Ik heb ook liever een spijker door mijn hand dan door mijn balzak maar als ik mag kiezen toch echt geen van beiden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die zei dat ze liever zou willen dat haar vriend naar de hoeren zou gaan dan dat hij bij haar eigen vriendinnen 'shoppen', precies om die reden.
Dan ben je toch in een nieuwe relatie een Ex Hoerenloper?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef mrhaas het volgende:
[..]
Hoezo?
ik denk ergens vorig jaar voor de zomer. april mei. Ergens daarom heen.
Rob Oudkerk deed 35 kilo wegende heroine hoertjes die hij oppikte bij een discutabele tippelzone als ik het me het nieuws van toen goed herinner.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Rob Oudkerk heeft het een keer uitgelegd. Hij heeft een geweldige vrouw, had goede seks maar hij had die spanning nodig om naar de hoeren te gaan.
Ik vraag me toch af waar die 'haat' (als ik het zo mag noemen) voor de prostitutie bij jou vandaan komt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een spijker door mijn hand dan door mijn balzak maar als ik mag kiezen toch echt geen van beiden.
Ik heb geen haat jegens prostitutie hoor. Vind het een goede zaak dat het in NL legaal is, gefrustreerde en verknipte mannen zijn er nu eenmaal in elke samenleving wel en die kun je maar beter een legale en gereguleerde manier bieden om aan hun drang te voldoen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waar die 'haat' (als ik het zo mag noemen) voor de prostitutie bij jou vandaan komt.
Maar komt het niet in je op dat er mensen zijn die niet verknipt zijn en ook niet oerlelijk die naar de hoeren gaan? Er leeft vaak ook een idee dat mensen die naar een coffeeshop meteen drugsverslaafde kansloze junks zijn maar dat is ook niet zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik heb geen haat jegens prostitutie hoor. Vind het een goede zaak dat het in NL legaal is, gefrustreerde en verknipte mannen zijn er nu eenmaal in elke samenleving wel en die kun je maar beter een legale en gereguleerde manier bieden om aan hun drang te voldoen.
Ik vind hoerenlopers echter wel sukkels. Als ik zou horen dat mijn vader, broer, etc. ooit naar de hoeren is geweest dan dalen ze ook enorm in mijn achting. Het zou voor mij ook onacceptabel zijn dat een toekomstige schoonzoon bv een hoerenloper zou zijn.
Dat hier voorbeelden worden aangehaald als "ik heb liever dat mijn vriend naar de hoeren gaat dan met mijn buurvrouw" is toch een non discussie. Dat is als zeggen dat je liever geelzucht hebt dan kanker, het is allebei niet fijn.
Wat nou als een kerel enorm faalt op het gebied van scoren en niet aan zijn lusten komt? Dan zou hij naar de hoeren kunnen gaan maar dat zegt nog niet geljik dat het een verknipt persoon is, of wel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik heb geen haat jegens prostitutie hoor. Vind het een goede zaak dat het in NL legaal is, gefrustreerde en verknipte mannen zijn er nu eenmaal in elke samenleving wel en die kun je maar beter een legale en gereguleerde manier bieden om aan hun drang te voldoen.
Ik vind hoerenlopers echter wel sukkels. Als ik zou horen dat mijn vader, broer, etc. ooit naar de hoeren is geweest dan dalen ze ook enorm in mijn achting. Het zou voor mij ook onacceptabel zijn dat een toekomstige schoonzoon bv een hoerenloper zou zijn.
Dat hier voorbeelden worden aangehaald als "ik heb liever dat mijn vriend naar de hoeren gaat dan met mijn buurvrouw" is toch een non discussie. Dat is als zeggen dat je liever geelzucht hebt dan kanker, het is allebei niet fijn.
Klopt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wat nou als een kerel enorm faalt op het gebied van scoren en niet aan zijn lusten komt? Dan zou hij naar de hoeren kunnen gaan maar dat zegt nog niet geljik dat het een verknipt persoon is, of wel?
= gefrustreerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wat nou als een kerel enorm faalt op het gebied van scoren en niet aan zijn lusten komt? Dan zou hij naar de hoeren kunnen gaan maar dat zegt nog niet geljik dat het een verknipt persoon is, of wel?
En dan? Dan verbied je je dochter nog op bezoek te komen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Hanoying het volgende:
Het zou voor mij ook onacceptabel zijn dat een toekomstige schoonzoon bv een hoerenloper zou zijn.
Ben hoewiezo, een ex-hoeren loper denk ik, aangezien ik al ruimte tijd niet meer ga. En dat ook niet meer wil. En tijdens nieuwe vlam helemaal. Dan ga ik daar helemaal in op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan ben je toch in een nieuwe relatie een Ex Hoerenloper?
Het is iets wat ik achter me gelaten heb/achter aan het laten ben. Ik snap zeker dat je van zo iemand een mindere indruk krijgt. Maar dat is toch pas als je het weet. Weet je het niet, dan is die persoon verder voor jouw even 'waardevol' als die nu is. Ik vat dat je gevallen als rob oudkerk dan walgelijk vind. Ben ik eens, zeker met die functie, en dan in die categorie het opzoeken. Maar ben er niet mee eens dat sommige mensen minder waard buiten dat. (uitzonderingen daar toe gelaten)quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik zou een goed gesprek met haar aangaan over het "hoe haar ouders in het leven staan, hoe ze haar moeder verdriet doet en hoe ze zichzelf te kort doet door met die lapzwans samen te zijn".quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
En dan? Dan verbied je je dochter nog op bezoek te komen?
Aan je soa's ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Als iemand het deed voordat ie jou kende... Aan je verleden kun je niks meer veranderen.
Ik zou het in ieder geval niet willen weten en als ik jou was zou ik het je toekomstige vriendin ook maar niet zeggen. Zeg haar maar dat je in het verleden wel een meisje hebt gehad waarmee je naar bed bent geweest maar dat dat maar een paar keer was voorgekomen en dat je supernerveus was en zo en dat je dus nog niet zo heel erg ervaren bent en nog een beetje onzeker in bed. Dat vindt je toekomstige vriendin alleen maar schattig en ze zal er ook niet doorheen prikken want je bent in het begin toch vast een beetje een kluns in bed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:04 schreef mrhaas het volgende:
Het is iets wat ik achter me gelaten heb/achter aan het laten ben. Ik snap zeker dat je van zo iemand een mindere indruk krijgt. Maar dat is toch pas als je het weet. Weet je het niet, dan is die persoon verder voor jouw even 'waardevol' als die nu is. Ik vat dat je gevallen als rob oudkerk dan walgelijk vind. Ben ik eens, zeker met die functie, en dan in die categorie het opzoeken. Maar ben er niet mee eens dat sommige mensen minder waard buiten dat. (uitzonderingen daar toe gelaten)
En stel je voor dat ik je schoonzoon zou worden, zou je me dan negeren/verbieden?
Dit vind ik erger dan een hoerenloper als vriend.quote:Ik zou een goed gesprek met haar aangaan over het "hoe haar ouders in het leven staan, hoe ze haar moeder verdriet doet en hoe ze zichzelf te kort doet door met die lapzwans samen te zijn".
Mijn dochter wordt overigens uiteraard een verstandige knappe jonge vrouw met veel zelfrespect dus zij zou sowieso niet met een hoerenloper willen trouwen.
Hm, ik zou mijn kinderen de ruimte geven om hun eigen meningen te vormen, en bij te sturen waar mogelijk of nodig. En als je dochter thuiskomt met een hoerenloper die tenminste wel respect voor vrouwen heeft en haar goed behandeld is ze denk ik beter af dan met een crimineel die nooit gewerkt heeft maar nooit naar de hoeren is gegaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik zou een goed gesprek met haar aangaan over het "hoe haar ouders in het leven staan, hoe ze haar moeder verdriet doet en hoe ze zichzelf te kort doet door met die lapzwans samen te zijn".
Mijn dochter wordt overigens uiteraard een verstandige knappe jonge vrouw met veel zelfrespect dus zij zou sowieso niet met een hoerenloper willen trouwen.
Ik begrijp het ook niet van Hugh. Dan heb je zo'n mooie vrouw en dan nog met een (lelijke) hoer gaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was even in shock toen ik Hugh tegen kwam op de vorige pagina.
Maar ergens wist ik dat ook wel. Was het even weer vergeten.
Wederom een "geelzucht is beter dan kanker" argumentquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, ik zou mijn kinderen de ruimte geven om hun eigen meningen te vormen, en bij te sturen waar mogelijk of nodig. En als je dochter thuiskomt met een hoerenloper die tenminste wel respect voor vrouwen heeft en haar goed behandeld is ze denk ik beter af dan met een crimineel die nooit gewerkt heeft maar nooit naar de hoeren is gegaan.
Een keer naar de hoeren geweest zijn en een vrouwonvriendelijke crimineel zijn, zijn anders twee hele verschillende dingen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wederom een "geelzucht is beter dan kanker" argument
Ok dat is ook wel zo maar toch, waarom hoerenlopen op dezelfde hoogte (of diepte) plaatsen als criminaliteit en vrouwonvriendelijkheid?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
^ Maar ik denk dat je als ouder liever geen van beide hebt, dat is meer het punt. Je hoeft niet te kiezen tussen een hoerenloper of crimineel, je wilt geen van beide.
Ik ga dan ook een erg vervelende vader zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit vind ik erger dan een hoerenloper als vriend.
Hm, daar kan ik dan wel weer inkomen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik ga dan ook een erg vervelende vader zijn![]()
![]()
Meet the parents
Overigens zou ze in veel dingen vrij zijn hoor. Zwart/wit, man/vrouw, maakt me allemaal niets uit. Maar als ze met Ben Saunders, Kluun, Rob Oudkerk, ... aan komt zetten krijgt hij een schop voor zijn hol.
Ik heb nog niemand zien posten dat thuiskomen met een hoerenloper erger is of even erg als thuiskomenen met een vrouwonvriendelijke crimineel.quote:Ok dat is ook wel zo maar toch, waarom hoerenlopen op dezelfde hoogte (of diepte) plaatsen als criminaliteit en vrouwonvriendelijkheid?
Maar die vergelijking werd wel een beetje gemaakt, en nee dat is niet letterlijk gepost. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand zien posten dat thuiskomen met een hoerenloper erger is of even erg als thuiskomenen met een vrouwonvriendelijke crimineel.
Apart dat je dat dan weer niet raar vind. Ik vind dat keihard liegen, en ook nog om van te profiteren. Dan ga ik liever af met m'n verleden. Mee eens dat het niet kan tijdens een relatie. Voor mij dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:12 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval niet willen weten en als ik jou was zou ik het je toekomstige vriendin ook maar niet zeggen. Zeg haar maar dat je in het verleden wel een meisje hebt gehad waarmee je naar bed bent geweest maar dat dat maar een paar keer was voorgekomen en dat je supernerveus was en zo en dat je dus nog niet zo heel erg ervaren bent en nog een beetje onzeker in bed. Dat vindt je toekomstige vriendin alleen maar schattig en ze zal er ook niet doorheen prikken want je bent in het begin toch vast een beetje een kluns in bed.
ALs jij mijn schoonzoon zou zijn zou ik inderdaad een gesprek met mijn dochter hebben, hoewel het wel uitmaakt of je vorig jaar nog naar de hoeren bent geweest of dat het al 10 jaar geleden is of zo. Als ze toch per se met je door wil dan zou ik jou in een persoonlijk gesprek duidelijk maken dat ik je kop van je romp trek als je het in de toekomst nog een keer doet. (zo'n tokkie ben ik dan ook wel weer)
Ik snap ook wel dat je er niet blij mee zou zijn. En een gesprek met je dochter hebben daarover lijkt me meer dan normaal. Alleen haar proberen een schuldgevoel aan te praten en bijna dwingen het uit te maken vind ik nogal not-done.quote:Ik ga dan ook een erg vervelende vader zijn
Meet the parents
Overigens zou ze in veel dingen vrij zijn hoor. Zwart/wit, man/vrouw, maakt me allemaal niets uit. Maar als ze met Ben Saunders, Kluun, Rob Oudkerk, ... aan komt zetten krijgt hij een schop voor zijn hol.
Die mening deel ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je er niet blij mee zou zijn. En een gesprek met je dochter hebben daarover lijkt me meer dan normaal. Alleen haar proberen een schuldgevoel aan te praten en bijna dwingen het uit te maken vind ik nogal not-done.
Een dochter is geen bezit van haar vader of zo. In de tienerjaren hooguit, maar daarna...quote:Overigens harstikke goed als je zuinig op je dochter bent.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je er niet blij mee zou zijn. En een gesprek met je dochter hebben daarover lijkt me meer dan normaal. Alleen haar proberen een schuldgevoel aan te praten en bijna dwingen het uit te maken vind ik nogal not-done.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik ga dan ook een erg vervelende vader zijn![]()
![]()
Meet the parents
Ja geen bezit, maar beetje bescherming behoeding. Maar dat houd idd. een keer op. En zeker hun leven verder ook. pech is pech.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een dochter is geen bezit van haar vader of zo. In de tienerjaren hooguit, maar daarna...
Prima, dan zeg jij lekker dat je in het verleden wel met zo'n 7-10 hoeren hebt genakt (weet je niet precies meer omdat je zoveel blowde) maar dat je verder nog nooit met een meisje naar bed bent geweest. Misschien ook die leuke anekdote er nog bij over je laatste vriendinnetje die je had toen je 14 was. Dat gaat hem wel worden hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef mrhaas het volgende:
[..]
Apart dat je dat dan weer niet raar vind. Ik vind dat keihard liegen, en ook nog om van te profiteren. Dan ga ik liever af met m'n verleden. Mee eens dat het niet kan tijdens een relatie. Voor mij dan.
Dat is ook een van de redenen dat ik vroeg wanneer vertel je zoiets. Als het je direct verteld komt ook raar over, en hoef het ook niet zomaar aan iedereens neus te hangen die ik niet goed ken. Maar pas na een tijdje vertellen, wanneer je misschien al ver in een relatie zit, houd je wel iets bewust achter vind ik.quote:Ze rent toch meteen je huis uit man...
Dit dus, met als aanvulling dat als ik de relatie niet serieus neem (zoals mijn huidige) het me ook een rotzorg zal zijn wat hij uitvreet. Zolang ik er niet mee geconfronteerd, word vind ik het allemaal bestquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Als je het doet tijdens een relatie dan is het not doneDoe je het wanneer je single bent; zal mij een rotzorg zijn.
En als ze erachter komt na het huwelijk? Of gaat ze eerst vragen: zeg, ben jij eigenlijk ooit naar de hoeren geweest?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef Hanoying het volgende:
Is er ook ergens een grens voor jou? qua aantal tijd. Of maakt gewoon niks uit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
Het kan me echt geen fuck schelen als mijn vriend wel eens naar de hoeren is geweest.
Wat maakt dat erger dan dat hij een keer in een dronken bui een of andere lelijke snol uit een kroeg getrokken heeft? Ik zie er echt het probleem niet van in eigenlijk.
Alsof hij het je vertelt op de eerste datequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Ernemmertje het volgende:
Keiharde afknapper vind ik het. Heel vies idee. Ik hoef nooit een hoerenloper als vriend te hebben !
Je vind mannen die één of meerdere keren naar de hoeren zijn geweest vies. Lijkt me een juiste conclusie n.a.v. je post. Ben het er zelf niet mee eens, maar dat doet er even niet toe. Maar nu vraag ik me af, wat vind jij (en anderen die jouw mening delen) dan van de hoeren prostituees zelf?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Ernemmertje het volgende:
Keiharde afknapper vind ik het. Heel vies idee. Ik hoef nooit een hoerenloper als vriend te hebben !
Ik hoef ook echt geen hoer als schoondochterquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je vind mannen die één of meerdere keren naar de hoeren zijn geweest vies. Lijkt me een juiste conclusie n.a.v. je post. Ben het er zelf niet mee eens, maar dat doet er even niet toe. Maar nu vraag ik me af, wat vind jij (en anderen die jouw mening delen) dan van de hoeren prostituees zelf?
En je punt is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik hoef ook echt geen hoer als schoondochter
Maar er zijn wel stukken meer hoerenlopers dan hoeren natuurlijk. Factortje honderd om de tak rendabel te houden lijkt me? Waarbij de hoeren ook nog eens bijna allemaal uit het buitenland komen dus voor elke nederlandse hoer zijn er misschien wel 1000 mannelijke hoerenlopers.
Niets.. Hoerenlopers vind ik smerig, hoeren nog smeriger. Wel hebben de hoeren tenminste een eerlijke motivatie (geld) en is het percentage hoeren onder de vrouwen ontzettend klein, verwaarloosbaar in verhouding tot het percentage hoerenlopers onder mannen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |