Gewoon via VLC?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef mc-Piel het volgende:
Niemand die 'n online stream heeft voor me?
Kijk OPquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef mc-Piel het volgende:
Niemand die 'n online stream heeft voor me?
Zit op school, daar werkt niksquote:
Maar niet te installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Ah.. oke met zonder radio op school, VLC is gratis te downloaden hoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat voor drugs gebruiken die kinderen?
http://www.skoften.net/index/gallery/drugsverslaafde_kinderen
Die zakjes, daar spuiten ze een of andere spuitbus inleeg en dan ademen ze de drijfgassen in, waar je redelijk high van wordt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat voor drugs gebruiken die kinderen?
http://www.skoften.net/index/gallery/drugsverslaafde_kinderen
Is cool heurquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Toon, is het goed als je 5 minuten minder hebt?
Moet namelijk om 2 uur weg maar moet een kleine aanpassing doen.
Dan doe ik dat effe snel om 5 voor 2.
Doe eens linkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Headset besteld
Dan kan ik voor m'n show van 1,5 uur maandag lekker jullie de oren van het lijf lullen
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Headset besteld
Dan kan ik voor m'n show van 1,5 uur maandag lekker jullie de oren van het lijf lullen
Okequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.informatique.nl/518735/sennheiser-pc-230-headset.html
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wieso nicht? Heeft school daar een vergrendeling opzitten ofzo?
klopt, bloot mag welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt bloot zal wel mogen hier![]()
anders had ik nog een leuke
Ik zie geen probleemquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt bloot zal wel niet mogen hier![]()
anders had ik nog een leuke
Wie zei dat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik dacht dat echt bloot niet mocht?
Goeie combiquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef mc-Piel het volgende:
Trouwens spouwerranger, ik heb net heeeeerlijk m'n pik geasfalteerd en lekker aan m'n longen gesjord!
Enkeltje ziekenhuis zou niet verkeerd zijn, denk ik zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef mc-Piel het volgende:
Trouwens spouwerranger, ik heb net heeeeerlijk m'n pik geasfalteerd en lekker aan m'n longen gesjord!
Borsten mag, maar verder eigenlijk niet neequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik dacht dat echt bloot niet mocht?
Aanrader!quote:
ik wil niet het risico op een ban lopenquote:
dan mag hij nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Borsten mag, maar verder eigenlijk niet nee
Dus voel je geroepen
Qoute iemand die je niet mag en verwerk hem in die qoute! Zet er dan iets bij van:quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil niet het risico op een ban lopen![]()
maar als het echt kan... dan zet ik t wel neer
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, he. Slash, dat heb ik allang niet meer gehoord
Goed teken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn orderbevestiging:
Behandeld door : Ekrem
ik mag iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Qoute iemand die je niet mag en verwerk hem in die qoute! Zet er dan iets bij van:
'' Gaaaaast![]()
!! ''
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn orderbevestiging:
Behandeld door : Ekrem
Dan diegene die je het minste mag!quote:
dan is t niet grappig meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Blur de delen die niet mogen dan.
En dan in een spoiler!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In een spoiler in een spoiler
waarom zou ik die niet mogen?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou ik die niet mogen?
ik vind iedereen lief
Maar APquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou ik die niet mogen?
ik vind iedereen lief
quote:
Flauwquote:
Ik hoor ook drums ofniet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit nummer is alleen maar gitaren trouwens
Hahaha nicequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
Flauw.. maar je hebt hier wel 4 man aan het lachen gekregen
Dag sabinen! Zie TT, ik heb ook geen radioquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/tunein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Je quote misquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dag sabinen! Zie TT, ik heb ook geen radio
Wil niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/tunein
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waar haal je die plaatjes vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
ergensquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar haal je die plaatjes vandaan?
FUUUK, je hebt gelijkquote:
Ja VLC. Maar wil nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Komt een pls uit, openen in welke speler je maar wil.
Het is weer zoals het was verder dus zou moeten werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja VLC. Maar wil nietIk ga wel ff kloten
Je kunt ook op media en open file klikken en dan de hyperlink erin kopieren. Werkt ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja VLC. Maar wil nietIk ga wel ff kloten
Ja, want het gaat hier altijd over radioquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Bijna 2 uur dan kan ik bellen naar die gast van de sociale dienst![]()
Dit heeft niks met radio te maken, but I don't care
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:45 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik ga maar eens m'n pik asfalteren!
Tot vanavond!
't Werkt alquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is weer zoals het was verder dus zou moeten werken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:45 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik ga maar eens m'n pik asfalteren!
Tot vanavond!
Ik erger me dan ook de pleuris aan al die kusjekroel geil op dv postsquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, want het gaat hier altijd over radio
hoooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
GoedemorgenKan ik straks draaien of werkt het nog niet?
Dan moet je op deze dingen 94.23.19.48: 8000quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
GoedemorgenKan ik straks draaien of werkt het nog niet?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Lieve mensjes, ik moet gaan, afspraak bij de kapper. Alles weer kort en strak
Ach, 't is gezellig toch.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik erger me dan ook de pleuris aan al die kusjekroel geil op dv posts![]()
Probeer het zelf te beperken en zo veel mogelijk ontopic te houden.
Succes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Pics before and after.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een spoiler, met daar in een heel kleine spoiler!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb nog een hele leuke.. maar ben bang dat ik dan een ban krijg
Moet even de configuratie veranderen+tune als er niemand draait plaatsen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet je op deze dingen 94.23.19.48: 8000
Of Pizzalucht gaat aan die server werken, ik weet niet precies meer
Doe dat dan eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet even de configuratie veranderen+tune als er niemand draait plaatsen.
Dan restart, 1 minuut werk ofzo.
ik kan hem wel ff naar pm enquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb een spoiler, met daar in een heel kleine spoiler!
En in die spoiler, zit dan weer een spoiler!
En in die spoiler zit een spoiler, en daaaaaarin weer een spoiler!
En daarin, zit dan de verassing!
Ik ben het trouwens wel met je eens hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan regelen![]()
Tot zo
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oke danquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet even de configuratie veranderen+tune als er niemand draait plaatsen.
Dan restart, 1 minuut werk ofzo.
Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke dan
Ik disconnect over 5 minuutjes!
Ja dat zal het zijnquote:
Als het net zoiets als die vorige dan hoeft dat nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan hem wel ff naar pm en
Om nog maar te zwijgen over het hele dag door hoi en doei zeggen naar alles en iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens wel met je eens hoor.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als het net zoiets als die vorige dan hoeft dat niet.. Thanks, but no thanks!
En ik ga er weer vandeurz, tussenuurtje is over!
Och van mij mag je best hoi en doei zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het hele dag door hoi en doei zeggen naar alles en iedereen![]()
Maar ja hou je toch niet tegen, tot de modjes het een keer zat zijn en dan is het gedaan. Maar ja dat boeit ook niemand geloof ik
Dan mag je wel een PM sturen jaquote:
lukt niet.. plaatje wil niet toevoegenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan mag je wel een PM sturen ja!
Ik ben weg! Groetjeeesss
Via welk ip enzo moet ik nou draaien?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
*** LET OP ***
Iedereen wordt er zometeen even uitgegooid!
Om 14:00 uur kunnen jullie dan weer connecten via:
www.onzinradio.nl/tunein
*** LET OP ***
editquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Via welk ip enzo moet ik nou draaien?
Zie DMquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Via welk ip enzo moet ik nou draaien?
RTquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
*** LET OP ***
Iedereen wordt er zometeen even uitgegooid!
Om 14:00 uur kunnen jullie dan weer connecten via:
www.onzinradio.nl/tunein
*** LET OP ***
Goed bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jep. Vandaag maar weer is wa meer gitaar muziek. maandag en dinsdag waren veel te zacht
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jep. Vandaag maar weer is wa meer gitaar muziek. maandag en dinsdag waren veel te zacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo en nu ga ik douchen![]()
tot straks piepels
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik zet je even op mute want ik moet gaan bellenquote:
Was niet mijn schuld!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Spannend wel dat jij nu weer draait, jij was gisteren de laatste voor de crash
haaai byequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:59 schreef Metonae het volgende:
* Metonae is bringing sexy back
Hoi iedereen!
Halloquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:59 schreef Metonae het volgende:
* Metonae is bringing sexy back
Hoi iedereen!
Oooh, ik dacht al, zo'n jingle heeft Mash helemaal nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
Je hoort nu ook een intro als je opnieuw intuned: www.onzinradio.nl/tunein
Dat zei ik ook nietquote:
Die hoort iedereen altijd bij het intunen, dan kan er meteen even gebufferd worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht al, zo'n jingle heeft Mash helemaal niet![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hoort iedereen altijd bij het intunen, dan kan er meteen even gebufferd worden.
sync uitzetten denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef mash_ het volgende:
Die nieuwe VDJ doet raargaat die automatisch pitch veranderen.
Ja heb het al gevonden. Wat een kut instellingquote:
Welke versie hedde gij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef mash_ het volgende:
Die nieuwe VDJ doet raargaat die automatisch pitch veranderen.
Ook dan nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja heb het al gevonden. Wat een kut instellingnaja misschien wel handig als je dance draait ofzo maar toch.
Goedzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oeh, vrijdag draai ik ook van 1600 tot 1700
Vrij weinig verschil met 5. Wel paar dingen die ik handig vind maar die zitten in 6 misschien ook al wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is die nice?
ik heb 6.1.354 nog
Kweenie, denk nergensquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
Waar kan ik nu zien hoeveel er luisteren?
Oke oke, dan hou ik deze nog welquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vrij weinig verschil met 5. Wel paar dingen die ik handig vind maar die zitten in 6 misschien ook al wel.
Op die site staat 12 luisteraars! ik weet niet of dat klopt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Op die site staat 12 luisteraars! ik weet niet of dat klopt?
Worden er wel elke dag minderquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Op die site staat 12 luisteraars! ik weet niet of dat klopt?
Kloptquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
Toon ik heb je muziek gemist he? Mijn hond had een gras-eet-aanval.
Die heet ook Sharon?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
WHAHAHA OMDAT IE GRAS EET XDD
Je lijkt mijn buurman wel.
HAHAHAHA omdat ie een zware stem heeft en rookt natuurlijk XDDDDDDDDDquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
WHAHAHA OMDAT IE GRAS EET XDD
Je lijkt mijn buurman wel.
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:09 schreef sharr het volgende:
[..]
HAHAHAHA omdat ie een zware stem heeft en rookt natuurlijk XDDDDDDDDD
Aaah, Graseter is niet lief hequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:09 schreef sharr het volgende:
[..]
HAHAHAHA omdat ie een zware stem heeft en rookt natuurlijk XDDDDDDDDD
Dankjequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aaah, Graseter is niet lief he
* SperzieboonToon troost
goh !quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef JanPiraat het volgende:
yo ik luister ook even mee weervia vlc en daar staat gewoon rechtsonder artiest en nummer zozo
Stream is up at 192 kbps with 17 of 120 listeners (16 unique)quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
Hier linksonder en yep, nou je het zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef JanPiraat het volgende:
yo ik luister ook even mee weervia vlc en daar staat gewoon rechtsonder artiest en nummer zozo
Aah wat leuk, dan kunnen we ook naar jouw stem luisteren die de liedjes heel zwoel aankondigt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr, ik heb een headset besteld
Dan kan ik straks iedereen nog meer vermaken
Shhaaaaarrrrquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Aah wat leuk, dan kunnen we ook naar jouw stem luisteren die de liedjes heel zwoel aankondigt?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoor al de hele tijd in mijn oren pokkeherrie, maar ik ben vrolijk en er blij mee, want WE HEBBEN WEER RADIO![]()
Dat wou ik even kwijt
Dat kan ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Shhaaaaarrrr
Ik zal het proberen
I don't like, maar dat maakt niet uit, smaken verschillenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
Maar dat van de radio is wel goed ja.
Ik hoor al de hele tijd in mijn oren pokkeherrie, maar ik ben vrolijk en er blij mee, want WE HEBBEN WEER RADIO![]()
Dat wou ik even kwijt
Dat wou ik even kwijt
De harde kern is er gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stream is up at 192 kbps with 17 of 120 listeners (16 unique)
http://www.onzinradio.nl/stat/
Oasisquote:
Schaam je.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Post de tekst even dan, die ken ik niet helemaal uit m'n hoofd
Schaam jequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Post de tekst even dan, die ken ik niet helemaal uit m'n hoofd
GEMIS IN JE OPVOEDING!!quote:
Dit is ook een uberzeiknummerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Die stem vind ik wel zeikerig hoor, eigenlijk
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Die stem vind ik wel zeikerig hoor, eigenlijk
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zal ik hem speciaal voor jou nog een x draaien!
Komt door de gitaren zekerquote:
Ga eens weg uit dit topic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij is hartstikke monotoon..
Iets van U2?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zal ik hem speciaal voor jou nog een x draaien!
MISSCHIEN HEB IK HEM IN MIJN 3E LEVENSJAAR WEL GEHOORD, MAAR DAT BEN IK DAN TOCH VERGETENquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
GA TERUG NAAR JE 3E LEVENSJAAR EN PROBEER EEN BETERE OPVOEDING TE KRIJGEN
Nee die zeikerige AFTER AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL eentonige kutstem van die vent en die lange niet helemaal toonvaste noten.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee die zeikerige AFTER AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL eentonige kutstem van die vent en die lange niet helemaal toonvaste noten.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee die zeikerige AFTER AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL eentonige kutstem van die vent en die lange niet helemaal toonvaste noten.
Iedereen die vaste luisteraar van mash is verwacht diequote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef mash_ het volgende:
Die slider van VDJ 7 is veel korter dan die van 5.. Is nog ff wenen.
Mash draait deze altijdquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom nou steeds dezelfde nummers![]()
Deze heb ik gisteren ook al gehoord en eergisteren en alle dagen daarvoor.
Zeurquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ja preciesquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen die vaste luisteraar van mash is verwacht die
Moet je huilen omdat de slider korter is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef mash_ het volgende:
Die slider van VDJ 7 is veel korter dan die van 5.. Is nog ff wenen.
Jij let ook nooit op hequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
wennen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Moet je huilen omdat de slider korter is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
En ik vind het nog steeds een kutnummerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij let ook nooit op heDeze draai ik elke dag een keer.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
Mijn hond gaat zo overgeven en ik word daar zo fucking misselijk van
ik kom welquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
Ja maar dat jij geen smaak hebt weten we nou wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik vind het nog steeds een kutnummer
Ja of dan let 'ie juist wel opquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij let ook nooit op heDeze draai ik elke dag een keer.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als jij 'komt' gaat die hond nog meer overgeven
Met de top 40 meute meedoen, dat is smaak zeker. Dit is top 40 rock.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar dat jij geen smaak hebt weten we nou wel.
[..]
[..]
Ik schop mn hond dan altijd snel de tuin inquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
Die is ook leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij hebt een brakende honden fetisj?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met de top 40 meute meedoen, dat is smaak zeker. Dit is top 40 rock.
Gewoon het balkon op dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schop mn hond dan altijd snel de tuin in![]()
Straks heb ik geen tuin meer
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij hebt een brakende honden fetisj?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |