quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Zoals de oude Hawaiianen zeggen, hij die een Nickelson jas draagt wordt geraakt door de eerste steen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Zoals de oude Hawaiianen zeggen, hij die een Nickelson jas draagt wordt geraakt door de eerste steen.
Gaat er meer om dat het erg makkelijk wordt om er uit te zien als een meeloper in plaats van iemand die een toffe jas wil hebben als iedereen hem draagt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Skonk het volgende:
Mensen die per se speciaal willen zijn
Niet doorhebben dat dat je juist niet speciaal maakt
Nee het gaat erom dat glimmende jassen oogkanker veroorzaken.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat zo'n jas niet meer speciaal is als iedereen erin loopt
en al die vossen die vermoord zijn op op die vuilniszakken te pronkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef Taartjeh het volgende:
en trouwens ik heb er ook eens in topic over geklaagt verschrikkelijk die glansjassen met die overdreven brontkragen van Nickelson ja. Je hoeft maar de straat op te gaan en bijna iedereen heeft zo'n jas ben je toch niet meer uniek.
Blegh kan ze niet meer aanzien..
wat je zegtquote:Op zondag 30 januari 2011 21:01 schreef Raqualad het volgende:
Het zijn altijd de zelfde oorbel-dragende, italiaanse nepschoenen-aanhebbende, kort geschoren koppies die zulke smerige jassen dragen. En sletten. Die ook.
Bij mij op school zou je allang dood geweest zijn...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:50 schreef Alerion het volgende:
Inderdaad, ik sterf elke keer een klein beetje als ik iemand in zo'n gedrocht zie lopen.
Dan vraag ik me eigenlijk wel af op wat voor school jij zit? :p Ik heb ze bij mij nog niet gespot, alleen in de stad.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Bij mij op school zou je allang dood geweest zijn...
Voorgezet Onderwijs, alle niveaus. Veel HAVO leerlingen hebben er eentje, van de VWO leerlingen ben ik er nog geen tegengekomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Alerion het volgende:
[..]
Dan vraag ik me eigenlijk wel af op wat voor school jij zit? :p Ik heb ze bij mij nog niet gespot, alleen in de stad.
Hm, verpest uitzicht. Blij dat ik niet meer op de middelbare school zit!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Voorgezet Onderwijs, alle niveaus. Veel HAVO leerlingen hebben er eentje, van de VWO leerlingen ben ik er nog geen tegengekomen.
Is wel fijn om mijn eigen postcount dan ook wat te verhogen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef FruitenCo het volgende:
Kom op mensen, nog een paar posts en het topic is vol
ja en gossipgirl gaat zo wel een frikandelletje bij dr patat etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |