Vanaf de andere kant ook. Ik kan die toon wel begrijpen. als je ziet wat de directie de supporters laat slikken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De arrogantie die er vanaf straalt zeg.....
Nee hoor, buitenstaanders hebben niks te zeggen over het functioneren van de club. Nul verantwoordelijkheid maar wel zulke eisenquote:
De RVC doet al jaren helemaal geen fuck. Ben blij dat er eens een groep is die met duidelijke eisen komt. De supporters kunnen 'wettelijk' gezien geen eisen stellen nee, maar zonder hen is Feyenoord er niet meer. Het zijn je klanten, daar dien je naar te luisteren. Zeker gezien het onredelijk hoge krediet wat die klanten je gegeven hebben de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor, buitenstaanders hebben niks te zeggen over het functioneren van de club. Nul verantwoordelijkheid maar wel zulke eisen? Waar slaat dat op. Zelfs Pim Blokland kan niet zulke eisen stellen, en Feyenoord zit voor ¤20 miljoen bij hem in het krijt. Gaat echt nergens over imo. Je kan toch niet verwachten dat Gudde, Van Well en Jacobs maar even opstappen omdat de supporters vinden dat dat moet
? En dan ook nog binnen twee weken. Wat een onzin.
Dit is gewoon hetzelfde als de MediaMarkt binnenstoppen en meteen eisen dat je de manager te spreken krijgt. Zulke mensen worden ook lachend weggestuurd. Natuurlijk moet Feyenoord luisteren naar de supporters, maar dit is niet luisteren, die is beleid dicteren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef john-x het volgende:
[..]
De RVC doet al jaren helemaal geen fuck. De supporters kunnen 'wettelijk' gezien geen eisen stellen nee, maar zonder hen is Feyenoord er niet meer. Het zijn je klanten, daar dien je naar te luisteren. Zeker gezien het onredelijk hoge krediet wat die klanten je gegeven hebben de afgelopen tijd.
Alle andere manieren zijn de afgelopen jaren al geprobeerd en daar is nooit iets mee gedaan. Klankbordgroep, supportersplatform enz... En wat te denken van het lachwekkende Legioen, wat doet die beunhaas nou waar je op kon stemmenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is gewoon hetzelfde als de MediaMarkt binnenstoppen en meteen eisen dat je de manager te spreken krijgt. Zulke mensen worden ook lachend weggestuurd. Natuurlijk moet Feyenoord luisteren naar de supporters, maar dit is niet luisteren, die is beleid dicteren.
Onzin, de rest van het seizoen ging het net zo kut. De Graafschap was slechts de druppel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is gewoon hetzelfde als de MediaMarkt binnenstoppen en meteen eisen dat je de manager te spreken krijgt. Zulke mensen worden ook lachend weggestuurd. Natuurlijk moet Feyenoord luisteren naar de supporters, maar dit is niet luisteren, die is beleid dicteren.
Daarnaast is het ook nog eens nergens op gebaseerd, als Feyenoord niet had verloren van De Graafschap was deze hele situatie er niet geweest. Puur de waan van de dag die regeert.
Dat.quote:
Je vergeet Beenhakkert, en Been als hij niet als de sodemieter beter met Van Hanegem gaat praten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor, buitenstaanders hebben niks te zeggen over het functioneren van de club. Nul verantwoordelijkheid maar wel zulke eisen? Waar slaat dat op. Zelfs Pim Blokland kan niet zulke eisen stellen, en Feyenoord zit voor ¤20 miljoen bij hem in het krijt. Gaat echt nergens over imo. Je kan toch niet verwachten dat Gudde, Van Well en Jacobs maar even opstappen omdat de supporters vinden dat dat moet
? En dan ook nog binnen twee weken. Wat een onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je vergeet Beenhakkert, en Been als hij niet als de sodemieter beter met Van Hanegem gaat praten.Dat ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat een grap dit. En dat is dan de FSV, pffffff.
2000 light years from home
Precies. Goed, het was vast ook gekomen als we niet van De Graafschap hadden verloren maar van Vitesse over 2 weken, maar al waren Tomasson, Cisse en Fernandez niet geblesseerd en je stond 8e, dan was er "niets aan de hand".quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook nog eens nergens op gebaseerd, als Feyenoord niet had verloren van De Graafschap was deze hele situatie er niet geweest. Puur de waan van de dag die regeert.
Dat ga je inderdaad krijgen nu.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef Dekatria het volgende:
Nu krijg je dus ook een tweedeling in de supportersschare - de ene kant die het met die brief eens is, de andere die het louter van arrogantie vindt doen blijken. Gezellig.
Jij snapt de relatie voetbalclub - supporters niet helemaal heb ik het idee. De verhouding mediamarkt - klant is toch niet te vergelijken met Feyenoord - Legioen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ook nog. Wat een grap dit. En dat is dan de FSV, pffffff.
Precies. Ik ben het inhoudelijk niet volledig eens met die brief, maar er wordt een signaal van afgegeven dat ze verkeerd bezig zijn bij het bestuur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Ze geven in elk geval wel een signaal af
Ik heb nieuws voor je, supporters zijn inderdaad niets meer dan dom klapvee en het verdient daarom lof dat Feyenoord tegenwoordig veel transparanter en opener opereert en de supporters door als meer behandeld dan dat ze eigenlijk zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef john-x het volgende:
[..]
Jij snapt de relatie voetbalclub - supporters niet helemaal heb ik het idee. De verhouding mediamarkt - klant is toch niet te vergelijken met Feyenoord - Legioen?
Natuurlijk hebben supporters wel inspraak. Moeten ze elke week maar als dom klapvee op komen dagen en maar afwachten of je degradeert? Ik vind die brief ook niet echt tactisch geschreven (op z'n zachtst gezegd) maar er moet zeker wel wat met zulke punten gedaan worden.
Nee en in principe was dat overleg tussen supporters en bestuur ook zeker niet slecht maar kom op hé, ze willen even compleet de dienst gaan uitmaken. Van mij mogen supporters best inspraak met bepaalde dingen en hebben we recht op openheid maar om even te gaan bepalen dat Been met Willem moet gaan praten en anders moet hij weg en moeten er maar trainers van Varkenoord doorschuiven ? Het was een leuk plan maar de plank is volledig misgeslagen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef john-x het volgende:
[..]
Jij snapt de relatie voetbalclub - supporters niet helemaal heb ik het idee. De verhouding mediamarkt - klant is toch niet te vergelijken met Feyenoord - Legioen?
Natuurlijk hebben supporters wel inspraak. Moeten ze elke week maar als dom klapvee op komen dagen en maar afwachten of je degradeert? Ik vind die brief ook niet echt tactisch geschreven (op z'n zachtst gezegd) maar er moet zeker wel wat met zulke punten gedaan worden.
Daar heb ik ook m'n twijfels bij hoor, die punten. Maar het is begrijpelijk dat de praatjes niet meer geslikt worden en dat er hard op bepaalde lieden ingehakt gaat worden. Het is ook te idioot voor woorden dat die Jacobs zo buiten schot blijft, al die jaren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee en in principe was dat overleg tussen supporters en bestuur ook zeker niet slecht maar kom op hé, ze willen even compleet de dienst gaan uitmaken. Van mij mogen supporters best inspraak met bepaalde dingen en hebben we recht op openheid maar om even te gaan bepalen dat Been met Willem moet gaan praten en anders moet hij weg en moeten er maar trainers van Varkenoord doorschuiven ? Het was een leuk plan maar de plank is volledig misgeslagen.
Al was het zo dat supporters dat bij andere clubs zijn; bij Feyenoord wat mij betreft niet meer. Bij goed beleid hoeven de supporters zich er niet teveel bij te bemoeien, bij jarenlang wanbeleid, lulverhaaltjes en excuses vind ik het dat er best ingegrepen mag worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, supporters zijn inderdaad niets meer dan dom klapvee en het verdient daarom lof dat Feyenoord tegenwoordig veel transparanter en opener opereert en de supporters door als meer behandeld dan dat ze eigenlijk zijn.
Feyenoord was bereid in gesprek te gaan met de supporters, en dan komen ze met deze garbage aanzetten, kom op zeg, ik zou ze uitlachen en vragen terug te komen wanneer ze hun 18e verjaardag gepasseerd zijn.
Inhoudelijk gezien heb ik niet echt een oordeel over de brief. Misschien zijn het inderdaad prima punten, maar het gaat mij erom dat je echt niet zomaar naar de directie toe kan lopen om vervolgens te zeggen wie mag blijven en wie weg moet. Dan snap je gewoon niet hoe de wereld in elkaar steekt..
Dat is waar, maar om te eisen dat hij vrijwillig (quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef john-x het volgende:
[..]
Daar heb ik ook m'n twijfels bij hoor, die punten. Maar het is begrijpelijk dat de praatjes niet meer geslikt worden en dat er hard op bepaalde lieden ingehakt gaat worden. Het is ook te idioot voor woorden dat die Jacobs zo buiten schot blijft, al die jaren.
Je weet alleen pas jaren later of wanbeleid gevoerd is. Een jaar geleden wonnen we 0-3 van PSV, het voetbal is zo veranderlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef john-x het volgende:
[..]
Al was het zo dat supporters dat bij andere clubs zijn; bij Feyenoord wat mij betreft niet meer. Bij goed beleid hoeven de supporters zich er niet teveel bij te bemoeien, bij jarenlang wanbeleid, lulverhaaltjes en excuses vind ik het dat er best ingegrepen mag worden.
Dan had Gudde hem moeten ontslaan, maar daar is weer geen geld voor. Enige optie is dus dat ie uit zichzelf opstapt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar om te eisen dat hij vrijwillig () opstapt is gewoon buitenproportioneel.
Die directie bestaat dus o.a. uit Jacobs, dat is het hele probleem. En er is niemand die ze controleert en zo nodig met een bindend advies komt.quote:Trainers kun je makkelijk beoordelen, de prestaties zijn overal op internet te vinden. Interne beleidsbepalers daarentegen hebben niet echt een performance indicator. Behalve in het geval van Jacobs dan, als de schuld met 40 miljoen euro toeneemt onder jouw bewind doe je iets fout. Maar de directie is de enige die over zijn functioneren kan beslissen.
De sporen van het wanbeleid onder deze directie zijn toch nu al overduidelijk? Al vind ik dat Gudde nu wel redelijk bezig is. Maar dat is eigenlijk slechts het puin opruimen wat o.a. Bosz onder hun verantwoordelijk hebben gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je weet alleen pas jaren later of wanbeleid gevoerd is. Een jaar geleden wonnen we 0-3 van PSV, het voetbal is zo veranderlijk.
Ware woorden. Beleid en prestaties lopen niet in fase.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap de hele grote wil voor verandering momenteel niet, kijk het 1e elftal draait momenteel gewoon bagger maar op de lange termijn is er eindelijk een klein beetje licht aan de horizon.
Als er nu totaal geen perspectief was had ik het nog begrepen maar als er nu werkelijk onrust ontstaat loop je gewoon het risico dat (potentiële) investeerders rechtsomkeer maken. En dan ben je nog verder van huis, en dan komen er weer nieuwe mensen in het bestuur en zullen die het allemaal wel even beter gaan doen ? Ik denk het niet, en mocht het al zo zijn dan duurt het proces nog veel langer dan nu met de investeerders.
Laat de investeerders en RVC zich nu eens evengoed alles op een rijtje zetten, we kunnen alleen hopen. Nu in opstand komen kan gewoon de doodsteek zijn voor deze club, maar volgens mij beseffen er dat te weinig.
quote:
Wat denken ze nou johquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Tof filmpje, niet helemaal Feyenoord gerelateerd maar veel zullen wel dingen herkennen.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Diarra naar Monaco. Die zullen Fer dus waarschijnlijk niet meer halen
Van de zomer 1/3e korter contract, gaat weer 2 miljoenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Diarra naar Monaco. Die zullen Fer dus waarschijnlijk niet meer halen
Weet Luc ook meteen zijn plek daar als hij voor 1 of 2 miljoen gehaald zou worden...quote:MILAAN - Internazionale bereidt een bod van veertig miljoen Britse pond (46,5 miljoen euro) voor op Gareth Bale. De revelatie van Tottenham Hotspur zou komende zomer de overstap moeten maken van Londen naar Milaan. Dat meldt de doorgaans zeer goed ingevoerde Engelse krant The Guardian vanavond op zijn site.
Eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:47 schreef Happel het volgende:
Laten we niet vergeten hier dat de jongens achter de brief niet een maal op gesprek zijn geweest en daarbij hun eisen hebben ingewilligd. Ze praten al maanden met het bestuur, RvC en VvF. Hebben mede door toezeggingen van die kant de rust weten te bewaren onder de rest van de supporters. Nu zijn de besprekingen dus in een impasse gekomen.
De eisen die ze stelde is echt niet iets van de laatste weken. Jacobs staat al jaren onder druk en Gudde is gewoon geen leidertype. Doet zijn werk misschien aardig, maar is de niet de man die een club als Feijenoord leiding kan geven.
Het is jammer dat de gesprekken zijn afgekapt, betekent dat er nu heel veel shit naar buiten gaat komen over de club. En de verantwoordelijken zullen er niet lang meer zitten.
Die gasten zijn stuk voor stuk EK/WK klanten. Geef het niet graag toe maar spelers van dat kaliber Suarez/ Stekelenburg/v/d Wiel hebben wij de afgelopen 10 jaar gewoon niet in onze selectie gehad. Op Robin na dan. En zeker niet zelf opgeleid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:06 schreef john-x het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Hij heeft gewoon gelijk, het is belachelijk hoe groot dat verschil is.
Verre van prima. Het was goed dat er overleg was tussen club en supporters. Nu komt er allerlei shit naar buiten en dat is voor niemand goed, maar schijnbaar wel nodig om iets te kunnen bereiken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:48 schreef Stokstaart het volgende:
Als de boze kleuters dan vervolgens uit de samenwerking stappen is dat prima.
Een van die kerels die daarbij betrokken is dat is diezelfde Marcel v Beek die mee gegaan is naar Newcastle om Bellamy die petitie aan te bieden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Verre van prima. Het was goed dat er overleg was tussen club en supporters. Nu komt er allerlei shit naar buiten en dat is voor niemand goed, maar schijnbaar wel nodig om iets te kunnen bereiken.
Ik vind dat die supporters een sterk punt hebben. Ze brengen het alleen op zijn Rotterdams over naar buiten. Wat onhandig, maar het is zeker nodig. Binnen het Maasgebouw zitten er mensen die geen duidelijke visie hebben over wat de toekomst moet gaan brengen, daar moet gewoon verandering in komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |