Hij ruikt veel sterker dan de melts van Puresoap die ik gisteren heb geprobeerd. En hij is gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb serieus waar nog niemand gehoord die hem niet lekker vond.Soms iets te zoet volgens een persoonlijke smaak, maar altijd wel lekker. En dat is hij ook.
En deze is dus zeker al een jaar oud. Dus als de melts van Lisa nu niet meer zo sterk geuren is dat echt iets recents.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij ruikt veel sterker dan de melts van Puresoap die ik gisteren heb geprobeerd. En hij is gewoon
Zo kort?! Dat ga ik vrijdag (of morgenavond) ook even proberen op mijn wc'tjequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Net een halfje Love Spell van Pure Soap op de wc aangezet. Is echt briljant! Eens in de 3 dagen even een half uurtje aan en je wc ruikt continu lekker
Jeeeeej! Haha.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Mine is! Kon via Paypal maar ook via CC direct bestellen dus heb net een PFS order gedaan
Ja, die vind ik ook lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Hier brandt Vanilla&Berries van Pure Soap nu, best een lekker luchtje!
Noes! Dat is snel! Dan zal ik morgen wel bericht krijgen hoop ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:55 schreef automatic_ het volgende:
Wow! Mijn order bij PFS is shipped!
Ja hè? Welk ordernummer heb je? Ik 1265quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:04 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Noes! Dat is snel! Dan zal ik morgen wel bericht krijgen hoop ik
Ooooo haha. Geweldig! Wat heb je gedaan qua bestelling???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Order bij Grumpy Girl geplaatst. En even afwachten of ik morgen de halfjes Dark Candles krijg. Als die bevallen mag ik van manlief daar ook orderen
had je veel besteld?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Helaas nog niks binnen, maar ja heb via ebay besteld wat wil je(moet vanuit de UK komen)
13 Cranky Cups van 2 oz.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooooo haha. Geweldig! Wat heb je gedaan qua bestelling???
Niceeee!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Nee had niet veel besteld, 4 tarts ofzo om te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |