abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91899538
Mijn vriendin heeft een prachtige Bearded Collie. Haar ouders zijn echter van plan om het beestje binnen niet al te lange tijd te ontdoen van zijn zaadleiders.

Ik ben van mening dat deze prachtige hond minstens 1 poging gedaan moet hebben om zich voort te planten.

Deze stamboomkanjer is geschikt om mee te fokken, kleurtjes zijn goed, kern gezond, slechts 4 jaar oud. Hij is iets groter dan de gemiddelde Bearded Collie, geschatte schofthoogte is 56 cm, en steekt met kop en schouders boven zijn broertjes en zusjes uit. Ook is hij lekker stevig met zijn 26 kilo. En heeft het typische karakter van een Bearded Collie,buiten is hij energiek maar binnen rustig en aanhankelijk.

Uiteraard is zijn zaad en maagdelijkheid niet gratis. 200 euro lijkt mij een mooie richtprijs.
:-)
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:26:59 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91899582
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Dartanion het volgende:
Mijn vriendin heeft een prachtige Bearded Collie. Haar ouders zijn echter van plan om het beestje binnen niet al te lange tijd te ontdoen van zijn zaadleiders.

Ik ben van mening dat deze prachtige hond minstens 1 poging gedaan moet hebben om zich voort te planten.

Deze stamboomkanjer is geschikt om mee te fokken, kleurtjes zijn goed, kern gezond, slechts 4 jaar oud. Hij is iets groter dan de gemiddelde Bearded Collie, geschatte schofthoogte is 56 cm, en steekt met kop en schouders boven zijn broertjes en zusjes uit. Ook is hij lekker stevig met zijn 26 kilo. En heeft het typische karakter van een Bearded Collie,buiten is hij energiek maar binnen rustig en aanhankelijk.

Uiteraard is zijn zaad en maagdelijkheid niet gratis. 200 euro lijkt mij een mooie richtprijs.
:')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_91899779
Geniaal :D
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:30:54 #4
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_91899805
Tering, waar is dit een lemming van :')
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_91899825
Probeer het eens op www.zaadvanhondinvriezen.nl
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')