder de rest van de supporters. Nu zijn de besprekingen dus in een impasse gekomen.

De eisen die ze stelde is echt niet iets van de laatste weken. Jacobs staat al jaren onder druk en Gudde is gewoon geen leidertype. Doet zijn werk misschien aardig, maar is de niet de man die een club als Feijenoord leiding kan geven.

Het is jammer dat de gesprekken zijn afgekapt, betekent dat er nu heel veel shit naar buiten gaat komen over de club. En de verantwoordelijken zullen er niet lang meer zitten.
Eens.
pi_91978158
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Sloggi het volgende:
Calimero.
Wat lul jij nou? Hij heeft gewoon gelijk, het is belachelijk hoe groot dat verschil is.
pi_91978253
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:06 schreef john-x het volgende:

[..]

Wat lul jij nou? Hij heeft gewoon gelijk, het is belachelijk hoe groot dat verschil is.
Die gasten zijn stuk voor stuk EK/WK klanten. Geef het niet graag toe maar spelers van dat kaliber Suarez/ Stekelenburg/v/d Wiel hebben wij de afgelopen 10 jaar gewoon niet in onze selectie gehad. Op Robin na dan. En zeker niet zelf opgeleid.

Daarnaast pakken die gasten het gewoon een stuk slimmer aan met contractverlingen. Bij ons is het max 2012 daar allemaal 2014 en zelfs 2016. Dan heb je een sterkere onderhandelingspositie ook.
Al moet je eerst maar zien en dan geloven he. Zo'n Suarez wilde Liverpool 15 voor geven en ajaks wilde er 30 hebben. Gasten van Liverpool zijn gewoon weggegaan.
Wij kunnen ook 20 voor Luc vragen natuurlijk :P
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:14:25 #248
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91978302
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 08:48 schreef Stokstaart het volgende:
Als de boze kleuters dan vervolgens uit de samenwerking stappen is dat prima.
Verre van prima. Het was goed dat er overleg was tussen club en supporters. Nu komt er allerlei shit naar buiten en dat is voor niemand goed, maar schijnbaar wel nodig om iets te kunnen bereiken.

Ik vind dat die supporters een sterk punt hebben. Ze brengen het alleen op zijn Rotterdams over naar buiten. Wat onhandig, maar het is zeker nodig. Binnen het Maasgebouw zitten er mensen die geen duidelijke visie hebben over wat de toekomst moet gaan brengen, daar moet gewoon verandering in komen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_91978349
Ik ben wel benieuwd wat voor shit dat dan is, als er niet gehandeld wordt in het belang van Feyenoord.
pi_91978441
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Verre van prima. Het was goed dat er overleg was tussen club en supporters. Nu komt er allerlei shit naar buiten en dat is voor niemand goed, maar schijnbaar wel nodig om iets te kunnen bereiken.

Ik vind dat die supporters een sterk punt hebben. Ze brengen het alleen op zijn Rotterdams over naar buiten. Wat onhandig, maar het is zeker nodig. Binnen het Maasgebouw zitten er mensen die geen duidelijke visie hebben over wat de toekomst moet gaan brengen, daar moet gewoon verandering in komen.
Een van die kerels die daarbij betrokken is dat is diezelfde Marcel v Beek die mee gegaan is naar Newcastle om Bellamy die petitie aan te bieden.
De weken daarna heeft hij alleen maar bullshit en aantijgingen aan het adres van Beenhakker lopen schrijven op FR-Fanatics en al die blogsites. Want o Feyenoord zou het weer hebben laten zitten hoor. Bellamy zou zo tekenen maar dankzij Leo kwam hij niet. :')

Heb niet het idee dat het de meest intelligente mensen op aarde zijn die bij die actie betrokken zijn.... Daarnaast zijn de eisen allemaal prima maar wie gaat dat allemaal betalen dan?
Gudde moet weg Jacobs moet weg Been moet praten met Willem anders ook weg....

Tis wel makkelijk lullen zo als je zelf verder geen (financiële) verantwoording draagt he ;)
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')