Dat was dus post 301.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Disana het volgende:
Bob, gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een leuke dag mag hebben![]()
En Laysa, van harte met de geboorte
Doei lieverd...Vlieg en geniet ze...tot over een paar wekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef mootie het volgende:
Daaaaaaag! Disana, sterkte!Bob en Lays gefeli!
![]()
*zet pjoeter uit*
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef mootie het volgende:
Daaaaaaag! Disana, sterkte!Bob en Lays gefeli!
![]()
*zet pjoeter uit*
is het nou een baby of een dreumes? (dreumes vanaf 1 jaar)quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef Copycat het volgende:
Fijne reis, Moots!
Ne een ex-collega met baby op bezoek gehad. Hartstikke leuk, zo'n dreumes, maar zo niks voor mij. Koetsiekoe!
Nee. Ik vind kinderen hartstikke leuk, maar dan wel op een ander. Dat joch net ook: schattig en lief enzo, maar na een uurtje ben ik m weer beuquote:
Dat heb ik ook met kinderen van anderenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik vind kinderen hartstikke leuk, maar dan wel op een ander. Dat joch net ook: schattig en lief enzo, maar na een uurtje ben ik m weer beu.
Gaaf Juud, prachtig boxkleed ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Voor de mensen die het graag willen zien, wat foto's van het kamertje voor ons meisje...
(Inspiratie voor) de kinderkamer deel 6 - met foto's en plaatjes!
Wat leuk Juud, heel vriendelijk en godzijdank niet door de een of andere uitgesproken stijl geïnspireerd zoals die Mario kamertjes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Voor de mensen die het graag willen zien, wat foto's van het kamertje voor ons meisje...
Haha, das goed!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:04 schreef Copycat het volgende:
Knus kamertje, Juud!
Ik kom van de zomer wel een uurtje bewonderen.
Klopt, we hebben heel bewust ons eigen stijl en smaak bij elkaar gezocht. Geen bepaald thema (quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat leuk Juud, heel vriendelijk en godzijdank niet door de een of andere uitgesproken stijl geïnspireerd zoals die Mario kamertjes.
Oh en ik ben net als Cc denk ik: nooit de behoefte aan kinderen gehad. Ik heb mezelf naarmate ik ouder werd steeds weer de vraag gesteld, maar er was gewoon geen wens. Ik ben er ook best tevreden mee, het is niet zo dat ik iets mis.
Dat vroeg ik me ook nog af, of jij een kinderwens had, maar ik vond het zo stom om dat nu te vragen. Maar niet dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat leuk Juud, heel vriendelijk en godzijdank niet door de een of andere uitgesproken stijl geïnspireerd zoals die Mario kamertjes.
Oh en ik ben net als Cc denk ik: nooit de behoefte aan kinderen gehad. Ik heb mezelf naarmate ik ouder werd steeds weer de vraag gesteld, maar er was gewoon geen wens. Ik ben er ook best tevreden mee, het is niet zo dat ik iets mis.
Nee, nooit van mijn leven gehad dus. Maar niet omdat ik iets tegen kinderen heb of omdat ik niet in de gelegenheid was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook nog af, of jij een kinderwens had, maar ik vond het zo stom om dat nu te vragen. Maar niet dus.
Urban Jungle, geen Bugaboo, al hebben we dat wel overwogen. ;-)quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef beequeen het volgende:
Dat ziet er knus uit Juud. En het bedje opgemaakt zoals het hoort, aan het voeteneinde.![]()
Die reiswieg is van De Geboortewinkel toch? Super ding is dat.
Kinderwagen van Bugaboo, super. Licht en makkelijk.
je hebt mooie smaak Juud, en dat bedje, zo schattig dat ovalen, volgens mij had je er al een keer een foto van laten zien, Commode lekker praktich zo, veel kastruimte.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Hey Hondjes, en hoe rijd de nieuwe auto??quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef hondjes het volgende:
Veilig aangekomen.
Nu eerst uitpakken.
Ah, oke. Ik dacht, die kinderwagen ziet er anders uit dan de Bugaboo die ik ken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef Juud79 het volgende:
Urban Jungle, geen Bugaboo, al hebben we dat wel overwogen. ;-)
Die reiswiegjes kan je overal kopen, die van ons komt in de box en is voor mee op bezoekjes de eerste maanden. Op onze slaapkamer komt een wieg, die heb ik al eens eerder laten zien.
[ afbeelding ]
Mooi, hoe reed de nieuwe auto?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef hondjes het volgende:
Veilig aangekomen.
Nu eerst uitpakken.
Comfortabel ook met plassen enzo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:27 schreef hondjes het volgende:
Viel zwaar tegen...![]()
Grapje..gewoon goed....
Heb ik ook al een tijdje Marrije.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Marrije het volgende:
ik kan geen edit doen wegens databaseproblemen?
bron nu.nlquote:AMSTERDAM - Een 80-jarige opa is woensdag veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van een jaar voor het jarenlang tongzoenen van zijn twee destijds minderjarige kleindochters. Ook moet hij een symbolisch bedrag van vijftig euro betalen aan de slachtoffers.
God wat intens smerig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef Marrije het volgende:
Oh nou ik vind het maar vervelend
[..]
bron nu.nl
Gatverdegatver.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef Marrije het volgende:
Oh nou ik vind het maar vervelend
[..]
bron nu.nl
het heeft een lekkere zit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Comfortabel ook met plassen enzo?
Vind ik altijd link. Als er iets van die plank valt, of de plank valt zelf, baby ligt eronder, baby doodquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Het was wel gewoon een eerlijke tipquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:31 schreef Dementor het volgende:
Die plank zit behoorlijk vast maar speciaal voor Teun zal ik hem nogmaals controleren.
mijn man kan daar ook zo panisch over doen. Toch hangt er hier een vakjes'kast' boven de commode.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was wel gewoon een eerlijke tip![]()
Nooit iets boven iets hangen of leggen wat je ontzettend dierbaar is
Gaat 1000 keer goed, 1 keer fout en dan is het jammeren geblazenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
mijn man kan daar ook zo panisch over doen. Toch hangt er hier een vakjes'kast' boven de commode.
Bij ons hangt ie te hoog om zomaar te grijpen. Ook omdat die kamer eerst de kamer van de 2 oudsten was en we wilden voorkomen dat de oudste op zijn bed zou staan en dan aan die kast/plank zou gaan hangen (want dat doet ie als ie de kans krijgt).quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat 1000 keer goed, 1 keer fout en dan is het jammeren geblazen
En ook al zit het (schijnbaar) vast. Je komt de kamer binnen, struikelt over een stuk speelgoed, grijpt naar die plank, plank flikkert naar beneden of iets wat er opstaat komt met de hoek in het oog van de kleine, etc.
ik kan niet editten dus maar in een nieuw bericht, maar die zin klinkt echt als mn vaderquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn oog voor die dingen zal wel te maken hebben met het feit dat ik nogal wat gezeild heb. Er flikkert dan zo ongeveer alles door de roef dat niet stevig geborgd is, inclusief jezelf zo af en toe.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij ons hangt ie te hoog om zomaar te grijpen. Ook omdat die kamer eerst de kamer van de 2 oudsten was en we wilden voorkomen dat de oudste op zijn bed zou staan en dan aan die kast/plank zou gaan hangen (want dat doet ie als ie de kans krijgt).
Dus haal je die plank weg, daarna kom je die kamer binnen, struikelt over een stuk speelgoed, grijpt naar die plank waar je je nu zo mooi aan had kunnen vasthouden ....... maar die hangt er niet meer, dus klap je volle gewicht boven op die commode, waardoor de baby wordt gelanceerd ... na ja vul zelf verder maar in. What to do, what to do?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ook al zit het (schijnbaar) vast. Je komt de kamer binnen, struikelt over een stuk speelgoed, grijpt naar die plank, plank flikkert naar beneden of iets wat er opstaat komt met de hoek in het oog van de kleine, etc.
Kan ik niet vooraf al mijn teksten door jou laten controleren Pietje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap 't ook wel, alleen de formulering is enigszins lomp.
Niemand meer die kamer inquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus haal je die plank weg, daarna kom je die kamer binnen, struikelt over een stuk speelgoed, grijpt naar die plank waar je je nu zo mooi aan had kunnen vasthouden ....... maar die hangt er niet meer, dus klap je volle gewicht boven op die commode, waardoor de baby wordt gelanceerd ... na ja vul zelf verder maar in. What to do, what to do?
Dan valt er niks meer te notenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan ik niet vooraf al mijn teksten door jou laten controleren Pietje?
godzijdank!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap 't ook wel, alleen de formulering is enigszins lomp.
Ik zal wel met gemak een ouwe lul zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan niet editten dus maar in een nieuw bericht, maar die zin klinkt echt als mn vader
ff checkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan valt er niks meer te noten.
Ja, dat denk ik ook. En dan staat er iemand naast mag ik hopen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef Copycat het volgende:
Die baby ligt toch alleen op de commode als hij/zij wordt verschoond of aangekleed?
Jij gaat er naast liggen ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ligt een baby doorgaans niet alleen op een commode natuurlijk, maar ik snap het punt van Teun wel.
op een gegeven moment gaat ie ook wel zitten, rond de 6 maanden gemiddels en dan gebruik je nog steeds de commode.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef Copycat het volgende:
Die baby ligt toch alleen op de commode als hij/zij wordt verschoond of aangekleed?
Welnee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. En dan staat er iemand naast mag ik hopen.
Oh, dat was 'mquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. En dan staat er iemand naast mag ik hopen.
Ja okay, maar toch ook alleen bij aankleden en verschonen? Je kindje laat je daar toch niet zonder toezicht liggen? Of zitten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef Marrije het volgende:
op een gegeven moment gaat ie ook wel zitten, rond de 6 maanden gemiddels en dan gebruik je nog steeds de commode.
Met zo'n plak strip natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
die plank hangt echt wel heel stevig, denken we nu echt dat Dementor het op 2 spijkertjes heeft opgehangen.
nee natuurlijk laat je je kind niet alleen daar op liggen, als het draait valt het zo op de grond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay, maar toch ook alleen bij aankleden en verschonen? Je kindje laat je daar toch niet zonder toezicht liggen? Of zitten?
jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay, maar toch ook alleen bij aankleden en verschonen?
in principe nietquote:Je kindje laat je daar toch niet zonder toezicht liggen? Of zitten?
Het gaat niet om die plank alleen, ook om dingen die daar op staan en naar beneden kunnen lazeren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
die plank hangt echt wel heel stevig, denken we nu echt dat Dementor het op 2 spijkertjes heeft opgehangen.
Jij kent hem beter dan ik dacht, hehehe....quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
De meeste ongelukken gebeuren in huisquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
Maar zo kun je natuurlijk je hele huis als mijnenveld betitelen.
Ja dat moet ook, met zo'n nieuwe slopert in huisquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
Jep, en dat is het ook. De meeste ongelukken gebeuren in en rond je eigen huisquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
We hebben ook al traphekjes met een airbag, mocht ze de eerste open krijgen dan land ze nog redelijk zacht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
van de IKEAquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb beneden in de woonkamer ook al vier jaar zo'n plank hangen, zitten pluggen in de muur, daar een stuk of 18 schroeven in, waarmee het frame vasthangt. Dan schuif je de plank over metalen buizen heen en schroef je hem ook nog eens aan die buizen vast. Daar staan bloempotten en weet ik wat allemaal op (wisselende collectie) en het ding komt echt never nooit niet van de muur af.
De plank zelf is namelijk helemaal niet zo zwaar, Dementor noemt dat altijd poephout, samengeperst hout met een fineerlaagje.
Ik heb een extra aankleedkussen zo'n normale, die leg ik beneden neer. Dan kan ik haar op de eettafel op dat kussen verschonen, dat is een fijne hoogte en dan hoef ik niet onnodig heen en weer naar boven te lopen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee natuurlijk laat je je kind niet alleen daar op liggen, als het draait valt het zo op de grond.
maar je zal ze de kost geven die wel even gauw weglopen om wat anders te pakken.
en een commode heel leuk knus en gezellig, maar dat gebruik je in het begin ( ik van de 3e geloof een paar weken, daarna gewoon op aankleedkussen dat legde ik op de bank, veel makelijker.
nou. . . Ik weet nog dat mijn oudste tegen de schoenenkast in de gang viel, gat in zn hoofd, manlief ermee naar de dokter. Zegt die man ja daar moet u ook van dat beschermspul omheen doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
Ja, daarom juist. Je moet wel op je qui vive zijn, maar heel krampachtig alle eventuele risico's willen uitbannen werkt alleen maar frustratie in de hand. En maakt bangebroeken.quote:
juist, je gaat merken Juud dat je in het begin van van alles gebruik maakt omdat het * leuk* is, maar naarmate ze ouder wordt ga je toch voor de gemakzucht hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb een extra aankleedkussen zo'n normale, die leg ik beneden neer. Dan kan ik haar op de eettafel op dat kussen verschonen, dat is een fijne hoogte en dan hoef ik niet onnodig heen en weer naar boven te lopen.
Ik had gelukkig een dokter aan huis. Mijn vader heeft flink kunnen oefenen op mij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Copycat het volgende:
Het is bijna al een wonder dat wij allemaal nog leven. Ik ben niet opgegroeid met traphekjes en beachermhoesjes.
Overal een paar schroeven uitdraaien, dat maakt dat het lekker "losjes" leeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Je moet wel op je qui vive zijn, maar heel krampachtig alle eventuele risico's willen uitbannen werkt alleen maar frustratie in de hand. En maakt bangebroeken.
Mijn pa was bouwvakker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had gelukkig een dokter aan huis. Mijn vader heeft flink kunnen oefenen op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |