slaapze wok!quote:
Vind ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. een compliment??
heb je dan ook zo'n grappig accent??
hij is niet grappigquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
heb je dan ook zo'n grappig accent??
Werkze Merelquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga ook maar eens naar mn werkfijne dag allemaal!
Dat weet jij heul nietquote:
Werk ze enfermerel... enne, niet teveel flirten met die ene patientquote:
Bij jou ook al?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind ik wel.
grappig accent?
Nee, tenminste mijn zachte G is nooit eerder grapppig genoemd. Wel geil![]()
...
hmmhmmquote:
Vaker dan één keer zelfsquote:
Hmmhmmquote:
Geil met een zachte G ..quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind ik wel.
grappig accent?
Nee, tenminste mijn zachte G is nooit eerder grapppig genoemd. Wel geil![]()
...
Het klinkt eerlijk gezegd ook wel zwoelerquote:
Ander onderwerpquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het klinkt eerlijk gezegd ook wel zwoeler![]()
Ander onderwerp nu
Hmmmhmmmquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Geil met een zachte G ..
uhuh..
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ander onderwerp...
Voordat ze denken dat ik met 14-jarige meisjes over seks praat...
Dan moet zowat iedereen hierzo uitkijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ander onderwerp...
Voordat ze denken dat ik met 14-jarige meisjes over seks praat...
idd... bijna iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan moet zowat iedereen hierzo uitkijken
rammen we RN toch het topique uit??quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan moet zowat iedereen hierzo uitkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Haha die is inmiddels al weg gok ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Werk ze enfermerel... enne, niet teveel flirten met die ene patient...
er is nergens een Humor met MPG dvd te koop hoorquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
rammen we RN toch het topique uit??
Kunnen we weer gewoon toegevenaan onze dierlijke verlangensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
rammen we RN toch het topique uit??
Kunnen we weer gewoon toegevenaan onze dierlijke verlangensdoe eens lief tegen kleine lieve meisjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Scheelt het effe dat Humor met Toek wel zo'n bestseller isquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
er is nergens een Humor met MPG dvd te koop hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |