+1quote:
Wel als je het vanaf de achterkant herkent.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is t heel erg als ik weet dat deze foto bij mij in de buurt is genomen?
[ afbeelding ]
Het is pas echt erg als je hem zelf genomen hebtquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar daar ligt het toch meer aan het wijf dan de haarkleur?quote:
Ligt er aan waar jij woontquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey, dat golvende hekje ken ik... Gummidreef!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het is pas echt erg als je hem zelf genomen hebt
Ik herken t hekwerk, dat is aan t Zandpad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel als je het vanaf de achterkant herkent.Dat is een reet, geen kont meer.
welke dreef? T is aan t Zandpadquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey, dat golvende hekje ken ik... Gummidreef!
Die kontquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar respect als je *haar* zelf genomen hebt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat is erger haar nemen of een foto van haar nemen?quote:
was de 4e foto ofso bij googlen op "hoer"quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oeh, lastige vraagquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is erger haar nemen of een foto van haar nemen?
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar respect als je *haar* zelf genomen hebt!
Die kende ik niet, wel de "Rode brug" wat veel mensen verkeerd hebben, want de echte rode brug licht 100m verderop en niet aan t zandpadquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zandpad staat ook wel bekend als Gummidreef (Gummi want condooms en dreef want overvecht)
Nou vooruit,vertelquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Ludootje het volgende:
En niemand herkent de persoon op mijn (zelfgenomen) foto?
Nee, is dat erg?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Ludootje het volgende:
En niemand herkent de persoon op mijn (zelfgenomen) foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |