Xbox360 is leuk, maar meenemen enzo is lastigquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dan zou ik zeggen uitkeren als je niks kan bedenken![]()
[..]
Ik doe dat op mijn laptop
Ik druk iemand dan altijd zo'n stylus voor een touchscreen in de hand "daarmee mag je t scherm voorzichtig aanraken"quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader doet dat altijd als hij iets wil aanwijzen. Z'n laptop zit ook helemaal onder
tja, dan moet je iets anders bedenkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Xbox360 is leuk, maar meenemen enzo is lastig
Smetvrees is een ziektequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat schoonmaken isnu veeg ik een paar keer per week t stof er af met een speciaal doekje
Aanwijzen kan ook zonder aanraken
Het is gewoon kut wegpoetsenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Smetvrees is een ziekteHet blijft een gebruiksvoorwerp. En met de juiste middelen is het zo schoon.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
Zo, doneHet is wel mooi geworden, helaas niet zo donker als ik had gehoopt, maar de dekking is goed, bij de haargrens zit het mooi en het is lekker zacht.
Jij luie donderquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon kut wegpoetsenHeb ik geen zin in.
Heeft niks met smetvrees te makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Smetvrees is een ziekteHet blijft een gebruiksvoorwerp. En met de juiste middelen is het zo schoon.
+1quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is fijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
Zo, doneHet is wel mooi geworden, helaas niet zo donker als ik had gehoopt, maar de dekking is goed, bij de haargrens zit het mooi en het is lekker zacht.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
Ah kijk,geen zin hebben om schoon te maken.is iets anders dan moeilijk schoon te krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, het is moeilijk schoon te krijgen en dat vind ik kut, dus ik heb er geen zin inquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah kijk,geen zin hebben om schoon te maken.is iets anders dan moeilijk schoon te krijgen
Schelden helpt zeker ook niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft niks met smetvrees te makenheb gewoon een tyfus hekel aan vette vingers ergens op. Daarom koop ik bewust glanzende spullen, dan hou ik ze namelijk goed schoon.
[..]
+1
Ja nee, als ik met dit licht een foto maak krijg je zo'n overbelichte, dat mijn smoel een bijna lichtgevende orb isquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en nu de standaard vraag: ......!
Zo, dan ben je echt blij dat ik jouw vriendin niet ben! Ik geef niet zo om vlekken. Je moet alleen niet duwen op een scherm, daar gaan ze stuk van. Maar een vet scherm boeit me geen drolquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft niks met smetvrees te makenheb gewoon een tyfus hekel aan vette vingers ergens op. Daarom koop ik bewust glanzende spullen, dan hou ik ze namelijk goed schoon.
[..]
+1
dan weet je wat je morgen bij daglicht moet doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, als ik met dit licht een foto maak krijg je zo'n overbelichte, dat mijn smoel een bijna lichtgevende orb is
Met de juiste middelen is het zo schoon. Al blijft schoonmaken niet leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, het is moeilijk schoon te krijgen en dat vind ik kut, dus ik heb er geen zin in
Vlekken op zich vind ik niet erg, maar ik heb bijv een glazen bureau, dat maak ik meerdere keren per week schoon. Dan pak ik meteen de rest van mn spullen in de buurt mee. Alleen omdat vlekken op glas nu eenmaal extreem opvallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo, dan ben je echt blij dat ik jouw vriendin niet ben! Ik geef niet zo om vlekken. Je moet alleen niet duwen op een scherm, daar gaan ze stuk van. Maar een vet scherm boeit me geen drol
Gelukkig maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met de juiste middelen is het zo schoon. Al blijft schoonmaken niet leuk natuurlijk.
Maar ik zal van je scherm afblijven hoor
Ik zou niet eens aan een glazen bureau beginnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vlekken op zich vind ik niet erg, maar ik heb bijv een glazen bureau, dat maak ik meerdere keren per week schoon. Dan pak ik meteen de rest van mn spullen in de buurt mee. Alleen omdat vlekken op glas nu eenmaal extreem opvallen.
*drukt duim op het scherm en rent hard weg*quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Al zie je het op m'n laptop beter dan op deze monitor.
We shall seequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan weet je wat je morgen bij daglicht moet doen
ik vind het héérlijk, het valt dan niet op hoe groot die is en je bent verplicht om het er onder ook netjes te houdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet eens aan een glazen bureau beginnen
Cool! Welke nuance heb je gekozen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
gemenerikquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
*drukt duim op het scherm en rent hard weg*
ik wilde editten, maar dat kon dus weer eens nietquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
*drukt duim op het scherm en rent hard weg*
3VRquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cool! Welke nuance heb je gekozen?
Het is wel mooi maar ik zou er de zenuwen van krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind het héérlijk, het valt dan niet op hoe groot die is en je bent verplicht om het er onder ook netjes te houden
hoe kan je het eten nou vergetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
kut, vergeten eten te bestellennu hopen dat ze een beetje vlot kunnen leveren *duimt*
Wat is 3VR voor een soort kleur?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
ik begin normaal met koken als ik trek begin te krijgen. Alleen hier in Utrecht heeft bijna iedereen een ETA van een uur, dus wilde mn eten wat eerder bestellenquote:
http://www.johnfrieda.nl/(...)ed-Deep-Cherry-Brownquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is 3VR voor een soort kleur?
Dit zeker hè? http://www.johnfrieda.nl/(...)ed-Deep-Cherry-Brownquote:
Het is wel gematteerd, dus als ik zit te werken krijg ik niet bewust mee dat mn voet zit te wiebelenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel mooi maar ik zou er de zenuwen van krijgen
Taco Mundo!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik begin normaal met koken als ik trek begin te krijgen. Alleen hier in Utrecht heeft bijna iedereen een ETA van een uur, dus wilde mn eten wat eerder bestellen
hahaha...handigquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik begin normaal met koken als ik trek begin te krijgen. Alleen hier in Utrecht heeft bijna iedereen een ETA van een uur, dus wilde mn eten wat eerder bestellen
er zit hier op de tennesseedreef een vreetschuur die bezorgt, zou die een beetje snel zijn?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ik niet meer kan editen mis ik wel echt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.johnfrieda.nl/(...)ed-Deep-Cherry-Brown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |