Is nu even standaard ivm overdreven blijheidquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Huppel is echt blij, zo te zien aan haar PI of standaard?
Deze heb je al gemaakt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Snuf. het volgende:
KOMT ADOLF HITLER BIJ HET UITZENDBUREAU OM EEN INTERESSETEST TE DOEN, ZEGT DE MEVROUW VAN DE UITZENDBUREAU: WEET JE WAT JIJ MOET DOEN ADOLF, IETS MET MENSEN!![]()
![]()
Ow okee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is nu even standaard ivm overdreven blijheid
Je kent maar 3 moppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik kon niks verzinnen en er was geen dj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT ... AAN.... JOUquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ..... af en .......... halve woo IRRITANT
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ..... af en .......... halve woo IRRITANT
Sorryquote:
wat ben je ook een huppelmutsquote:
jij bent echt verslaafd aan tbbt of nie?quote:
De "welkom op onzin radio" jingle klinkt prima, en daarna begint hij te hapeerne, dus ik vermoed van welquote:
Alleen bij jou dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De "welkom op onzin radio" jingle klinkt prima, en daarna begint hij te hapeerne, dus ik vermoed van wel
yupquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent echt verslaafd aan tbbt of nie?
Alleen bij WHquote:
Lekker wijf hé, die Kaley Cucuoquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef Snuf. het volgende:
Ik krijg net een SMS van een meisje, ze wil een auto, een huis en een piemel van 90cm van me hebben! Nou een auto kan ze krijgen en een huis is ook prima maar IK GA TOCH ZEKER GEEN 10 CM VAN MIJN PIEMEL AFHAKKEN!!!!
mee eens.. maar verslaafd aan een seriequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
TBBT is ook gewoon geweldig
pennyfap fap fap
Zeer charmant...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT IK MOET PLASSEN EVEN NIKS GENIAALS DOEN HOOR JONGENS!!!
En terecht, hier nog eentje hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent echt verslaafd aan tbbt of nie?
ja inderdaad kaley cuoco is lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
TBBT is ook gewoon geweldig
pennyfap fap fap
Ik vond d'r bij 8 simple rules al raakbaarquote:
alleen jammer dat ze blond isquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vond d'r bij 8 simple rules al raakbaar!
Serieus echt een lekker wijf hoor. Zo'n lekkere blonde snol... Jammie!quote:
"Voorkomen dat deze site nog meer dialoogvensters vertoont"quote:
Firefox ook niet.quote:
Trutquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef trolololo het volgende:
Sharon
20:16:29
hoe kom ik in de radio AAAAAAAH
Stijn
20:17:15
Euh
bovenkant topic
Sharon
20:17:22
OH
OHJA
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
Koelkast, we konden jullie toch ook zien?
Nee, dat nummer gewoon toevoegen als skypecontactquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
Dat is geen skype nummer maar gewoon telefoon?
Doen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga sowieso bellen matties met een leuke mop
Zien is iets anders dan chatten babequote:
ja maar moet je dan ook geld hebben op je akount?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat nummer gewoon toevoegen als skypecontact![]()
Heus nietquote:
Jup.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar moet je dan ook geld hebben op je akount?
Nee ik veeg goed afquote:
Voor vaste nummers niet toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar moet je dan ook geld hebben op je akount?
Morgenochtend om 7:45.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Denk wel dat ie vannacht al geopend wordt
Koelkast en darcli met webhawk aan de foonquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Driepink het volgende:
ik snap het niet meer!
nu zijn het 3 stemmen
HELP HELP IK BEN DOM?
jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Driepink het volgende:
ik snap het niet meer!
nu zijn het 3 stemmen
HELP HELP IK BEN DOM?
koelkast, Darcli, Webhawkjequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Driepink het volgende:
ik snap het niet meer!
nu zijn het 3 stemmen
HELP HELP IK BEN DOM?
2 dj's en whquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Driepink het volgende:
ik snap het niet meer!
nu zijn het 3 stemmen
HELP HELP IK BEN DOM?
ohquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast en darcli met webhawk aan de foon
Ik uhm ga mn best doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohgodver, ik ben ECHT dom dus
laat jij darcli eens praten huppelnaar jou luisteren ze
Zoenen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
M'n keel doet pijn, en m'n stem is ruw
En die hebben we nog niet genoeg gehoord vanavondquote:
beetje zoals die van sharr?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
M'n keel doet pijn, en m'n stem is ruw
sssssssssssssssssssstquote:
Ditquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die hebben we nog niet genoeg gehoord vanavond
Dat doe ik al sinds een uur of 4quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Huppel ik ga nu eerst een biertje op je drinken
Ik ben nog niet lang thuis en moest nog rijden dus dat ging niet, nu welquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds een uur of 4![]()
Backspace is my new best friend zeg maar
Ik heb 'm niet genoeg gehoordquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssst![]()
ga maar op youtube kijken ofzo.. die hebben we toch al 20 min gehad ofzow
CHEERS MATE!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet lang thuis en moest nog rijden dus dat ging niet, nu wel
Nooit genoeg kale kano Huppel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die hebben we nog niet genoeg gehoord vanavond
dus jij bent nu druk aan het fappenquote:
Kaler dan kaal krijg ik mn kano niet hoorquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
LALALALALA IK HOOR JE NIET LALALALALALA
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
yupquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus jij bent nu druk aan het fappen
nee ze is geilquote:
OOHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupiler nuquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
OOHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH
STIJN WILT ZOENEN MET DANIËLLE MAAR IS VERLOOFD MET SHARR!
FOEI!* sharr neuriet goede tijden slechte tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katee Sackhoffquote:
katie koekoek ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Minder dan diegene die net genoemd werd, ben de naam nu al vergeten
[..]
FOEI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het uitgemaakt
Pedicabo ego vos et irrumabo.
katey cuocoquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Minder dan diegene die net genoemd werd, ben de naam nu al vergeten
[..]
FOEI!Die naam, meteen kriebels enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
tong?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb een honingzoete tong voor je liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf, gtstquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
[..]
* sharr neuriet goede tijden slechte tijden
Ik heb een goed excuusquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een drankorgels op fok eigenlijk
wtf pokemonquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
wtf, gtst
* Driepink neuriet pokemon deuntje
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die naam, meteen kriebels enzo
[..]
FOEI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij noemde je Daniellequote:![]()
!
Zeg d'r wat van sabinen zoals je bij mij deed!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Tudu tudu!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat lied is al 7 minuten aan de gang?
Klopt meid heb je ookquote:
Boh geen seks voor mij vandaagquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want jij bent een seksorgel tegelijk
Hahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh geen seks voor mij vandaag![]()
Of morgen of anytime soon
Ik ben al bezig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef trolololo het volgende:
Sabine gaan we nou nog?![]()
anders kom je nooit van die keelpijn af
piel, ik draai beter muziekquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij noemde je Danielle![]()
!
Zeg d'r wat van sabinen zoals je bij mij deed!
Nog nietquote:
wil ik eigenlijk ook wel zienquote:
Jij mag helemaal niksquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
piel, ik draai beter muziekik mag het
Wat zij zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niksstop er ook even mee. walgelijke ziekte naam.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
HOE NOEMEN ZE IN BELGIE EEN VIBRATOR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
nu ga ik je juist daniëlle noemenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niksstop er ook even mee. walgelijke ziekte naam.
Je drinkt niet?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
HOE NOEMEN ZE IN BELGIE EEN VIBRATOR?eerder in zuidafrica daar noemen ze een lift ook een hijsbakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik was op het moment vergeten erachter te zettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je drinkt niet?
Dat komt mooi uit als we de ONZ radio meet hebben!
Weet ik zeker dat ik een goede BoB heb
085 ietsquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er zat een 8 in als ik me niet vergis.
Zolang jij achter het stuur zit heb ik er niks mee temakenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik was op het moment vergeten erachter te zetten
als ik niet bob zuip ik me klem, maar als ik rij bob
wees niet bang, maar 1x ongeluk gehad, toen reed ik een fietser aanmoet ie niet oversteken, kutfietsers
dude ik sta echt in je sigquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er zat een 8 in als ik me niet vergis.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bonkers al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet gehoord
Ik al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bonkers al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet gehoord
Bluh!!quote:
die fietser toen wel bijnaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zolang jij achter het stuur zit heb ik er niks mee temaken!
En van 'n fietser ga ik echt niet door de voorruit vliegen hoor
Zal ik eens een netje om je binden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
nu ga ik je juist daniëlle noemen
slimpie
SAY WHUT!!quote:
Jij doet pakken jouw telefoon, jij doet indruk die nummertjes en druk op die groene knop dan jij bellen naar studioquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef Snuf. het volgende:
Hoe moet ik dit bellen ik snap het nietSorry ik ben alleen helder tussen 12:15 en 12:20
Spannendquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zal ik eens een netje om je binden?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
praat er maar wat neer doorheen!!!
graag!!!!
Maandag toevallig Voetbalfans gezien op RTL7? Zo niet... RTL Gemist.quote:
Je nederlands word er ook niet beter opquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SAY WHUT!!
MEER BIER VOOR DE HUPS!!
[..]
Jij doet pakken jouw telefoon, jij doet indruk die nummertjes en druk op die groene knop dan jij bellen naar studio
OKE IK GA ZO BELLEN IK HEB EEN EPISCHE MOP VAN 10 SECONDENquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SAY WHUT!!
MEER BIER VOOR DE HUPS!!
[..]
Jij doet pakken jouw telefoon, jij doet indruk die nummertjes en druk op die groene knop dan jij bellen naar studio
Dat deed ik bewust!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je nederlands word er ook niet beter op
ik juist zo droog als de saharaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef trolololo het volgende:
Ik word botergeil van dit nummertje
Please don'tquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE IK GA ZO BELLEN IK HEB EEN EPISCHE MOP VAN 10 SECONDEN
Challaz?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef mc-Piel het volgende:
Flippa G gaat een de hond uitlaten!
Challaz![]()
Dit is de helpdesk van... ( 9 van de 10 keer krijg je 'n etnische minderheid aan de telefoon! )quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deed ik bewust!!
Iemand die niet weet hoe die moet bellen moet je het uitleggen in gebrekkig Nederlands-Turks
is klaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik juist zo droog als de sahara
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Gadverdamme stien, dat lijkt wel op jacht naar de schacht!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit is de helpdesk van... ( 9 van de 10 keer krijg je 'n etnische minderheid aan de telefoon! )
20411quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef Zokunen het volgende:
Doe eens een nummer tussen 1 en 20522, dan ga ik die voor de eerste dj die weer requests doet dat nummer in mn playlist requesten
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met een netje is driepink een rollade.
![]()
![]()
![]()
lol maar haar bier is opquote:
Bier kan niet leeg zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |