Op t plaatje lijkt het op wat je had ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.johnfrieda.nl/(...)ed-Deep-Cherry-Brown
Mooie kleur!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ik niet meer kan editen mis ik wel echt.
ooit 1x wat besteld, stond ik niet van versteld ofso, waar bestel je nog meer?quote:
Nu moeten we leren foutloos te typenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ik niet meer kan editen mis ik wel echt.
Die Hamburger/Sparerib/Etv. Express? Die is heul niet lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er zit hier op de tennesseedreef een vreetschuur die bezorgt, zou die een beetje snel zijn?
als je verteld welke je bedoeld, kan ik t je misschien vertellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er zit hier op de tennesseedreef een vreetschuur die bezorgt, zou die een beetje snel zijn?
Ja klopt, ik wilde die foam graag eens proberen, maar qua kleur scheelt het idd weinig. Had stiekem gehoopt dat ie wat donkerder zou uitvallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op t plaatje lijkt het op wat je had ?
Is dat dezelfde kleur als dat je al had of een tandje donkerder?quote:
Nikos, Il Mondo 2, Valentino en dat was het wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooit 1x wat besteld, stond ik niet van versteld ofso, waar bestel je nog meer?
Dankjewel! Ik zit nu de hele tijd aan mezelf te frunnikenquote:
Die zit toch op t industrieterrein?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die Hamburger/Sparerib/Etv. Express? Die is heul niet lekker.
Bij de Autoboulevard? Dat is toch Tennesseedreef?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zit toch op t industrieterrein?
Je wilt gewoon dat we stiekem aan je gaan ruikenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik zit nu de hele tijd aan mezelf te frunnikenhet ruikt ook zo lekker.
ooh zou helemaal kunnen jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij de Autoboulevard? Dat is toch Tennesseedreef?
Ja die dus. Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die Hamburger/Sparerib/Etv. Express? Die is heul niet lekker.
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:40 schreef xFriendx het volgende:
Met al die tussenkleuren vandaag de dag zou het mij waarschijnlijk niet eens opvallen.
'Hey, ik heb mn haar geverfd....mooi kleurtje heh?'
'Ja zeker mooi! (Whut?Tis precies hetzelfde als altijd.....ah well, zolang ze er goed uit ziet is het prima)
Ja het is een ander merk enzo, precies hetzelfde is het niet. Maar met roodtinten is de pest dat het zo snel lichter wordt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat dezelfde kleur als dat je al had of een tandje donkerder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |