Ik wil geen kont a la Oprah Winfreyquote:
Ik heb mijn momentenquote:
Slecht geheugen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom hij het weet en ik zelf niet.
Angel! waar ben je?!.
Owh, je bent er zoeen die heel speciaal isquote:
Ik wil bewijs!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen kont a la Oprah Winfrey
Oh wacht... die heb ik al
Bruin?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen kont a la Oprah Winfrey
Oh wacht... die heb ik al
Misschien, ik zal eens upgradenquote:
Window-licking, riding the short bus special?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, je bent er zoeen die heel speciaal is
Denk dat je hardware niet meer voldoet daarvoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, ik zal eens upgraden.
Zeker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Owh, je bent er zoeen die heel speciaal is
Vrijdag de laatstequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten
Wanneer zijn je tentamens voorbij?
Het formaat! Jij weet best dat ik blank benquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
Maar ik heb wel de 'gave' dat ik mensen heel snel kan 'lezen'.
Dan wordt het een complete system upgrade, HW 2.0quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk dat je hardware niet meer voldoet daarvoor
* MissMSX zet Twilight Zone-muziekje aan...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ik heb wel de 'gave' dat ik mensen heel snel kan 'lezen'. Dat ik weet wat voor type het is, passief/agressief etc. Sneller dan andere mensen, dus dan is het een gave.
Niet Oprah formaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Het formaat! Jij weet best dat ik blank ben
Doet hetzelfde, kost meer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan wordt het een complete system upgrade, HW 2.0.
Probeer je nu te zeggen dat je de komende jaren geen tijd hebt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdag de laatsteDan beginnen met voorbereiden van m'n stage.
[..]
Het formaat! Jij weet best dat ik blank ben
Hoe 2007quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan wordt het een complete system upgrade, HW 2.0.
Doet nog minder, maakt er nog meer ophef overquote:
Nou nou, wat een vaststelling, een kerel in Singles die een kneus is. Daar hoef je geen gave voor te hebben. De niet kneuzen zijn op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had zelfs virtueel al door dat je een kneus bent die sociaal gehandicapt is.
Het gaat er niet om dat je het constateert, maar wanneer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Nou nou, wat een vaststelling, een kerel in Singles die een kneus is. Daar hoef je geen gave voor te hebben. De niet kneuzen zijn op 1 hand te tellen.
Das toch een redelijke verjonging danquote:
Krijg je dan ook een Apple-logo op je rug?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet nog minder, maakt er nog meer ophef over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |