Ik wil geen kont a la Oprah Winfreyquote:
Ik heb mijn momentenquote:
Slecht geheugen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom hij het weet en ik zelf niet.
Angel! waar ben je?!.
Owh, je bent er zoeen die heel speciaal isquote:
Ik wil bewijs!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen kont a la Oprah Winfrey
Oh wacht... die heb ik al
Bruin?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen kont a la Oprah Winfrey
Oh wacht... die heb ik al
Misschien, ik zal eens upgradenquote:
Window-licking, riding the short bus special?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, je bent er zoeen die heel speciaal is
Denk dat je hardware niet meer voldoet daarvoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, ik zal eens upgraden.
Zeker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Owh, je bent er zoeen die heel speciaal is
Vrijdag de laatstequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten
Wanneer zijn je tentamens voorbij?
Het formaat! Jij weet best dat ik blank benquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
Maar ik heb wel de 'gave' dat ik mensen heel snel kan 'lezen'.
Dan wordt het een complete system upgrade, HW 2.0quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk dat je hardware niet meer voldoet daarvoor
* MissMSX zet Twilight Zone-muziekje aan...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ik heb wel de 'gave' dat ik mensen heel snel kan 'lezen'. Dat ik weet wat voor type het is, passief/agressief etc. Sneller dan andere mensen, dus dan is het een gave.
Niet Oprah formaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Het formaat! Jij weet best dat ik blank ben
Doet hetzelfde, kost meer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan wordt het een complete system upgrade, HW 2.0.
Probeer je nu te zeggen dat je de komende jaren geen tijd hebt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdag de laatsteDan beginnen met voorbereiden van m'n stage.
[..]
Het formaat! Jij weet best dat ik blank ben
Hoe 2007quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan wordt het een complete system upgrade, HW 2.0.
Doet nog minder, maakt er nog meer ophef overquote:
Nou nou, wat een vaststelling, een kerel in Singles die een kneus is. Daar hoef je geen gave voor te hebben. De niet kneuzen zijn op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had zelfs virtueel al door dat je een kneus bent die sociaal gehandicapt is.
Het gaat er niet om dat je het constateert, maar wanneer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Nou nou, wat een vaststelling, een kerel in Singles die een kneus is. Daar hoef je geen gave voor te hebben. De niet kneuzen zijn op 1 hand te tellen.
Das toch een redelijke verjonging danquote:
Krijg je dan ook een Apple-logo op je rug?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet nog minder, maakt er nog meer ophef over.
En tegelijk alweer hopeloos uit de tijdquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch een redelijke verjonging dan.
Ja, die tattoo gaat er echt niet meer af hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een Apple-logo op je rug?
Daar zit vast een steek onder water verstopt, kan alleen niet helemaal vaststellen richting wiequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je het constateert, maar wanneer.
Vintage B, vintagequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En tegelijk alweer hopeloos uit de tijd
Je bent fanboi of niet hequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die tattoo gaat er echt niet meer af hoor.
Ik ben blank jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet Oprah formaat.
En jij blank? Nou... vooruit.
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat je de komende jaren geen tijd hebt?
Ikquote:
Steve Jobs was vroeger een fruitarier. Dat alleen is al een reden om Apple te laten sterven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die tattoo gaat er echt niet meer af hoor.
Dan is het goed!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blank jaZelfs arisch
[..]
Nee
Ach man, ga een androide pijpen ofzoquote:
*message*quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef stbabylon het volgende:
Daar zit vast een steek onder water verstopt
De eerste twee weken sowieso niet, omdat ik dan in de opstart fase van stage zit. En dat moet wel goed gebeuren want ik heb een hele belangrijke opdrachtquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het goed!
Wanneer heb je tij?
Ik ben anders ook heel belangrijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste twee weken sowieso niet, omdat ik dan in de opstart fase van stage zit. En dat moet wel goed gebeuren want ik heb een hele belangrijke opdracht
Jaja, kijk jij nou maar uit met je billenquote:
Onderzoek doen naar de mogelijkheid van een mediator op paardengebied. En uiteraard meehelpen in zaken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben anders ook heel belangrijk
Wat is je opdracht?
Ik heb wel een zweep die je mag lenenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaja, kijk jij nou maar uit met je billen
Wat is een mediator in dit geval?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onderzoek doen naar de mogelijkheid van een mediator op paardengebied. En uiteraard meehelpen in zaken.In het kort.
Op zijn verbrande billen? Da's nog eens SMquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een zweep die je mag lenen
een bemiddelaar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is een mediator in dit geval?
PMquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is een mediator in dit geval?
Jij ook babequote:
You can do better than thatquote:
Smakelijkquote:
Spaans, het is te lerenquote:
wat ben jij toch goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spaans, het is te leren.
Andere keer, nu eten, doei.
Andere keer. Ik ga nu eten. Toedelsquote:
Dank jequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spaans, het is te leren.
Andere keer, nu eten, doei.
ik heb ook een paar weken een cursus gevolgd, meer ook niet hoorquote:
NCIS-fan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:07 schreef cafpow het volgende:
ik heb net ff een gemarineerd speklapje als tussendoortje gegeten
Hoe moet Fok je er dan op attenderen dat je een PM van mij hebt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Kan die hoerige PM-notificatie niet uitgezet worden?
Door het gele envelopje natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet Fok je er dan op attenderen dat je een PM van mij hebt?
Owh, en het is megairritant dat dat bericht blijft staan terwijl je de PM al gelzen hebtquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet Fok je er dan op attenderen dat je een PM van mij hebt?
Die niet geel wordt als je alleen maar auto-refreshed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door het gele envelopje natuurlijk
Je bedoelt email? Ja, dat kan volgens mij wel. Of ik ben in de war met een ander forum.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Kan die hoerige PM-notificatie niet uitgezet worden?
FOK!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die niet geel wordt als je alleen maar auto-refreshed.
Maar die zie je dus niet als je niet regelmatig op F5 druktquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door het gele envelopje natuurlijk
Que?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bedoelt email? Ja, dat kan volgens mij wel. Of ik ben in de war met een ander forum.
maar je hebt er in ieder geval wat geleerd, ik ken er zat die zo'n cursus doen maar ook niks ermee opschieten..quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik heb ook een paar weken een cursus gevolgd, meer ook niet hoor.
Hoe raad je hetquote:
Je nick is een dode weggever.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar je hebt er in ieder geval wat geleerd, ik ken er zat die zo'n cursus doen maar ook niks ermee opschieten..
[..]
Hoe raad je het![]()
Wat goed van jequote:
Kost een paar stuivers, zo'n cursus, maar dan heb je ook watquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat dacht ik al..maar jij kent NCIS dus ga ik vanuit?
Kostte dat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost een paar stuivers, zo'n cursus, maar dan heb je ook wat.
Ik heb geen idee meer joh, jaren terug. Maar was niet heel duur hoorquote:
En sindsdien probeer je ook latina's te scoren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer joh, jaren terug. Maar was niet heel duur hoor.
Nope, niet mijn ding, qua vrouwen ben ik echt een naziquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En sindsdien probeer je ook latina's te scoren?
żDonde esta la biblioteca, Pedro?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost een paar stuivers, zo'n cursus, maar dan heb je ook wat.
Ik vond Caitlin Todd leuk maar die moest zo nodig dood.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ncis is leuk en ik ben dol op het abby personage
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
Nog steeds That 70's ShowDat blijft leuk
Gaat op een gegeven moment vervelen. Vooral als je een seizoen per dag verstouwt. Je kan Freebird maar zo vaak op een dag horen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
Nog steeds That 70's ShowDat blijft leuk
Ik ben niet blondquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, niet mijn ding, qua vrouwen ben ik echt een nazi.
Hoiquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, niet mijn ding, qua vrouwen ben ik echt een nazi.
Cote de Pablo vind ik leukerquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
żDonde esta la biblioteca, Pedro?![]()
[..]
Ik vond Caitlin Todd leuk maar die moest zo nodig dood.
Nu heb ik dus ook mn tv aangezetquote:
Ja, klopt, als je afleveringen te vaak hebt gezien. Maar ik had er juist eentje die ik nog maar een keer heb gezien, dan is het nog leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gaat op een gegeven moment vervelen. Vooral als je een seizoen per dag verstouwt. Je kan Freebird maar zo vaak op een dag horen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
żDonde esta la biblioteca playa, Pedro Hispanola?![]()
[..]
Ik vond Caitlin Todd leuk maar die moest zo nodig dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |