omdat het kanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Koepert het volgende:
Mbt tot Human Reigns ... zijn dat nou echt ontzettend goeie apparaten? of is t meer bovengemiddeld met bijzonder uiterlijk?
Oh ennne..
WHY!!!???
[ afbeelding ]
4 toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dr stond op SyS trouwens nog een Human Reign 2 te koop.. Helaas wel gelakte bovenkant
Bij AutoHifi staat de HR2 nog steeds fier bovenaan de lijst van beste tweekanaals versterkers. Dus ja... dat zijn goede apparaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Koepert het volgende:
Mbt tot Human Reigns ... zijn dat nou echt ontzettend goeie apparaten? of is t meer bovengemiddeld met bijzonder uiterlijk?
Ik lag idd te slapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
4 toch?
Ik had het gezien. Prijs was wel interessant, maar dat zal wel aan dat laklaagje hebben gelegen.
Ik vond het ook geen verbetering...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:49 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Wel jammer van de lak erop, maar dat is mijn mening
Zie ik daar nu voedingskabel die vele malen dikker is dan massa?quote:
Dat lijkt. Zijn allen 50mm2 kabels.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zie ik daar nu voedingskabel die vele malen dikker is dan massa?
Dat geloof ik graag, maar volgens mij zijn er meer voedingskabels dan massakabels. Maar ook dat kan natuurlijk gewoon zo lijken zonder zo te zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:38 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat lijkt. Zijn allen 50mm2 kabels.
Huh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ja ik vraag me ook af of het nu wat de verdeling is..
Want een kabel delen is zo lastig
Mij ook. Maar de verhouding 8-7 of 7-8 vind ik ook lastig te plaatsen eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Lijkt me wel vreemd dat je 13 voedingskabels neemt, en maar slechts 2 massakabels
Massa zal voor de accu's zijn, van voor naar achter getrokken, diode ertussen tegen evt leegtrekken van de startaccu. De rest van de massa word vanaf amp naar carosserie gedaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mij ook. Maar de verhouding 8-7 of 7-8 vind ik ook lastig te plaatsen eigenlijk.
O well...
Thnx man.. hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Gefeliciteerd!!
En have fun!
Ja oke.. ik denk dat ik het dan gewoon zo doe, want dat is het makkelijkste en kan zo wel 3 maandjes mee rondrijden totdat ik de versterker kan kopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
Als die bedrading dunner is als de bijgeleverde bekabeling wel, en als je gaat versterken straks zéker..
Het blijft altijd weer een genotje om uit te vlooien hoe je met je nieuwe bekabeling de deur in komt; geweldige uitvinding die deurstekkers, behalve als je audio in wilt bouwen![]()
In extreme gevallen heb ik er wel doorvoerthules bij gezet, alleen voor de audiokabels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |