Wist ik het maar. Heb wat instellingen in apache veranderd (MaxKeepAliveRequests, KeepAliveTimeout en MaxRequestsPerChild) en toen deed hij het ineens weer.quote:
Nouja, relaxed dat alles in ieder geval weer draait! Niet echt de bedoeling dat je site natuurlijk meer dan 24 uur niet lekker draait.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Wist ik het maar. Heb wat instellingen in apache veranderd (MaxKeepAliveRequests, KeepAliveTimeout en MaxRequestsPerChild) en toen deed hij het ineens weer.
Thanks soort-van-concurrent van mequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Nouja, relaxed dat alles in ieder geval weer draait! Niet echt de bedoeling dat je site natuurlijk meer dan 24 uur niet lekker draait.
Weet niet of je er wat mee kunt, mijn kennis ligt niet daarquote:Met 95% statische data. Caching toepassen op je filesystem ipv je geheugen etc.
Dan gaat het al snel plat
Concurrent?quote:
Klusje voor de set editors danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vink heel aardig van je... Maar ik had hem er gisteravond al opgezet![]()
We are the future is nog wel okee; typisch Toneshifterz maar niet echt wat nieuws.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zie dat de nieuwe Toneshifterz uit is... ff kieken of 't wat is
Luister 't zo wel ff... Eerst ff rustig wakker worden met wat trancequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:12 schreef Beach het volgende:
[..]
We are the future is nog wel okee; typisch Toneshifterz maar niet echt wat nieuws.
Can't Fail faalt wel hardik weet niet meer van welk nr het gejat is.
Daarentegen The Machine - Renaissance en Sound of the machine![]()
Er schijnt trouwens weer een fout in We Are The Future te zitten als je hem koopt. Zou nog even wachten dus. Jammer, A Ghost Story had het ook al.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:12 schreef Beach het volgende:
[..]
We are the future is nog wel okee; typisch Toneshifterz maar niet echt wat nieuws.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Mag ik trouwens even opmerken dat Alpha Twins vroeger echt zoooo ongelooflijk vet draaiden??![]()
![]()
![]()
Superduperthanks aan T-Force voor de volgende tip
Alpha Twins @ In.Qontrol 2006zelfde geldt voor de set waarmee Alpha Twins de Blue @ Defqon.1 2008 afslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://lsdb.nl/set/3268/Alpha__-_DefQon.1_2008__14-06-2008.html
die setjes van 'vroeger' zijn inderdaad stuk voor stuk heldig
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Hoorde het ook ja, dacht dat het aan mijn mp3 speler lagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:17 schreef ElDani het volgende:
[..]
Er schijnt trouwens weer een fout in We Are The Future te zitten als je hem koopt. Zou nog even wachten dus. Jammer, A Ghost Story had het ook al.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit jaar overdag i.pv. 's nachts toch?
Wtf.. Beide tracks zijn echt fucking gruwelijk. Can't Failquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |