quote:Op maandag 24 januari 2011 10:12 schreef NJ het volgende:
Hahaha. Zit die Joene weer te LAPOhunten hoor.
Ja ?quote:
Jup. Plus als ik een oldbies topic open krijgen jullie meer van die newbies als ik in jullie topic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:16 schreef Tally het volgende:
Daarom deed ik ook niet antwoorden
Ik zag nog maar 1 post te gaan
Daar heb jij toch van die sjiek hendige knopjes voor?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Jup. Plus als ik een oldbies topic open krijgen jullie meer van die newbies als ik in jullie topic.
Maar het is wat hypocriet als ik posts verwijder van newbies die misschien nog wel minder newbie zijn als ik zelf ben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heb jij toch van die sjiek hendige knopjes voor?
Op Fok! valt dat toch onder de noemer "policy"?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar het is wat hypocriet als ik posts verwijder van newbies die misschien nog wel minder newbie zijn als ik zelf ben.
Zoiets doe ik met liefde, JK. Heel veel liefde.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Ja maar UI, heb je wel tijd om naast een heel subforum als TRV nóg een topic te modden?"
Dat zit ik me ook af te vragen. Staat er ergens een grote emmer die nu redelijk vol begint te raken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar gaat nu je poëp heen dan?
quote:
Niet te vinden.quote:
Huh? Wat is dat nou weer voor een melding uit 1997.quote:
"Thema Windows XP (aangepast)" ftw!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef NJ het volgende:
Huh? Wat is dat nou weer voor een melding uit 1997.
jik bedoelde meer dat zo'n javascript alert niet echt meer van deze tijd is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Thema Windows XP (aangepast)" ftw!
En het is een melding van vandaag..
Neen, op Bali moet je zijn. Daar eten ze tenminste varkensvlees.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Java is toch helemaal hip en happening?
jij niet ok bedankt dag.quote:
Wel met appelmoes toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:44 schreef KingOfMars het volgende:
Spruitjesstampot dus? Icm spekjes? Gewoon, omdat het kan?
Huisarts morgenquote:
Mwah ik denk dat pijn op mn borst , koppijn en die hoest geen goeie combi is ?quote:
Geen idee? Ik zou naar de huisarts gaan ofzo??quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat pijn op mn borst , koppijn en die hoest geen goeie combi is ?
Morgen bellen dus , hopelijk smiddags gelijk of vrijdag heen ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee? Ik zou naar de huisarts gaan ofzo??
Mocht ik doodgaan laat ik je mijn fok!account na J voor de morbide garpjes.quote:
Graag gedaan dus?quote:
Nog niet nodig ? Ga zo wel vast de huisarts bellen ? zal ik ook planken bestellen ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
RIP voor de kop van Noord-Holland?
Dat plus die korte werkdagen ?quote:
Ik ga zo om tips vragen ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:36 schreef KingOfMars het volgende:
Maar met een beetje op tijd naar bed gaan en rustig aan doen is het zo over?!
Ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OH NU IS ZEKER ALLES OPEENS WEER LIEFDE?,
,
.
Hij is nog ziek. Dus word weinig geketstquote:
Ik word teruggebeld met een tijdstip dat hij kan langskomen. En anders ga ik even langs op de weg naar huis.quote:
Owh niet te privé hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat scheelt er eigenlijk aan? Of is dat te privé?.
Hallo ? ik leef nog en ik ga ook niet dood ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:01 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand J nog gezien sinds zijn huisarts bezoek?
Hm, dat klinkt niet al te fijn inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
Owh niet te privé hoorHij heeft de griep. Alleen al sinds oudjaarsdag.
Vaak koorts. Veel niesen. Maar door het niesen krijgt hij bloedneuzen. 's Nachts veel hoestbuien waardoor we beide niet slapen. En na 3 weken begint dat toch wel op te breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |