abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:06:54 #201
282667 mrhaas
Op zn konijntjes
pi_91932957
khorsakov kop :|W
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:28:00 #202
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_91933655
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:29 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik had ooit een vriendin die zei dat ze liever zou willen dat haar vriend naar de hoeren zou gaan dan dat hij bij haar eigen vriendinnen 'shoppen', precies om die reden.
Ik heb ook liever een spijker door mijn hand dan door mijn balzak maar als ik mag kiezen toch echt geen van beiden.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:28:07 #203
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_91933659
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef mrhaas het volgende:

[..]

Hoezo?

ik denk ergens vorig jaar voor de zomer. april mei. Ergens daarom heen.
Dan ben je toch in een nieuwe relatie een Ex Hoerenloper?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:34:14 #204
194833 Hanoying
pi_91933859
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

Rob Oudkerk heeft het een keer uitgelegd. Hij heeft een geweldige vrouw, had goede seks maar hij had die spanning nodig om naar de hoeren te gaan.
Rob Oudkerk deed 35 kilo wegende heroine hoertjes die hij oppikte bij een discutabele tippelzone als ik het me het nieuws van toen goed herinner.

Rob Oudkerk is ziek in zijn hoofd.
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:36:24 #205
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91933932
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik heb ook liever een spijker door mijn hand dan door mijn balzak maar als ik mag kiezen toch echt geen van beiden.
Ik vraag me toch af waar die 'haat' (als ik het zo mag noemen) voor de prostitutie bij jou vandaan komt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:52:17 #206
194833 Hanoying
pi_91934471
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:36 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af waar die 'haat' (als ik het zo mag noemen) voor de prostitutie bij jou vandaan komt.
Ik heb geen haat jegens prostitutie hoor. Vind het een goede zaak dat het in NL legaal is, gefrustreerde en verknipte mannen zijn er nu eenmaal in elke samenleving wel en die kun je maar beter een legale en gereguleerde manier bieden om aan hun drang te voldoen.

Ik vind hoerenlopers echter wel sukkels. Als ik zou horen dat mijn vader, broer, etc. ooit naar de hoeren is geweest dan dalen ze ook enorm in mijn achting. Het zou voor mij ook onacceptabel zijn dat een toekomstige schoonzoon bv een hoerenloper zou zijn.

Dat hier voorbeelden worden aangehaald als "ik heb liever dat mijn vriend naar de hoeren gaat dan met mijn buurvrouw" is toch een non discussie. Dat is als zeggen dat je liever geelzucht hebt dan kanker, het is allebei niet fijn.
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:58:57 #207
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91934669
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik heb geen haat jegens prostitutie hoor. Vind het een goede zaak dat het in NL legaal is, gefrustreerde en verknipte mannen zijn er nu eenmaal in elke samenleving wel en die kun je maar beter een legale en gereguleerde manier bieden om aan hun drang te voldoen.

Ik vind hoerenlopers echter wel sukkels. Als ik zou horen dat mijn vader, broer, etc. ooit naar de hoeren is geweest dan dalen ze ook enorm in mijn achting. Het zou voor mij ook onacceptabel zijn dat een toekomstige schoonzoon bv een hoerenloper zou zijn.

Dat hier voorbeelden worden aangehaald als "ik heb liever dat mijn vriend naar de hoeren gaat dan met mijn buurvrouw" is toch een non discussie. Dat is als zeggen dat je liever geelzucht hebt dan kanker, het is allebei niet fijn.
Maar komt het niet in je op dat er mensen zijn die niet verknipt zijn en ook niet oerlelijk die naar de hoeren gaan? Er leeft vaak ook een idee dat mensen die naar een coffeeshop meteen drugsverslaafde kansloze junks zijn maar dat is ook niet zo.

Ik vind het een beetje kortaf als je mensen die bijvoorbeeld bij de hoeren of een coffeeshop komen meteen als junk of verknipt te verslijten.

Maar goed, jij je mening, ik mijn mening. 8-)
pi_91935319
quote:

[..]

Wat nou als een kerel enorm faalt op het gebied van scoren en niet aan zijn lusten komt? Dan zou hij naar de hoeren kunnen gaan maar dat zegt nog niet geljik dat het een verknipt persoon is, of wel?
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:18:34 #209
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91935338
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Wat nou als een kerel enorm faalt op het gebied van scoren en niet aan zijn lusten komt? Dan zou hij naar de hoeren kunnen gaan maar dat zegt nog niet geljik dat het een verknipt persoon is, of wel?
Klopt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:23:16 #210
194833 Hanoying
pi_91935490
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

= gefrustreerd

In plaats van "gefrustreerde en verknipte mannen" had er dan ook gefrustreerde en/of verknipte mannen moeten staan :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:38:52 #211
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_91936096
quote:
Het zou voor mij ook onacceptabel zijn dat een toekomstige schoonzoon bv een hoerenloper zou zijn.

En dan? Dan verbied je je dochter nog op bezoek te komen?
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:04:56 #212
282667 mrhaas
Op zn konijntjes
pi_91937190
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dan ben je toch in een nieuwe relatie een Ex Hoerenloper?
Ben hoewiezo, een ex-hoeren loper denk ik, aangezien ik al ruimte tijd niet meer ga. En dat ook niet meer wil. En tijdens nieuwe vlam helemaal. Dan ga ik daar helemaal in op.
Zocht er naar iets. Vind het lastig om te omschrijven. Maar weet dat ik daar het niet vinden zal.

quote:

[..]

Het is iets wat ik achter me gelaten heb/achter aan het laten ben. Ik snap zeker dat je van zo iemand een mindere indruk krijgt. Maar dat is toch pas als je het weet. Weet je het niet, dan is die persoon verder voor jouw even 'waardevol' als die nu is. Ik vat dat je gevallen als rob oudkerk dan walgelijk vind. Ben ik eens, zeker met die functie, en dan in die categorie het opzoeken. Maar ben er niet mee eens dat sommige mensen minder waard buiten dat. (uitzonderingen daar toe gelaten)

En stel je voor dat ik je schoonzoon zou worden, zou je me dan negeren/verbieden?
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:05:22 #213
194833 Hanoying
pi_91937208
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

En dan? Dan verbied je je dochter nog op bezoek te komen?
Ik zou een goed gesprek met haar aangaan over het "hoe haar ouders in het leven staan, hoe ze haar moeder verdriet doet en hoe ze zichzelf te kort doet door met die lapzwans samen te zijn".

Mijn dochter wordt overigens uiteraard een verstandige knappe jonge vrouw met veel zelfrespect dus zij zou sowieso niet met een hoerenloper willen trouwen.
pi_91937401
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 12:06 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Waarom? Als iemand het deed voordat ie jou kende... Aan je verleden kun je niks meer veranderen.
Aan je soa's ook niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91937493
Moeilijk in te schatten. Ik zou eerst na de reden vragen; waarom?

Wat ik dan met die info zou doen weet ik niet. Over het algemeen is mijn mening van hoerenlopers niet erg positief.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:12:29 #216
194833 Hanoying
pi_91937499
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:04 schreef mrhaas het volgende:
Het is iets wat ik achter me gelaten heb/achter aan het laten ben. Ik snap zeker dat je van zo iemand een mindere indruk krijgt. Maar dat is toch pas als je het weet. Weet je het niet, dan is die persoon verder voor jouw even 'waardevol' als die nu is. Ik vat dat je gevallen als rob oudkerk dan walgelijk vind. Ben ik eens, zeker met die functie, en dan in die categorie het opzoeken. Maar ben er niet mee eens dat sommige mensen minder waard buiten dat. (uitzonderingen daar toe gelaten)

En stel je voor dat ik je schoonzoon zou worden, zou je me dan negeren/verbieden?
Ik zou het in ieder geval niet willen weten en als ik jou was zou ik het je toekomstige vriendin ook maar niet zeggen. Zeg haar maar dat je in het verleden wel een meisje hebt gehad waarmee je naar bed bent geweest maar dat dat maar een paar keer was voorgekomen en dat je supernerveus was en zo en dat je dus nog niet zo heel erg ervaren bent en nog een beetje onzeker in bed. Dat vindt je toekomstige vriendin alleen maar schattig en ze zal er ook niet doorheen prikken want je bent in het begin toch vast een beetje een kluns in bed.

ALs jij mijn schoonzoon zou zijn zou ik inderdaad een gesprek met mijn dochter hebben, hoewel het wel uitmaakt of je vorig jaar nog naar de hoeren bent geweest of dat het al 10 jaar geleden is of zo. Als ze toch per se met je door wil dan zou ik jou in een persoonlijk gesprek duidelijk maken dat ik je kop van je romp trek als je het in de toekomst nog een keer doet. (zo'n tokkie ben ik dan ook wel weer :P )
pi_91937529
quote:
Ik zou een goed gesprek met haar aangaan over het "hoe haar ouders in het leven staan, hoe ze haar moeder verdriet doet en hoe ze zichzelf te kort doet door met die lapzwans samen te zijn".

Mijn dochter wordt overigens uiteraard een verstandige knappe jonge vrouw met veel zelfrespect dus zij zou sowieso niet met een hoerenloper willen trouwen.
Dit vind ik erger dan een hoerenloper als vriend.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:13:21 #218
282667 mrhaas
Op zn konijntjes
pi_91937542
Overigens zullen ouders dat wel van hun kind verwachten en willen/hopen. Dat ze netjes en braaf zijn.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:14:38 #219
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91937596
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Hm, ik zou mijn kinderen de ruimte geven om hun eigen meningen te vormen, en bij te sturen waar mogelijk of nodig. En als je dochter thuiskomt met een hoerenloper die tenminste wel respect voor vrouwen heeft en haar goed behandeld is ze denk ik beter af dan met een crimineel die nooit gewerkt heeft maar nooit naar de hoeren is gegaan.
pi_91937668
Ik was even in shock toen ik Hugh tegen kwam op de vorige pagina.

Maar ergens wist ik dat ook wel. Was het even weer vergeten.
pi_91937730
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was even in shock toen ik Hugh tegen kwam op de vorige pagina.

Maar ergens wist ik dat ook wel. Was het even weer vergeten.
Ik begrijp het ook niet van Hugh. Dan heb je zo'n mooie vrouw en dan nog met een (lelijke) hoer gaan? :?
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:18:15 #222
194833 Hanoying
pi_91937782
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hm, ik zou mijn kinderen de ruimte geven om hun eigen meningen te vormen, en bij te sturen waar mogelijk of nodig. En als je dochter thuiskomt met een hoerenloper die tenminste wel respect voor vrouwen heeft en haar goed behandeld is ze denk ik beter af dan met een crimineel die nooit gewerkt heeft maar nooit naar de hoeren is gegaan.
Wederom een "geelzucht is beter dan kanker" argument :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:19:55 #223
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91937855
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Wederom een "geelzucht is beter dan kanker" argument :D
Een keer naar de hoeren geweest zijn en een vrouwonvriendelijke crimineel zijn, zijn anders twee hele verschillende dingen.
pi_91937926
^ Maar ik denk dat je als ouder liever geen van beide hebt, dat is meer het punt. Je hoeft niet te kiezen tussen een hoerenloper of crimineel, je wilt geen van beide.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:23:24 #225
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91938021
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
^ Maar ik denk dat je als ouder liever geen van beide hebt, dat is meer het punt. Je hoeft niet te kiezen tussen een hoerenloper of crimineel, je wilt geen van beide.
Ok dat is ook wel zo maar toch, waarom hoerenlopen op dezelfde hoogte (of diepte) plaatsen als criminaliteit en vrouwonvriendelijkheid?
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:24:47 #226
333257 Doodleflap
ssst, ik ben incognito.
pi_91938073
10% van de mannen krijgt 90% van de vrouwen.
Als vrouwen gewoon wat minder kieskeurig zouden zijn zou er geen behoefte zijn aan hoeren.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:25:09 #227
194833 Hanoying
pi_91938089
quote:
15s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit vind ik erger dan een hoerenloper als vriend.
Ik ga dan ook een erg vervelende vader zijn :) ~O>

Meet the parents

Overigens zou ze in veel dingen vrij zijn hoor. Zwart/wit, man/vrouw, maakt me allemaal niets uit. Maar als ze met Ben Saunders, Kluun, Rob Oudkerk, ... aan komt zetten krijgt hij een schop voor zijn hol.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:26:15 #228
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91938136
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Meet the parents

Overigens zou ze in veel dingen vrij zijn hoor. Zwart/wit, man/vrouw, maakt me allemaal niets uit. Maar als ze met Ben Saunders, Kluun, Rob Oudkerk, ... aan komt zetten krijgt hij een schop voor zijn hol.
Hm, daar kan ik dan wel weer inkomen.
pi_91938141
quote:
Ok dat is ook wel zo maar toch, waarom hoerenlopen op dezelfde hoogte (of diepte) plaatsen als criminaliteit en vrouwonvriendelijkheid?
Ik heb nog niemand zien posten dat thuiskomen met een hoerenloper erger is of even erg als thuiskomenen met een vrouwonvriendelijke crimineel.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:27:47 #230
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91938199
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb nog niemand zien posten dat thuiskomen met een hoerenloper erger is of even erg als thuiskomenen met een vrouwonvriendelijke crimineel.
Maar die vergelijking werd wel een beetje gemaakt, en nee dat is niet letterlijk gepost. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:27:55 #231
282667 mrhaas
Op zn konijntjes
pi_91938204
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:12 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik zou het in ieder geval niet willen weten en als ik jou was zou ik het je toekomstige vriendin ook maar niet zeggen. Zeg haar maar dat je in het verleden wel een meisje hebt gehad waarmee je naar bed bent geweest maar dat dat maar een paar keer was voorgekomen en dat je supernerveus was en zo en dat je dus nog niet zo heel erg ervaren bent en nog een beetje onzeker in bed. Dat vindt je toekomstige vriendin alleen maar schattig en ze zal er ook niet doorheen prikken want je bent in het begin toch vast een beetje een kluns in bed.

ALs jij mijn schoonzoon zou zijn zou ik inderdaad een gesprek met mijn dochter hebben, hoewel het wel uitmaakt of je vorig jaar nog naar de hoeren bent geweest of dat het al 10 jaar geleden is of zo. Als ze toch per se met je door wil dan zou ik jou in een persoonlijk gesprek duidelijk maken dat ik je kop van je romp trek als je het in de toekomst nog een keer doet. (zo'n tokkie ben ik dan ook wel weer :P )
Apart dat je dat dan weer niet raar vind. Ik vind dat keihard liegen, en ook nog om van te profiteren. Dan ga ik liever af met m'n verleden. Mee eens dat het niet kan tijdens een relatie. Voor mij dan.

En wat voor verschil qua tijd. Lijkt me belangrijker Hoe je nu staat, en wat je van plan bent?
Overigens harstikke goed als je zuinig op je dochter bent.
pi_91938218
quote:
Ik ga dan ook een erg vervelende vader zijn

Meet the parents

Ik snap ook wel dat je er niet blij mee zou zijn. En een gesprek met je dochter hebben daarover lijkt me meer dan normaal. Alleen haar proberen een schuldgevoel aan te praten en bijna dwingen het uit te maken vind ik nogal not-done.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:29:26 #233
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91938293
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat je er niet blij mee zou zijn. En een gesprek met je dochter hebben daarover lijkt me meer dan normaal. Alleen haar proberen een schuldgevoel aan te praten en bijna dwingen het uit te maken vind ik nogal not-done.
Die mening deel ik.
pi_91938299
quote:
Overigens harstikke goed als je zuinig op je dochter bent.
Een dochter is geen bezit van haar vader of zo. In de tienerjaren hooguit, maar daarna...
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:29:42 #235
194833 Hanoying
pi_91938304
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Meet the parents
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:32:23 #236
282667 mrhaas
Op zn konijntjes
pi_91938448
he reageer ook ff op mijn post :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:34:17 #237
282667 mrhaas
Op zn konijntjes
pi_91938540
quote:
15s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een dochter is geen bezit van haar vader of zo. In de tienerjaren hooguit, maar daarna...
Ja geen bezit, maar beetje bescherming behoeding. Maar dat houd idd. een keer op. En zeker hun leven verder ook. pech is pech.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:38:27 #238
194833 Hanoying
pi_91938733
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef mrhaas het volgende:

[..]

Apart dat je dat dan weer niet raar vind. Ik vind dat keihard liegen, en ook nog om van te profiteren. Dan ga ik liever af met m'n verleden. Mee eens dat het niet kan tijdens een relatie. Voor mij dan.
Prima, dan zeg jij lekker dat je in het verleden wel met zo'n 7-10 hoeren hebt genakt (weet je niet precies meer omdat je zoveel blowde) maar dat je verder nog nooit met een meisje naar bed bent geweest. Misschien ook die leuke anekdote er nog bij over je laatste vriendinnetje die je had toen je 14 was. Dat gaat hem wel worden hoor.

Ze rent toch meteen je huis uit man.. Je kan beter zeggen dat je nog behoorlijk onervaren bent en dat je wel eens met een meisje naar bed bent geweest maar dat je daar zelfs een beetje spijt van hebt omdat je toen niet echt iets speciaals met haar had en ook nog eens behoorlijk nerveus was. Dan lieg je nog niet eens :P
pi_91940634
iedere man weet dat er zoiets bestaat als een rechterhand, die bij mij (als het nodig is) toch prima functioneert hoor!
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:22:18 #240
282667 mrhaas
Op zn konijntjes
pi_91940739
Dat was niet mijn laatste vriendinnetje toen ik veertien was. Staat nergens toch? En wat wil je er mee zeggen dat ik ook die anekdote maar erbij moet vertellen? Dat het nog erger is dat m'n laatste relatie op m'n 14de was?

quote:
Ze rent toch meteen je huis uit man...
Dat is ook een van de redenen dat ik vroeg wanneer vertel je zoiets. Als het je direct verteld komt ook raar over, en hoef het ook niet zomaar aan iedereens neus te hangen die ik niet goed ken. Maar pas na een tijdje vertellen, wanneer je misschien al ver in een relatie zit, houd je wel iets bewust achter vind ik.

Verder blijft er altijd die kans natuurlijk, en dat is kut. Maar heb liever dat ik iemand zie wegrennen, dan iemand pas na jaren de waarheid vertellen. Als ze het niet te accepteren vind, kan ze bij wijze van spreke de eerste date al weg gaan. Dan ziet ze me misschien als kansloos pervert, ik heb haar zover ik denk dan niks kwaads gedaan. Stel je voor als ja pas na een lange tijd zoiets verteld. De kans dat ze zich veel meer bedrogen/misbruikt voelt, is dan een stuk hoger.
En waarschijnlijk ook al hou ik me mond hierover, dan komt het toch wel een keer waarschijnlijk aan het licht. En dan?

En ik mag trouwens hopen als je zo iets teminste in 't begin verteld, dat ze normaal reageerd, en niet wegrent. Vrij om te gaan zeker. Maar ga haar niet verkrachten nadat ik dat verteld heb.
pi_91941113
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Als je het doet tijdens een relatie dan is het not done :') Doe je het wanneer je single bent; zal mij een rotzorg zijn.
Dit dus, met als aanvulling dat als ik de relatie niet serieus neem (zoals mijn huidige) het me ook een rotzorg zal zijn wat hij uitvreet. Zolang ik er niet mee geconfronteerd, word vind ik het allemaal best :)
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:42:09 #242
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_91941530
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef Hanoying het volgende:

En als ze erachter komt na het huwelijk? Of gaat ze eerst vragen: zeg, ben jij eigenlijk ooit naar de hoeren geweest?
pi_91942034
Het kan me echt geen fuck schelen als mijn vriend wel eens naar de hoeren is geweest.
Wat maakt dat erger dan dat hij een keer in een dronken bui een of andere lelijke snol uit een kroeg getrokken heeft? Ik zie er echt het probleem niet van in eigenlijk.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:19:16 #244
282667 mrhaas
Op zn konijntjes
pi_91943065
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
Het kan me echt geen fuck schelen als mijn vriend wel eens naar de hoeren is geweest.
Wat maakt dat erger dan dat hij een keer in een dronken bui een of andere lelijke snol uit een kroeg getrokken heeft? Ik zie er echt het probleem niet van in eigenlijk.
Is er ook ergens een grens voor jou? qua aantal tijd. Of maakt gewoon niks uit?
pi_91943114
Keiharde afknapper vind ik het. Heel vies idee. Ik hoef nooit een hoerenloper als vriend te hebben !
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:32:54 #246
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_91943695
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Ernemmertje het volgende:
Keiharde afknapper vind ik het. Heel vies idee. Ik hoef nooit een hoerenloper als vriend te hebben !
Alsof hij het je vertelt op de eerste date :')
pi_91943737
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Ernemmertje het volgende:
Je vind mannen die één of meerdere keren naar de hoeren zijn geweest vies. Lijkt me een juiste conclusie n.a.v. je post. Ben het er zelf niet mee eens, maar dat doet er even niet toe. Maar nu vraag ik me af, wat vind jij (en anderen die jouw mening delen) dan van de hoeren prostituees zelf?
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:49:55 #248
194833 Hanoying
pi_91944499
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je vind mannen die één of meerdere keren naar de hoeren zijn geweest vies. Lijkt me een juiste conclusie n.a.v. je post. Ben het er zelf niet mee eens, maar dat doet er even niet toe. Maar nu vraag ik me af, wat vind jij (en anderen die jouw mening delen) dan van de hoeren prostituees zelf?
Ik hoef ook echt geen hoer als schoondochter :D

Maar er zijn wel stukken meer hoerenlopers dan hoeren natuurlijk. Factortje honderd om de tak rendabel te houden lijkt me? Waarbij de hoeren ook nog eens bijna allemaal uit het buitenland komen dus voor elke nederlandse hoer zijn er misschien wel 1000 mannelijke hoerenlopers.
pi_91944723
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik hoef ook echt geen hoer als schoondochter :D

Maar er zijn wel stukken meer hoerenlopers dan hoeren natuurlijk. Factortje honderd om de tak rendabel te houden lijkt me? Waarbij de hoeren ook nog eens bijna allemaal uit het buitenland komen dus voor elke nederlandse hoer zijn er misschien wel 1000 mannelijke hoerenlopers.
En je punt is?
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:08:27 #250
194833 Hanoying
pi_91945266
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

En je punt is?
Niets.. Hoerenlopers vind ik smerig, hoeren nog smeriger. Wel hebben de hoeren tenminste een eerlijke motivatie (geld) en is het percentage hoeren onder de vrouwen ontzettend klein, verwaarloosbaar in verhouding tot het percentage hoerenlopers onder mannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')