Ik woon tegenwoordig in Tuindorp, nog een maandquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kleine Wijk dus. Woon er vlakbij, in de Morelstraat.
Fijn om te horenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toen ik t zaterdag zag iig, zat leuk ja
Laat die hele OP maar zitten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Ludootje het volgende:
Gah! Iemand anders problemen met het editen van posts in Chrome?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
Oj, bijna uitwastijd... duim voor me!
Watwatwat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
Vind het sowieso kut dat ik m'n posts niet kan editen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat die hele OP maar zitten.
hier heb ik drama in firefoxquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Ludootje het volgende:
* Bos81Stopt duim in zijn mondquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
Yepquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Ludootje het volgende:
yeey...quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, is een bekend probleem volgens FB... Wil iig zeggen dat het wss wel gefixt gaat worden.
Yup hiero hetzelfde. Plots deed het het niet meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Ludootje het volgende:
Ja, zit meer in andere SC's dan hier de laatste tijdquote:
Daarom heb ik geen touchscreen telefoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Het nadeel van een touchscreentelefoon is dat dat hele ding ranzig wordt als je ermee hebt gebeld
ach...dat is helemaal niet ergquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zit meer in andere SC's dan hier de laatste tijd
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:12 schreef Ripley het volgende:
De ipad zit ook steeds onder de vette vingerafdrukken ja. Met name als ik een spelletje heb gespeeld, dan zie je een heel patroon
dat is wel belangerijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, daar is het zeker wel leuk enzo
als je er iets leuk van wilt kopen kan je het gebruiken voor je tablet of netbookquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, 250 euro cash laten uitkeren, of van btw teruggave gebruik maken en er iets leuks voor kopen, zo ja, wat.
Ik ben echt zo'n spast met vingerafdrukken hequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:12 schreef Ripley het volgende:
De ipad zit ook steeds onder de vette vingerafdrukken ja. Met name als ik een spelletje heb gespeeld, dan zie je een heel patroon
1x vegen en het is wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Het nadeel van een touchscreentelefoon is dat dat hele ding ranzig wordt als je ermee hebt gebeld
ooh verrek, goed ideequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
als je er iets leuk van wilt kopen kan je het gebruiken voor je tablet of netbook
Je hebt er speciale doekjes voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt zo'n spast met vingerafdrukken he
Wacht..ik bedoel dat je dat erbij kan leggen bij wat je al had gereserveerd voor de netbook/tabletquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh verrek, goed ideealleen wil ik een duurder notebook/tablet, dat gaat niet echt
ik hou mn telefoon sowieso niet tegen mn oor aan, omdat ik ook niet wil dat die vies wordtquote:
daarom heb ik een scherm beschermer erover heen geplakt waar je de vingerafdrukken iets minder ziet, tenzij ik heel vette vingers hebquote:
Ja dat kan dus niet, het is of zakelijk aanschaffen en dan materialistisch schenken of gewoon dat geld uitkeren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
Wacht..ik bedoel dat je dat erbij kan leggen bij wat je al had gereserveerd voor de netbook/tablet
ik hou hem er in de buurtquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hou mn telefoon sowieso niet tegen mn oor aan, omdat ik ook niet wil dat die vies wordt
Ik sla echt iemands hand weg als die richting mn scherm gaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Net als wanneer iemand met z'n vingers iets aan heeft willen wijzen op een tv/monitor![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sla echt iemands hand weg als die richting mn scherm gaat
tja, dan zou ik zeggen uitkeren als je niks kan bedenkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet, het is of zakelijk aanschaffen en dan materialistisch schenken of gewoon dat geld uitkeren.
Ik doe dat op mijn laptopquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat schoonmaken isquote:
M'n vader doet dat altijd als hij iets wil aanwijzen. Z'n laptop zit ook helemaal onderquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:19 schreef Ripley het volgende:
oeh, we eten lamsburger, ovenkrieltjes en champignon roerbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |