Dat was dus post 301.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Disana het volgende:
Bob, gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een leuke dag mag hebben![]()
En Laysa, van harte met de geboorte
Doei lieverd...Vlieg en geniet ze...tot over een paar wekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef mootie het volgende:
Daaaaaaag! Disana, sterkte!Bob en Lays gefeli!
![]()
*zet pjoeter uit*
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef mootie het volgende:
Daaaaaaag! Disana, sterkte!Bob en Lays gefeli!
![]()
*zet pjoeter uit*
is het nou een baby of een dreumes? (dreumes vanaf 1 jaar)quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef Copycat het volgende:
Fijne reis, Moots!
Ne een ex-collega met baby op bezoek gehad. Hartstikke leuk, zo'n dreumes, maar zo niks voor mij. Koetsiekoe!
Nee. Ik vind kinderen hartstikke leuk, maar dan wel op een ander. Dat joch net ook: schattig en lief enzo, maar na een uurtje ben ik m weer beuquote:
Dat heb ik ook met kinderen van anderenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik vind kinderen hartstikke leuk, maar dan wel op een ander. Dat joch net ook: schattig en lief enzo, maar na een uurtje ben ik m weer beu.
Gaaf Juud, prachtig boxkleed ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Voor de mensen die het graag willen zien, wat foto's van het kamertje voor ons meisje...
(Inspiratie voor) de kinderkamer deel 6 - met foto's en plaatjes!
Wat leuk Juud, heel vriendelijk en godzijdank niet door de een of andere uitgesproken stijl geïnspireerd zoals die Mario kamertjes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Voor de mensen die het graag willen zien, wat foto's van het kamertje voor ons meisje...
Haha, das goed!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:04 schreef Copycat het volgende:
Knus kamertje, Juud!
Ik kom van de zomer wel een uurtje bewonderen.
Klopt, we hebben heel bewust ons eigen stijl en smaak bij elkaar gezocht. Geen bepaald thema (quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat leuk Juud, heel vriendelijk en godzijdank niet door de een of andere uitgesproken stijl geïnspireerd zoals die Mario kamertjes.
Oh en ik ben net als Cc denk ik: nooit de behoefte aan kinderen gehad. Ik heb mezelf naarmate ik ouder werd steeds weer de vraag gesteld, maar er was gewoon geen wens. Ik ben er ook best tevreden mee, het is niet zo dat ik iets mis.
Dat vroeg ik me ook nog af, of jij een kinderwens had, maar ik vond het zo stom om dat nu te vragen. Maar niet dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat leuk Juud, heel vriendelijk en godzijdank niet door de een of andere uitgesproken stijl geïnspireerd zoals die Mario kamertjes.
Oh en ik ben net als Cc denk ik: nooit de behoefte aan kinderen gehad. Ik heb mezelf naarmate ik ouder werd steeds weer de vraag gesteld, maar er was gewoon geen wens. Ik ben er ook best tevreden mee, het is niet zo dat ik iets mis.
Nee, nooit van mijn leven gehad dus. Maar niet omdat ik iets tegen kinderen heb of omdat ik niet in de gelegenheid was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook nog af, of jij een kinderwens had, maar ik vond het zo stom om dat nu te vragen. Maar niet dus.
Urban Jungle, geen Bugaboo, al hebben we dat wel overwogen. ;-)quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef beequeen het volgende:
Dat ziet er knus uit Juud. En het bedje opgemaakt zoals het hoort, aan het voeteneinde.![]()
Die reiswieg is van De Geboortewinkel toch? Super ding is dat.
Kinderwagen van Bugaboo, super. Licht en makkelijk.
je hebt mooie smaak Juud, en dat bedje, zo schattig dat ovalen, volgens mij had je er al een keer een foto van laten zien, Commode lekker praktich zo, veel kastruimte.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Hey Hondjes, en hoe rijd de nieuwe auto??quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef hondjes het volgende:
Veilig aangekomen.
Nu eerst uitpakken.
Ah, oke. Ik dacht, die kinderwagen ziet er anders uit dan de Bugaboo die ik ken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef Juud79 het volgende:
Urban Jungle, geen Bugaboo, al hebben we dat wel overwogen. ;-)
Die reiswiegjes kan je overal kopen, die van ons komt in de box en is voor mee op bezoekjes de eerste maanden. Op onze slaapkamer komt een wieg, die heb ik al eens eerder laten zien.
[ afbeelding ]
Mooi, hoe reed de nieuwe auto?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef hondjes het volgende:
Veilig aangekomen.
Nu eerst uitpakken.
Comfortabel ook met plassen enzo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:27 schreef hondjes het volgende:
Viel zwaar tegen...![]()
Grapje..gewoon goed....
Heb ik ook al een tijdje Marrije.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Marrije het volgende:
ik kan geen edit doen wegens databaseproblemen?
bron nu.nlquote:AMSTERDAM - Een 80-jarige opa is woensdag veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van een jaar voor het jarenlang tongzoenen van zijn twee destijds minderjarige kleindochters. Ook moet hij een symbolisch bedrag van vijftig euro betalen aan de slachtoffers.
God wat intens smerig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef Marrije het volgende:
Oh nou ik vind het maar vervelend
[..]
bron nu.nl
Gatverdegatver.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef Marrije het volgende:
Oh nou ik vind het maar vervelend
[..]
bron nu.nl
het heeft een lekkere zit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Comfortabel ook met plassen enzo?
Vind ik altijd link. Als er iets van die plank valt, of de plank valt zelf, baby ligt eronder, baby doodquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Het was wel gewoon een eerlijke tipquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:31 schreef Dementor het volgende:
Die plank zit behoorlijk vast maar speciaal voor Teun zal ik hem nogmaals controleren.
mijn man kan daar ook zo panisch over doen. Toch hangt er hier een vakjes'kast' boven de commode.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was wel gewoon een eerlijke tip![]()
Nooit iets boven iets hangen of leggen wat je ontzettend dierbaar is
Gaat 1000 keer goed, 1 keer fout en dan is het jammeren geblazenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
mijn man kan daar ook zo panisch over doen. Toch hangt er hier een vakjes'kast' boven de commode.
Bij ons hangt ie te hoog om zomaar te grijpen. Ook omdat die kamer eerst de kamer van de 2 oudsten was en we wilden voorkomen dat de oudste op zijn bed zou staan en dan aan die kast/plank zou gaan hangen (want dat doet ie als ie de kans krijgt).quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat 1000 keer goed, 1 keer fout en dan is het jammeren geblazen
En ook al zit het (schijnbaar) vast. Je komt de kamer binnen, struikelt over een stuk speelgoed, grijpt naar die plank, plank flikkert naar beneden of iets wat er opstaat komt met de hoek in het oog van de kleine, etc.
ik kan niet editten dus maar in een nieuw bericht, maar die zin klinkt echt als mn vaderquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn oog voor die dingen zal wel te maken hebben met het feit dat ik nogal wat gezeild heb. Er flikkert dan zo ongeveer alles door de roef dat niet stevig geborgd is, inclusief jezelf zo af en toe.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij ons hangt ie te hoog om zomaar te grijpen. Ook omdat die kamer eerst de kamer van de 2 oudsten was en we wilden voorkomen dat de oudste op zijn bed zou staan en dan aan die kast/plank zou gaan hangen (want dat doet ie als ie de kans krijgt).
Dus haal je die plank weg, daarna kom je die kamer binnen, struikelt over een stuk speelgoed, grijpt naar die plank waar je je nu zo mooi aan had kunnen vasthouden ....... maar die hangt er niet meer, dus klap je volle gewicht boven op die commode, waardoor de baby wordt gelanceerd ... na ja vul zelf verder maar in. What to do, what to do?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ook al zit het (schijnbaar) vast. Je komt de kamer binnen, struikelt over een stuk speelgoed, grijpt naar die plank, plank flikkert naar beneden of iets wat er opstaat komt met de hoek in het oog van de kleine, etc.
Kan ik niet vooraf al mijn teksten door jou laten controleren Pietje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap 't ook wel, alleen de formulering is enigszins lomp.
Niemand meer die kamer inquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus haal je die plank weg, daarna kom je die kamer binnen, struikelt over een stuk speelgoed, grijpt naar die plank waar je je nu zo mooi aan had kunnen vasthouden ....... maar die hangt er niet meer, dus klap je volle gewicht boven op die commode, waardoor de baby wordt gelanceerd ... na ja vul zelf verder maar in. What to do, what to do?
Dan valt er niks meer te notenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan ik niet vooraf al mijn teksten door jou laten controleren Pietje?
godzijdank!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap 't ook wel, alleen de formulering is enigszins lomp.
Ik zal wel met gemak een ouwe lul zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan niet editten dus maar in een nieuw bericht, maar die zin klinkt echt als mn vader
ff checkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan valt er niks meer te noten.
Ja, dat denk ik ook. En dan staat er iemand naast mag ik hopen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef Copycat het volgende:
Die baby ligt toch alleen op de commode als hij/zij wordt verschoond of aangekleed?
Jij gaat er naast liggen ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ligt een baby doorgaans niet alleen op een commode natuurlijk, maar ik snap het punt van Teun wel.
op een gegeven moment gaat ie ook wel zitten, rond de 6 maanden gemiddels en dan gebruik je nog steeds de commode.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef Copycat het volgende:
Die baby ligt toch alleen op de commode als hij/zij wordt verschoond of aangekleed?
Welnee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. En dan staat er iemand naast mag ik hopen.
Oh, dat was 'mquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. En dan staat er iemand naast mag ik hopen.
Ja okay, maar toch ook alleen bij aankleden en verschonen? Je kindje laat je daar toch niet zonder toezicht liggen? Of zitten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef Marrije het volgende:
op een gegeven moment gaat ie ook wel zitten, rond de 6 maanden gemiddels en dan gebruik je nog steeds de commode.
Met zo'n plak strip natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
die plank hangt echt wel heel stevig, denken we nu echt dat Dementor het op 2 spijkertjes heeft opgehangen.
nee natuurlijk laat je je kind niet alleen daar op liggen, als het draait valt het zo op de grond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay, maar toch ook alleen bij aankleden en verschonen? Je kindje laat je daar toch niet zonder toezicht liggen? Of zitten?
jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay, maar toch ook alleen bij aankleden en verschonen?
in principe nietquote:Je kindje laat je daar toch niet zonder toezicht liggen? Of zitten?
Het gaat niet om die plank alleen, ook om dingen die daar op staan en naar beneden kunnen lazeren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
die plank hangt echt wel heel stevig, denken we nu echt dat Dementor het op 2 spijkertjes heeft opgehangen.
Jij kent hem beter dan ik dacht, hehehe....quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
De meeste ongelukken gebeuren in huisquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
Maar zo kun je natuurlijk je hele huis als mijnenveld betitelen.
Ja dat moet ook, met zo'n nieuwe slopert in huisquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
Jep, en dat is het ook. De meeste ongelukken gebeuren in en rond je eigen huisquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
We hebben ook al traphekjes met een airbag, mocht ze de eerste open krijgen dan land ze nog redelijk zacht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
van de IKEAquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb beneden in de woonkamer ook al vier jaar zo'n plank hangen, zitten pluggen in de muur, daar een stuk of 18 schroeven in, waarmee het frame vasthangt. Dan schuif je de plank over metalen buizen heen en schroef je hem ook nog eens aan die buizen vast. Daar staan bloempotten en weet ik wat allemaal op (wisselende collectie) en het ding komt echt never nooit niet van de muur af.
De plank zelf is namelijk helemaal niet zo zwaar, Dementor noemt dat altijd poephout, samengeperst hout met een fineerlaagje.
Ik heb een extra aankleedkussen zo'n normale, die leg ik beneden neer. Dan kan ik haar op de eettafel op dat kussen verschonen, dat is een fijne hoogte en dan hoef ik niet onnodig heen en weer naar boven te lopen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee natuurlijk laat je je kind niet alleen daar op liggen, als het draait valt het zo op de grond.
maar je zal ze de kost geven die wel even gauw weglopen om wat anders te pakken.
en een commode heel leuk knus en gezellig, maar dat gebruik je in het begin ( ik van de 3e geloof een paar weken, daarna gewoon op aankleedkussen dat legde ik op de bank, veel makelijker.
nou. . . Ik weet nog dat mijn oudste tegen de schoenenkast in de gang viel, gat in zn hoofd, manlief ermee naar de dokter. Zegt die man ja daar moet u ook van dat beschermspul omheen doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
Ja, daarom juist. Je moet wel op je qui vive zijn, maar heel krampachtig alle eventuele risico's willen uitbannen werkt alleen maar frustratie in de hand. En maakt bangebroeken.quote:
juist, je gaat merken Juud dat je in het begin van van alles gebruik maakt omdat het * leuk* is, maar naarmate ze ouder wordt ga je toch voor de gemakzucht hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb een extra aankleedkussen zo'n normale, die leg ik beneden neer. Dan kan ik haar op de eettafel op dat kussen verschonen, dat is een fijne hoogte en dan hoef ik niet onnodig heen en weer naar boven te lopen.
Ik had gelukkig een dokter aan huis. Mijn vader heeft flink kunnen oefenen op mij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Copycat het volgende:
Het is bijna al een wonder dat wij allemaal nog leven. Ik ben niet opgegroeid met traphekjes en beachermhoesjes.
Overal een paar schroeven uitdraaien, dat maakt dat het lekker "losjes" leeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Je moet wel op je qui vive zijn, maar heel krampachtig alle eventuele risico's willen uitbannen werkt alleen maar frustratie in de hand. En maakt bangebroeken.
Mijn pa was bouwvakker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had gelukkig een dokter aan huis. Mijn vader heeft flink kunnen oefenen op mij.
ja of foliumzuurpillen( dacht dat het zo heet) slikken, of geen rauw vlees eten of een kattebak verschonen, dat mag tegenwoordig niet meer als je zwanger bent, echt in mijn tijd nog nooit van gehoord en bejaard ben ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Copycat het volgende:
Het is bijna al een wonder dat wij allemaal nog leven. Ik ben niet opgegroeid met traphekjes en beachermhoesjes.
hahaahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zaten alle planken iig wel goed vast.
Heksje, foliumzuur is van bewezen dat het daadwerkelijk heel belangrijk is en veel gevallen van schisis en open ruggetjes voorkomt. Daarvoor willen de meeste vrouwen die van plan zijn zwanger te worden en net zwanger zijn maar al te graag wat van die pillen slikken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja of foliumzuurpillen( dacht dat het zo heet) slikken, of geen rauw vlees eten of een kattebak verschonen, dat mag tegenwoordig niet meer als je zwanger bent, echt in mijn tijd nog nooit van gehoord en bejaard ben ik niet
Meer specifiek was hij glaszetter. Dat splintert.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zaten alle planken iig wel goed vast.
Ik heb wel een paar hechtingen hier een daar, m'n broers ook trouwens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Copycat het volgende:
Heb ik ook weer es gedaanquote:
Daar wist ik als kind dan ook alles van. Volgens mij ben ik drie keer door een ruit gevallen en dat was meestal een bloederige toestand.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meer specifiek was hij glaszetter. Dat splintert.
ja maar ik bedoel toen ik zwanger was was dat niet eens bekent, ieder geval niet bij mij, kan me niet herrineren dat dat tegen mij vertelt was toen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heksje, foliumzuur is van bewezen dat het daadwerkelijk heel belangrijk is en veel gevallen van schisis en open ruggetjes voorkomt. Daarvoor willen de meeste vrouwen die van plan zijn zwanger te worden en net zwanger zijn maar al te graag wat van die pillen slikken.
Ik gebruikte een multivitamine waar het bij in zat toen ik met de pil ging stoppen, totdat ik 12 weken zwanger was. Nu doe ik alles weer met mijn normale voeding en voldoende slaap.
Rauw vlees en de bacterie uit kattenpoep kan je zelfs een miskraam door krijgen. Ik bedank.
Mijn pa heeft wel een keer de schuur laten ontploffen. Die knal hoorde ik een kilometer verder op school. En gastank in de achtertuin maakte onder de grond contact met een gaskacheltje in de schuur. Of zoiets.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb wel een paar hechtingen hier een daar, m'n broers ook trouwens.
Ha ja ik vind de overbezorgdheid een beetje overdreven. Tis een leuke kamer. En hoppa tis leven, je kan overal wel gevaar in zien. Plus wat Lies zegt. Dat meisie ligt op de comode dus is er iemand aanwezig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
We hebben ook al traphekjes met een airbag, mocht ze de eerste open krijgen dan land ze nog redelijk zacht.
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef Toverheks het volgende:
Sinds enkele uren is wijzigen van forumberichten niet mogelijk door een volgelopen forumtabel. Deze wordt momenteel groter gemaakt, wat naar verwachting tot 19:40 duurt. Tot die tijd kun je wel op andere delen van FOK! komen.
hadden jullie dit ook???
Waarschijnlijk ook tijdens de bevalling, zeker?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
En mijn moeder rookte bij alledrie de zwangerschappen.
hoeveel weegt ze??? en haar zusje zal wel helemaal supertrots in de ronte lopenquote:
plus 2quote:
Puffen kreeg een heel nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk ook tijdens de bevalling, zeker?
weet jij wel hoe lang een bevalling kan duren, daar kan je best af en toe een peukie tussen door opstekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook tijdens de bevalling, zeker?
De enige bijdrage van een man aan een zwangerschap is 30 seconden steunen en puffen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet jij wel hoe lang een bevalling kan duren, daar kan je best af en toe een peukie tussen door opsteken
oh jij bent van de vluggertjes 30 secquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De enige bijdrage van een man aan een zwangerschap is 30 seconden steunen en puffen!
Vluggertjes? Ik denk ik smokkel er 20 seconden bij!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh jij bent van de vluggertjes 30 sec
hahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vluggertjes? Ik denk ik smokkel er 20 seconden bij!
En zo hoort het ook. Dat gelul over "We" zijn zwanger en "We" gaan bevallen, ik krijg er een rare grimas van op mijn face als ik het hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De enige bijdrage van een man aan een zwangerschap is 30 seconden steunen en puffen!
heb nog niet gekeken in de tv gids, maar dat wordt het ook hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vanavond kijk ik kunst en kitsch! Wat jij Heks?
Ja iidquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hmmzz, dat is weinig, ze houden van je
ja en of achteraf zeggen, ohhh wilde de pijn wel overnemen, vond het zo erg om me vrouwtje daar te zien liggen en te zien lijden, ach aan me hoela, geen enkele vent wil zoiets overnemen hahaha bij de 1e wee gaat een man al lopen huilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Dat gelul over "We" zijn zwanger en "We" gaan bevallen, ik krijg er een rare grimas van op mijn face als ik het hoor.
Wat zou Nelleke inmiddels waard zijn? Met dr kop als een tweedehands as-emmer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb nog niet gekeken in de tv gids, maar dat wordt het ook hier
nou ja, Nelleke is leuk en geeft het prog. een beetje sjeuigheidquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zou Nelleke inmiddels waard zijn? Met dr kop als een tweedehands as-emmer!
Mannen zijn inderdaad veel te kleinzerig om kinderen te krijgen. Als de man zwanger zou moeten worden om voor nageslacht te zorgen, was de mensheid al lang uitgestorven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en of achteraf zeggen, ohhh wilde de pijn wel overnemen, vond het zo erg om me vrouwtje daar te zien liggen en te zien lijden, ach aan me hoela, geen enkele vent wil zoiets overnemen hahaha bij de 1e wee gaat een man al lopen huilen
juistquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mannen zijn inderdaad veel te kleinzerig om kinderen te krijgen. Als de man zwanger zou moeten worden om voor nageslacht te zorgen, was de mensheid al lang uitgestorven.
Ik ben nog nooit met een ambulance vervoerd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juistals een man al griep heeft denkt ie dat ie dood gaat en moet je bijna een ambulance van hem bellen.
oh dat was ik vergeten dank je wel pietje ga ik kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond Twente - PSV voor de beker, haksie.
John Williams?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik ga niet zeggen waarnaar ik ga kijken want dan weten jullie dat ik een Tokkie ben.
Jeetje. Nee, daar ga ik echt niet naar kijken. Wat een paardengebit zeg.quote:
Volgens mij schakelen echte Tokkies nu over naar Uitgesproken van WNL. Joost Eerdmans die de autocue probeert te lezen, erg grappigquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje. Nee, daar ga ik echt niet naar kijken. Wat een paardengebit zeg.
Heks, je wilde nog weten of dat ding beviel en ik kan zeggen JAquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat was ik vergeten dank je wel pietje ga ik kijken
Ik zie even niet op welke zender dat is. Oh ja, op 2. Ach gos, daar zit ie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij schakelen echte Tokkies nu over naar Uitgesproken van WNL. Joost Eerdmans die de autocue probeert te lezen, erg grappig
Oh nee, veeeel erger. Ook omdat het tot elf uur duurt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ga je dan kijken? De 25 hilarische tv-blunders?
Kon je je commentaar voor je houden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Een geheel nieuwe ervaring om naast je dochter in de auto te zitten als ZIJ rijdt
Zo ging het bij ons thuis ook met als aantekening dat wanneer je het eerste jaar een bekeuring voor te snel rijden kreeg, het afgelopen was met de pret.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vaak de auto meegeven en 't eerste jaar veel laten rijden.
Dat rijbewijs heeft ze dus terecht gekregen. Mooi dat vertrouwen.quote:
Ze heeft hem nu ook weer mee, naar de sportschoolquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vaak de auto meegeven en 't eerste jaar veel laten rijden.
Dat is inderdaad een puntje waar ik het ook nog met haar over wil hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo ging het bij ons thuis ook met als aantekening dat wanneer je het eerste jaar een bekeuring voor te snel rijden kreeg, het afgelopen was met de pret.
Maar die boetes mag ze wel zelf betalenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt bekeuringen en bekeuringen, 130 snachts op de snelweg boeit niet. 160 daarentegen
Doet je edit-knop het nog steeds niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie 'm betaald is dan de minste zorg.
Level 1 tot 19 is lekker ruim genomenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
Zo, ik zit nu op level 1-19 van Angry Birds
Vooral die fragmentatievogels zijn erg grappig
Ik denk ook wel dat dat een goede regel is. Niet dat ik me daar iets van aantrok trouwens maar ik weet wel dat mijn narrow escapes tgv onervarenheid vrijwel allemaal waren omdat ik de snelheid onderschatte.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een puntje waar ik het ook nog met haar over wil hebben
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heks, je wilde nog weten of dat ding beviel en ik kan zeggen JAperfect
ding !
dus als je hem nog wilde hebben,
hier was hij het goedkoopst
http://www.4notebook.nl/a(...)_campaign=4Gamesshop
let niet op de troep, want ik ben alle CD's aan het ''rippen''en ik had geen
zin om alles op te ruimen voor de foto want ik ga strakkies weer verder, maar
dit is hem dus.
[ link | afbeelding ]
als je hem op schoot hebt is ie ook perfect, helemaal antislip dus je laptoppie
flikkert er niet vanaf of je moet wel heel raar gaan doen, dan wel natuurlijk...
3615 gramquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeveel weegt ze??? en haar zusje zal wel helemaal supertrots in de ronte lopen
Niveau 1, level 19quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Level 1 tot 19 is lekker ruim genomen
Zij zal misschien de snelheid niet onderschatten, maar eerder de toegestane maximale snelheid. Ze stapte vanmiddag achter het stuur, draaide de weg op (binnen de bebouwde kom) en vroeg of ze daar 80 mochtquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat dat een goede regel is. Niet dat ik me daar iets van aantrok trouwens maar ik weet wel dat mijn narrow escapes tgv onervarenheid vrijwel allemaal waren omdat ik de snelheid onderschatte.
En ze heeft net haar rijbewijs gehaald?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij zal misschien de snelheid niet onderschatten, maar eerder de toegestane maximale snelheid. Ze stapte vanmiddag achter het stuur, draaide de weg op (binnen de bebouwde kom) en vroeg of ze daar 80 mocht
Nou ja, die behoefte om door te rijden heeft ze niet van een vreemde
Kiloknallers!quote:
Daar teken ik voor! Mooi gewicht, niet klein en niet groot...quote:
Ja ze is bijna even zwaar als dat haar grote zus was bij geboorte...Alleen was dat meer een propje en zij is wat slankerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Daar teken ik voor! Mooi gewicht, niet klein en niet groot...
Nou ja, pasgeboren zijn ze eigenlijk altijd klein.
Een Libelle?quote:
Nadat er een plank op is gevallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een concept voor inpoldering van de Waddenzee
oh dat neusje, schattig........quote:
nou ze voelen of ze heel zwaar en groot zijn als je het uit perst hoor, pppfftttt of je een kartonnen doos van een flatscreen moet uit poepenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Daar teken ik voor! Mooi gewicht, niet klein en niet groot...
Nou ja, pasgeboren zijn ze eigenlijk altijd klein.
Normaal laat ik me ook inderdaad wel wegjagen als het hier weer eens pagina's lang van dat libelle geneuzel is, maar nu ben ik er effe openlijk chagrijnig over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg stop jij dat been maar weer terug in bed...chagie
Nog maar een kleine 2 weken...dan heb je meer ellende dan je lief is Gertlquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal laat ik me ook inderdaad wel wegjagen als het hier weer eens pagina's lang van dat libelle geneuzel is, maar nu ben ik er effe openlijk chagrijnig over.![]()
En dan is juud nog maar op de hélft, mijn god.
Lobáááásca!!! Kom eens rellen!
Neem svp geen kinderen met haar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal laat ik me ook inderdaad wel wegjagen als het hier weer eens pagina's lang van dat libelle geneuzel is, maar nu ben ik er effe openlijk chagrijnig over.![]()
Ja nog 18 dagen, da's inderdaad als je het naar beneden afrondt een kleine twee weken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog maar een kleine 2 weken...dan heb je meer ellende dan je lief is Gertl
quote:De impasse in de Belgische kabinetsformatie is met het ontslag van bemiddelaar Johan Vande Lanotte compleet. De formatie duurt al 227 dagen. Het Europese record sneuvelde eerder deze maand. Eind maart kunnen de Belgen ook het wereldrecord breken.
De meeste partijen zeggen geen nieuwe verkiezingen te willen, maar hoe het nu verder moet weten ze ook niet.
Ach zo heb ik ook een hele poos vorig jaar meegelezen en niet gepost. Jammer dan, dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan is juud nog maar op de hélft, mijn god.![]()
Ik ben blij dat jij dat zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal jou stilo...lekker Ssen met zn allequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nog 18 dagen, da's inderdaad als je het naar beneden afrondt een kleine twee weken.
Maar het wordt vast enorm gezellig en knus, SS.
Zo is dat. Tondeuse er overheen en een PVV tattoo, da's kjoet!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neem svp geen kinderen met haar.
nou gezellig en knus moet je nog maar afwachtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nog 18 dagen, da's inderdaad als je het naar beneden afrondt een kleine twee weken.
Maar het wordt vast enorm gezellig en knus, SS.
Doen ze dat in Den Haag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is dat. Tondeuse er overheen en een PVV tattoo, da's kjoet!
En ik zeg er bijna nooit wat van en nu lekker wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een hele poos vorig jaar meegelezen en niet gepost. Jammer dan, dat hebben we allemaal wel eens.
Ik ga fijn nog 17 weken lang blij zijn en zo nu en dan wat vertellen over ons meisje of jij of een ander dat nu op prijs stelt of niet.
Dat gaat écht niet lukken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou gezellig en knus moet je nog maar afwachten
we gaan eerst nog een paar rondjes schaatsen en de tour komt er weer aan en we zijn aan het tennissen ergens in australiequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik zeg er bijna nooit wat van en nu lekker wel.![]()
Komt m'n strot uit, dat blije gezeik de godganse tijd en elke aanleiding aangrijpen om het er weer pagina's lang over te hebben.
En daar hoef je je niets van aan te trekken uiteraard. Want het voorziet nog in een behoefte ook hier. Gelukkig volgend jaar weer een EK.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat écht niet lukken!
Er zit vast wel weer een Huub en een Brian in. Jetzt geht's lohooos!
Er komt gewoon weer een Scanman tieten-topicreeks waar iedereen lekker in en op mag glijen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
en ohhhh zie het nu al voor me, elke doos die daar binnen zit pppffttt wie houd PB tegen
oke, leuk voor PB die glijd al 23 uur kan ze er nu een uurtje bijplakkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Er komt gewoon weer een Scanman tieten-topicreeks waar iedereen lekker in en op mag glijen.
hahahhaquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef Copycat het volgende:
En voor straf lig ik morgenochtend in de tandartsstoel. Komt vast en zeker die hele stellage naar beneden donderen. Zo een boor in mijn oog.
ssssssssssttttttttttttttttttt zeg dat nou niet, Gert houd niet van babypraatquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Wil je een pammetje Gert?![]()
Leuke die echo-foto's van jullie meisje Juud en Dementor.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef Copycat het volgende:
En voor straf lig ik morgenochtend in de tandartsstoel. Komt vast en zeker die hele stellage naar beneden donderen. Zo een boor in mijn oog.
Misschien heeft Gert zelf wel een beetje last van nestdrang en wil hij dat via deze omweg met ons delen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ssssssssssttttttttttttttttttt zeg dat nou niet, Gert houd niet van babypraat
Zou wel een leuke röntgen opleveren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef Copycat het volgende:
Zo'n rekje met al die martelwerktuigen op een rij. Is dat niet normaal?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef Gert het volgende:
Zou wel een leuke röntgen opleveren.![]()
Al vermoed ik dat ook jouw tandarts geen boren boven mensen hun gezichten ophangt aan "stellages". En zo ja: wegwezen daar.
Of misschien een onverwerkt jeugdtrauma of psychische stoornis, dat ik dat onophoudelijke in blijde verwachtingsgeleuter als enige van de SC even helemaal zat ben. Althans m'n smoel er over opentrek. Maar het is verder ongevaarlijk hoor, en het gaat ook wel weer over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Gert zelf wel een beetje last van nestdrang en wil hij dat via deze omweg met ons delen.
Gert, natuurlijk mag je je smoelwerk open trekken, maar of sommige zich daar wat van aantrekkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Of misschien een onverwerkt jeugdtrauma of psychische stoornis, dat ik dat onophoudelijke in blijde verwachtingsgeleuter als enige van de SC even helemaal zat ben. Althans m'n smoel er over opentrek. Maar het is verder ongevaarlijk hoor, en het gaat ook wel weer over.
Ik had vorige week een behandeling waarbij de stoel helemaal naar áchteren werd gekanteld. Dus met je hoofd omlaag. En toen die slijptol er in. Da's best wel even weird, weetjewel. Dat je denkt: moet dit nu echt of is het de bedoeling dat ik me zo hulpeloos mogelijk voel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n rekje met al die martelwerktuigen op een rij. Is dat niet normaal?
Okay, op borsthoogte ... Maar dat is eigenlijk erger, met mijn siliconen.
Mijn tandarts verdooft me al als ik mijn mond open. Bij wijze van. Mijn schooltandartstrauma maakt me anders een patiënt from hell. Morgenochtend moet ik naar de mondhygiëniste, vanwege mijn parodontitis. Krijg ik weer op mijn falie dat ik te weinig rag. En zonder verdoving gaat ze me dan pijnigen, de kankerhoer. .quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef Gert het volgende:
Ik had vorige week een behandeling waarbij de stoel helemaal naar áchteren werd gekanteld. Dus met je hoofd omlaag. En toen die slijptol er in. Da's best wel even weird, weetjewel. Dat je denkt: moet dit nu echt of is het de bedoeling dat ik me zo hulpeloos mogelijk voel.
Wat dan weer wél in het voordeel van de tandarts sprak, is dat hij van tevoren verdoofde. Doe die van jou dat ook? Zó'n fijne uitvinding!![]()
1-0 Twente!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn tandarts verdooft me al als ik mijn mond open. Bij wijze van. Mijn schooltandartstrauma maakt me anders een patiënt from hell. Morgenochtend moet ik naar de mondhygiëniste, vanwege mijn parodontitis. Krijg ik weer op mijn falie dat ik te weinig rag. En zonder verdoving gaat ze me dan pijnigen, de kankerhoer. .
Wel godver de godver, als ik er wat van zeg dan heb ik de hele SC inclusief blauw in m'n nek hijgen. En jij denkt hier mee zomaar mee weg te komen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik zeg er bijna nooit wat van en nu lekker wel.![]()
Komt m'n strot uit, dat blije gezeik de godganse tijd en elke aanleiding aangrijpen om het er weer pagina's lang over te hebben.
En daar hoef je je niets van aan te trekken uiteraard. Want het voorziet nog in een behoefte ook hier. Gelukkig volgend jaar weer een EK.
Jij hebt nu vast een note....check eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel godver de godver, als ik er wat van zeg dan heb ik de hele SC inclusief blauw in m'n nek hijgen. En jij denkt hier mee zomaar mee weg te komen?
Pietje deed ook norsig naar mij!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel godver de godver, als ik er wat van zeg dan heb ik de hele SC inclusief blauw in m'n nek hijgen. En jij denkt hier mee zomaar mee weg te komen?
Ow gowd...nu moet teun dus weer in de libelle standquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Pietje deed ook norsig naar mij!
En ik kreeg ook kritiek hier, dat ik er wat van zei.
En jij hebt er geen note bij gekregen en ik ook niet. En we kunnen beide nog posten.
Dus niet meteen weer in de klasse-justitie modus springen.
Mijn bek valt wagenwijd open, in de tandartsstandquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow gowd...nu moet teun dus weer in de libelle stand
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn bek valt wagenwijd open, in de tandartsstand
Ik ben altijd mijzelf, hooguit hou ik mij heel regelmatig wat in. Voor Pietje en Gert en voor mijn note-boek, vooral voor dat laatstequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
weet je teun...het is gewoon ook nooit goed...wat je ook doet...dus stop maar met proberen en wees maar lekker jezelf
Op zich is dát wel weer heldhaftig, dat je je tong voor zo'n gierende boor werpt om je tanden te beschermen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef Copycat het volgende:
Zodra ik in die stoel lig, verstijf ik. En ik heb best een grote mond, in de letterlijke zin, maar dan komen mijn kaken amper van elkaar en mijn tong beschermt mijn tanden automatisch. Ik ben echt een kleuter in die stoel.
Maar ik krijg nooit een lolly.
Jonguh...die dingen stellen toch geen ruk voor....en pietje is een mietje dus hou je maar niet inquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben altijd mijzelf, hooguit hou ik mij heel regelmatig wat in. Voor Pietje en Gert en voor mijn note-boek, vooral voor dat laatste
Toch weer die Koef hè!quote:
Echt blij was ie nietquote:
Dat klinkt niet als een solide nachtrust. De mens lijdt het meest...... en da's in het geval van tandarts-angst echt zo, maar ja. Sterkte en morgen eind van de ochtend ben je al weer vrolijk aan het posten hier met een gat in je tongquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ga me mentaal voorbereiden, met mijn hoofd onder de dekens.
Damned...........had andersom moeten zijn!! En dan hier ook nog een beetje zitten kletsen over schooltandartsen, heb ik vannacht dus weer nachtmerries! Zie zo die klotebus weer op het plein staan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch weer die Koef hè!
Utreg 3-2 gewonnen van Grun.
nah jah... beter dan een tong in je gatquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een solide nachtrust. De mens lijdt het meest...... en da's in het geval van tandarts-angst echt zo, maar ja. Sterkte en morgen eind van de ochtend ben je al weer vrolijk aan het posten hier met een gat in je tong
Nee hoor, daar word ik juist heel vredelievend van.quote:
Er staat geen Nederlands bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en toen zweeg iedereen in alle talen![]()
Ik heb echt véééél liever een tong in mijn gat dan een gat in mijn tong. Daar hoef je toch niet eens over na te denken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah jah... beter dan een tong in je gat![]()
Hoewel![]()
Neh... dat leidt ook weer zo af tijdens het posten
Dus daar wordt jij wel opgewonden van, van een beetje rimmenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb echt véééél liever een tong in mijn gat dan een gat in mijn tong. Daar hoef je toch niet eens over na te denken?![]()
dit is dan wel weer eens iets andersquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb echt véééél liever een tong in mijn gat dan een gat in mijn tong. Daar hoef je toch niet eens over na te denken?![]()
En nou niet op de "ja maar als je toevallig graag een tongpiercing wil dan is een gat in je tong best handig"-toer gaan hè.
Nou.. dat ga ik hier niet bespreken, maar een gat in mijn tong lijkt me wel heel vervelend!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dus daar wordt jij wel opgewonden van, van een beetje rimmen
Die keepende kwibus van PSV vind ik niet zo'n geweldig sterke indruk maken!quote:
gadver het idee alquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En nou niet op de "ja maar als je toevallig graag een tongpiercing wil dan is een gat in je tong best handig"-toer gaan hè.
Heerlijk, penalties!quote:
Lelijke opportunist dat je ben!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:00 schreef Gert het volgende:
GroenLinks bereidt zich voor om tegen de missie Aghanistan te gaan stemmen (had ik nou maar gewed Coos)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |