Zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van Muse en metal enzo, maar stiekem ook van dit nummer![]()
Zou ik ook doen als ik niet kon pinnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
pfffffffff
Ik stel gewoon een vraag: Wat ziet u in het scherm
Krijg als antwoord: Ja ik kan niet pinnen.
Ja dat snap ik mevrouw, wat staat er in u scherm?
Ja ik kan niet pinnen
Dat begrijp ik mevrouw maar mag ik antwoord op mijn vraag?
Gaat ze totaal los............maffe kut
Muse Spammerd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo![]()
Matt's haartjes hebben ook kleurtjes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
damn.. haal ik eerst Wok en jou door de war, nu ook nog Sym..
pppffftt...
Venlo toch??Wok en Sym zijn in de 40 (en niet bejaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en MPG is inderdaad uit Venlo en miden 20
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Sjeeezus wat zijn die mensen die jij spreekt domquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
pfffffffff
Ja ik kan niet pinnen
nou sorry dan ben je bij mij verkeerd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik niet kon pinnen
Heerlijk Helldesk zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
pfffffffff
Ja ik kan niet pinnen
Daarom bellen ze ook met de helpdeksquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sjeeezus wat zijn die mensen die jij spreekt dom![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
pfffffffff
Ja ik kan niet pinnen
quote:
Werkze Stuquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Tot vanavond mensen![]()
Was een grapje hoor Toek
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
damn.. haal ik eerst Wok en jou door de war, nu ook nog Sym..
pppffftt...
Venlo toch??Je verwart mij metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sym
?
Venlo, ja, maar ik kan en wil best reizen hoor.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
dus dat!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Heerlijk Helldesk zijn.
Zo ook met mijn pa, dan belt ie me op met een vraag over zijn pc, ik vraag hem om letterlijk voor te lezen wat er op zijn scherm staat, vertelt ie me alles, behalve de info die ik nodig heb... Ja godverdomme, ik kan toch niet door dat klote lulijzer heen kijken wat er is, idioot, geef antwoord op mijn vragen en doe wat ik zeg en hou verder je smoel!
en veelal weten ze het toch beter dan ons dus krijgen we nog een trap na ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sjeeezus wat zijn die mensen die jij spreekt dom![]()
Ze hebben inderdaad erg hard hulp nodig!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom bellen ze ook met de helpdeks
Daaaaaaaag Stuquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
Was een grapje hoor Toek
Werk ze kerel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
Was een grapje hoor Toek
heheh.. een compliment??quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Je verwart mij metSym
?
Venlo, ja, maar ik kan en wil best reizen hoor.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent een man he?
Dan is het denk ik niet aan de orde... Ik neuk niet met mannen, sorry.
Exactly, ergens vroeg of laat in bovenstaande door mij beschreven situatie krijg ik een scheldkanonnade over me heen van hier tot tokio dat ik een kutkind ben en niet wil helpen, en niks doe, etcquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus dat!
[..]
en veelal weten ze het toch beter dan ons dus krijgen we nog een trap na ook.
slaapze wok!quote:
Vind ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. een compliment??
heb je dan ook zo'n grappig accent??
hij is niet grappigquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
heb je dan ook zo'n grappig accent??
Werkze Merelquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga ook maar eens naar mn werkfijne dag allemaal!
Dat weet jij heul nietquote:
Werk ze enfermerel... enne, niet teveel flirten met die ene patientquote:
Bij jou ook al?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind ik wel.
grappig accent?
Nee, tenminste mijn zachte G is nooit eerder grapppig genoemd. Wel geil![]()
...
hmmhmmquote:
Vaker dan één keer zelfsquote:
Hmmhmmquote:
Geil met een zachte G ..quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind ik wel.
grappig accent?
Nee, tenminste mijn zachte G is nooit eerder grapppig genoemd. Wel geil![]()
...
Het klinkt eerlijk gezegd ook wel zwoelerquote:
Ander onderwerpquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het klinkt eerlijk gezegd ook wel zwoeler![]()
Ander onderwerp nu
Hmmmhmmmquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Geil met een zachte G ..
uhuh..
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ander onderwerp...
Voordat ze denken dat ik met 14-jarige meisjes over seks praat...
Dan moet zowat iedereen hierzo uitkijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ander onderwerp...
Voordat ze denken dat ik met 14-jarige meisjes over seks praat...
idd... bijna iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan moet zowat iedereen hierzo uitkijken
rammen we RN toch het topique uit??quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan moet zowat iedereen hierzo uitkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Haha die is inmiddels al weg gok ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Werk ze enfermerel... enne, niet teveel flirten met die ene patient...
er is nergens een Humor met MPG dvd te koop hoorquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
rammen we RN toch het topique uit??
Kunnen we weer gewoon toegevenaan onze dierlijke verlangensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
Kunnen we weer gewoon toegevenaan onze dierlijke verlangensdoe eens lief tegen kleine lieve meisjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Scheelt het effe dat Humor met Toek wel zo'n bestseller isquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
er is nergens een Humor met MPG dvd te koop hoor
Je stopt je vingers maar in je oren jaquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe eens lief tegen kleine lieve meisjes!
wat hebben jullie toch met elkaar??quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheelt het effe dat Humor met Toek wel zo'n bestseller is.
Binnenkort open ik op toekonline.nl een humorsitequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheelt het effe dat Humor met Toek wel zo'n bestseller is.
Alles jullie zo doorgaan word ik emo en stop ik ze in de puntenslijperquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je stopt je vingers maar in je oren ja
dan stop jij ze ergens anders?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
idd!! kan je ook niet meer typen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe eens lief tegen kleine lieve meisjes!
[..]
Kunnen we weer gewoon toegevenaan onze dierlijke verlangensNee, das zielig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze volgt dat advies maar, dan kunnen de dames van (bijna) 30 weer samen met mij toegeven aan al onze dierlijke verlangensquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je stopt je vingers maar in je oren ja![]()
![]()
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nooit geneustypt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd!! kan je ook niet meer typen!
we dollen altijd, meer nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie toch met elkaar??
behalve Muck....
wel jah.. een trio!quote:
dat wordt het woord van 2011quote:
Oh noes, doe het niet!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles jullie zo doorgaan word ik emo en stop ik ze in de puntenslijper![]()
![]()
Nee, niet in het openbaarquote:
quote:
Helemaal niks.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie toch met elkaar??
behalve Muck....
Preciesquote:
ìk had het niet over sex!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel jah.. een trio!
RN is nog steeds in de KSC hoor!
Nee... Geen trioquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel jah.. een trio!
RN is nog steeds in de KSC hoor!
Neusgetypt kan ook nogquote:
Mes nodig, gaat makkelijker?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles jullie zo doorgaan word ik emo en stop ik ze in de puntenslijper![]()
![]()
Gezelligquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
thee doen bij een vriendin is ook veel leuker dan autorijden
Stay away from de puntenslijper!quote:
Puntenslijper geeft leuker effectquote:
Nee, ik denk van niet, maar het is wel leuk je er mee te pestenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
Even serieus: denken jullie nou echt dat het mij wat uitmaakt als het hier over seks gaat?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stay away from de puntenslijper!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
Even serieus: denken jullie nou echt dat het mij wat uitmaakt als het hier over seks gaat?
Ik heb hem in mijn handquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stay away from de puntenslijper!
doe het niet...quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
Leuker? Of gezelliger?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
thee doen bij een vriendin is ook veel leuker dan autorijden
Ik bel alvast een ambulancequote:
Whut happenud?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Koen66 het volgende:
Damn, hele planning voor vanavond de mist in
welcome to my world!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Koen66 het volgende:
Nee, maar we plagen graagquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wattan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Koen66 het volgende:
Waar laat je hem heen rijden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bel alvast een ambulance
Deurne.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar laat je hem heen rijden?
Naar een emo-konijn in jonge meisjes landquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar laat je hem heen rijden?
Dat heb ik gemerktquote:
Deurne is grooooootquote:
* RockNijntje pakt puntenslijper weerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar een emo-konijn in jonge meisjes land
Dan laat ik je IP tracerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt
[..]
Deurne is groooooot![]()
[..]
* RockNijntje pakt puntenslijper weer
Klinkt leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou vandaag teamuitje hebben met mijn werk, en daarna in hotel in Amsterdam blijven slapen
En dat feest gaat niet doorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou vandaag teamuitje hebben met mijn werk, en daarna in hotel in Amsterdam blijven slapen
quote:
Alice in wonderland!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar een emo-konijn in jonge meisjes land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |