Gewoon via VLC?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef mc-Piel het volgende:
Niemand die 'n online stream heeft voor me?
Kijk OPquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef mc-Piel het volgende:
Niemand die 'n online stream heeft voor me?
Zit op school, daar werkt niksquote:
Maar niet te installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Ah.. oke met zonder radio op school, VLC is gratis te downloaden hoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat voor drugs gebruiken die kinderen?
http://www.skoften.net/index/gallery/drugsverslaafde_kinderen
Die zakjes, daar spuiten ze een of andere spuitbus inleeg en dan ademen ze de drijfgassen in, waar je redelijk high van wordt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat voor drugs gebruiken die kinderen?
http://www.skoften.net/index/gallery/drugsverslaafde_kinderen
Is cool heurquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Toon, is het goed als je 5 minuten minder hebt?
Moet namelijk om 2 uur weg maar moet een kleine aanpassing doen.
Dan doe ik dat effe snel om 5 voor 2.
Doe eens linkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Headset besteld
Dan kan ik voor m'n show van 1,5 uur maandag lekker jullie de oren van het lijf lullen
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Headset besteld
Dan kan ik voor m'n show van 1,5 uur maandag lekker jullie de oren van het lijf lullen
Okequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.informatique.nl/518735/sennheiser-pc-230-headset.html
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wieso nicht? Heeft school daar een vergrendeling opzitten ofzo?
klopt, bloot mag welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt bloot zal wel mogen hier![]()
anders had ik nog een leuke
Ik zie geen probleemquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt bloot zal wel niet mogen hier![]()
anders had ik nog een leuke
Wie zei dat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik dacht dat echt bloot niet mocht?
Goeie combiquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef mc-Piel het volgende:
Trouwens spouwerranger, ik heb net heeeeerlijk m'n pik geasfalteerd en lekker aan m'n longen gesjord!
Enkeltje ziekenhuis zou niet verkeerd zijn, denk ik zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef mc-Piel het volgende:
Trouwens spouwerranger, ik heb net heeeeerlijk m'n pik geasfalteerd en lekker aan m'n longen gesjord!
Borsten mag, maar verder eigenlijk niet neequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik dacht dat echt bloot niet mocht?
Aanrader!quote:
ik wil niet het risico op een ban lopenquote:
dan mag hij nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Borsten mag, maar verder eigenlijk niet nee
Dus voel je geroepen
Qoute iemand die je niet mag en verwerk hem in die qoute! Zet er dan iets bij van:quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil niet het risico op een ban lopen![]()
maar als het echt kan... dan zet ik t wel neer
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, he. Slash, dat heb ik allang niet meer gehoord
Goed teken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn orderbevestiging:
Behandeld door : Ekrem
ik mag iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Qoute iemand die je niet mag en verwerk hem in die qoute! Zet er dan iets bij van:
'' Gaaaaast![]()
!! ''
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn orderbevestiging:
Behandeld door : Ekrem
Dan diegene die je het minste mag!quote:
dan is t niet grappig meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Blur de delen die niet mogen dan.
En dan in een spoiler!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In een spoiler in een spoiler
waarom zou ik die niet mogen?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou ik die niet mogen?
ik vind iedereen lief
Maar APquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou ik die niet mogen?
ik vind iedereen lief
quote:
Flauwquote:
Ik hoor ook drums ofniet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit nummer is alleen maar gitaren trouwens
Hahaha nicequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
Flauw.. maar je hebt hier wel 4 man aan het lachen gekregen
Dag sabinen! Zie TT, ik heb ook geen radioquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/tunein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Je quote misquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dag sabinen! Zie TT, ik heb ook geen radio
Wil niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/tunein
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waar haal je die plaatjes vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
ergensquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar haal je die plaatjes vandaan?
FUUUK, je hebt gelijkquote:
Ja VLC. Maar wil nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Komt een pls uit, openen in welke speler je maar wil.
Het is weer zoals het was verder dus zou moeten werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja VLC. Maar wil nietIk ga wel ff kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |