Dat was dus post 301.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Disana het volgende:
Bob, gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een leuke dag mag hebben![]()
En Laysa, van harte met de geboorte
Doei lieverd...Vlieg en geniet ze...tot over een paar wekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef mootie het volgende:
Daaaaaaag! Disana, sterkte!Bob en Lays gefeli!
![]()
*zet pjoeter uit*
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef mootie het volgende:
Daaaaaaag! Disana, sterkte!Bob en Lays gefeli!
![]()
*zet pjoeter uit*
is het nou een baby of een dreumes? (dreumes vanaf 1 jaar)quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef Copycat het volgende:
Fijne reis, Moots!
Ne een ex-collega met baby op bezoek gehad. Hartstikke leuk, zo'n dreumes, maar zo niks voor mij. Koetsiekoe!
Nee. Ik vind kinderen hartstikke leuk, maar dan wel op een ander. Dat joch net ook: schattig en lief enzo, maar na een uurtje ben ik m weer beuquote:
Dat heb ik ook met kinderen van anderenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik vind kinderen hartstikke leuk, maar dan wel op een ander. Dat joch net ook: schattig en lief enzo, maar na een uurtje ben ik m weer beu.
Gaaf Juud, prachtig boxkleed ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Voor de mensen die het graag willen zien, wat foto's van het kamertje voor ons meisje...
(Inspiratie voor) de kinderkamer deel 6 - met foto's en plaatjes!
Wat leuk Juud, heel vriendelijk en godzijdank niet door de een of andere uitgesproken stijl geïnspireerd zoals die Mario kamertjes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Voor de mensen die het graag willen zien, wat foto's van het kamertje voor ons meisje...
(Inspiratie voor) de kinderkamer deel 6 - met foto's en plaatjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |