Whehehe, dag 1 van je inbouw en je begint al de easy way out te pakken, tot zover je 'perfectie/kwaliteits/ik-wil-het-in-één-keer-goed-doen' verhaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja oke.. ik denk dat ik het dan gewoon zo doe, want dat is het makkelijkste en kan zo wel 3 maandjes mee rondrijden totdat ik de versterker kan kopen.
In de meeste deurstekkers zit nog net genoeg lege ruimtes om te doorboren. Er hoeven maar 2 draadjes van 10^2 doorheen he..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
Als die bedrading dunner is als de bijgeleverde bekabeling wel, en als je gaat versterken straks zéker..
Het blijft altijd weer een genotje om uit te vlooien hoe je met je nieuwe bekabeling de deur in komt; geweldige uitvinding die deurstekkers, behalve als je audio in wilt bouwen![]()
In extreme gevallen heb ik er wel doorvoerthules bij gezet, alleen voor de audiokabels
Dan moet je héél gruwelijk voorzichtig zijn weet ik uit ervaring; de kant van de deurstijl zit bij sommige auto's helemaal vol omdat er vaak best veel voorbereid is, maar de spannende kant is de deurkant, want daar moet je blind doorheen boren, en wee o wee als je boortje de kabelboom pakt als je er doorheen bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
In de meeste deurstekkers zit nog net genoeg lege ruimtes om te doorboren. Er hoeven maar 2 draadjes van 10^2 doorheen he..
Het lukt wel hoor. Alleen je moet niet in 5 minuten klaar willen zijn..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je héél gruwelijk voorzichtig zijn weet ik uit ervaring; de kant van de deurstijl zit bij sommige auto's helemaal vol omdat er vaak best veel voorbereid is, maar de spannende kant is de deurkant, want daar moet je blind doorheen boren, en wee o wee als je boortje de kabelboom pakt als je er doorheen bent![]()
En dan nog; dan heb je dus een kabeltje door een stekker heen lopen die je vaak moet draaien om hem te vergrendelen.. veel plezier
Hoe zet je ze erop? tip is mss om een spotlight kupje aan te schaffen en daar de tweet in te doen.. , en die met een schroef vast te zetten op de A-stijl, dan kun je m evt nog richten..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb alle spullen dus ik hoef niks te kopen. En ik sluit alles wel gewoon op de filter aan want heb het paneel net er af gehaald en dat kan prima.
Nu de volgende vraag.
De tweeters bij de spiegel geeft ook gewoon goed geluid toch?
A style is dashboard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe zet je ze erop? tip is mss om een spotlight kupje aan te schaffen en daar de tweet in te doen.. , en die met een schroef vast te zetten op de A-stijl, dan kun je m evt nog richten..
Spiegelkapjes kan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen ik wil de tweeters er in bouwen en heb met me pa meningsverschillen dus kunnen we niks doen en het wordt al snel donker.
Als ik ze monteer in de spiegelkapjes klinkt het dan ook gewoon goed of wat? Want als ik ze op het dashboard wil moet ik het dashboard er af halen en dat wordt veel teveel werk.
Maar waarom niet? Leg even uit want ik verspil tijd hier. Ik waardeer je antwoorden erg.quote:
In eerste instantie natuurlijk even met DZ tape, tot je zeker weet dat ze op de goede plek zitten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:02 schreef Koepert het volgende:
Doe die tweets in meegeleverde en anders zelf gekochte kapjes, jas n schroef door die kapjes en ergens in, a stijl, dashboard, stuur, handrem, wat je wil.. en klaar..
Thnx..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
ze passen wel, maar heel erg strak. Heeft de Helon serie ook, en de Radion ook
Dus je bent heulemaal niet opgelicht, je moet het voorzichtig maar toch stevig doen.
Enne herrinner ff; bij audio gaat het meestal nooit meteen zoals je wil. Das 9 van de 10 keer.. En voor jou is het al helemaal leren, dus je zal nog meer dingen kapot maken, en moeten repareren enzo. Maar das niet erg. Leer je vanzelf, maar je moet wel geduldig blijven
Ik bouw zelf in, maar ben vannacht ziek geworden ofzo... kotsen alles.. maar ondanks dat ga ik gewoon door met me pa vandaag en hopen dat het vanavond klaar is.quote:
Plek lijkt me prima? Buiten bereik van de spreekspoel en alles. Het enige dat tegen je kan werken is dat hij vrij dicht op het ijzer van de auto zit wat voor wervelstromen zorgt (en je zelfinductie achteruit laat gaan).quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
Dit was dus de laatste keer dat ik jou serieus nam hezit ie eerst 5 posts te mierenneuken over hoe dat filter het beste kan en zou moeten, en dan doet ie het alsnog op de meest beroerde manier
Nee, een aantal posts geleden ging het erom in welke stand het filter het beste gemonteerd kon worden ivbm de componenten toch ?? 'hij had gehoord dat' en zulks.. gevolgd door 3 'jamaar' posts.. en dan plant hij hem verticaal en op zijn kantquote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Plek lijkt me prima? Buiten bereik van de spreekspoel en alles. Het enige dat tegen je kan werken is dat hij vrij dicht op het ijzer van de auto zit wat voor wervelstromen zorgt (en je zelfinductie achteruit laat gaan).
Of bedoel je dat dit gaat rammelen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |