maar je hebt er in ieder geval wat geleerd, ik ken er zat die zo'n cursus doen maar ook niks ermee opschieten..quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik heb ook een paar weken een cursus gevolgd, meer ook niet hoor.
Hoe raad je hetquote:
Je nick is een dode weggever.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar je hebt er in ieder geval wat geleerd, ik ken er zat die zo'n cursus doen maar ook niks ermee opschieten..
[..]
Hoe raad je het![]()
Wat goed van jequote:
Kost een paar stuivers, zo'n cursus, maar dan heb je ook watquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat dacht ik al..maar jij kent NCIS dus ga ik vanuit?
Kostte dat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost een paar stuivers, zo'n cursus, maar dan heb je ook wat.
Ik heb geen idee meer joh, jaren terug. Maar was niet heel duur hoorquote:
En sindsdien probeer je ook latina's te scoren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer joh, jaren terug. Maar was niet heel duur hoor.
Nope, niet mijn ding, qua vrouwen ben ik echt een naziquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En sindsdien probeer je ook latina's te scoren?
żDonde esta la biblioteca, Pedro?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost een paar stuivers, zo'n cursus, maar dan heb je ook wat.
Ik vond Caitlin Todd leuk maar die moest zo nodig dood.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ncis is leuk en ik ben dol op het abby personage
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
Nog steeds That 70's ShowDat blijft leuk
Gaat op een gegeven moment vervelen. Vooral als je een seizoen per dag verstouwt. Je kan Freebird maar zo vaak op een dag horen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
Nog steeds That 70's ShowDat blijft leuk
Ik ben niet blondquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, niet mijn ding, qua vrouwen ben ik echt een nazi.
Hoiquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, niet mijn ding, qua vrouwen ben ik echt een nazi.
Cote de Pablo vind ik leukerquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
żDonde esta la biblioteca, Pedro?![]()
[..]
Ik vond Caitlin Todd leuk maar die moest zo nodig dood.
Nu heb ik dus ook mn tv aangezetquote:
Ja, klopt, als je afleveringen te vaak hebt gezien. Maar ik had er juist eentje die ik nog maar een keer heb gezien, dan is het nog leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gaat op een gegeven moment vervelen. Vooral als je een seizoen per dag verstouwt. Je kan Freebird maar zo vaak op een dag horen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
żDonde esta la biblioteca playa, Pedro Hispanola?![]()
[..]
Ik vond Caitlin Todd leuk maar die moest zo nodig dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |