Ohjajohh?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar na flink peinzen denk ik dat ik nu weet waar het vandaan komt. Genereert ie ook ad's van woorden op Facebook? Daar kwam de laaste 2 dagen het woord gay een paar keer voorbij omdat wat vrienden zaten te kloten met elkaar.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef ohjajohh het volgende:
Flikker nou eens op joh
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef ohjajohh het volgende:
Moet je telefoon toch eerst geroot zijn?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef ohjajohh het volgende:
Flikker nou eens op joh
[ afbeelding ]
Ze zijn dan ook gewoon opgeslagen op je telefoon, ze worden alleen ook gewoon gesynct met Google. Ik zie het probleem niet echt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef mvc het volgende:
Na uren klooien geef ik het op
Vandaag heb ik een Android toetel gekocht n.l. een Samung Galaxy Apollo. Het toestel draait op Android 2.1
Omdat ik weinig zin heb om al mijn contacten van mijn oude phone opnieuw in te voeren heb ik gebruik gemaakt van Sprite migrate, m.b.v. deze software heb ik alle contacten en sms berichten op één probleem na prima over gezet naar m'n Android phone
Het probleem
Achter de namen in de contactenlijst staat achter iedere naam de G van Google. M.i. zijn de contacten online opgeslagen en worden deze gesynchroniseerd via Google Contacts.
Wat ik graag zou willen zien is dat de contacten gewoon op de telefoon worden opgeslagen.
Weet iemand of er een mogelijkheid is om de google contacten te verplaatsen naar de Telefoon de Google contacts uit te schakelen ?
Ligt wel aan het type device, en vooral android versie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:20 schreef Antony1989 het volgende:
Met Adfree in de market. En om snel te rooten download je Z4root ( zo heet dat volgens mij ) uit de market, en root je je device snel. Dan adfree derop download en install je de host-files. En tada geen ads meer op je telefoon/ in je apps.
En anders hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=833953
Er staat een lijst met devices die niet compatible zijn met de permanente root functie.
whehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef ohjajohh het volgende:
Flikker nou eens op joh
[ afbeelding ]
Goeie kans dat als je deze pagina bezoekt op je Android, je vervolgens ook aan de beurt bentquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef ohjajohh het volgende:
Flikker nou eens op joh
[ afbeelding ]
Is er dan ook een mogelijkheid om het synchroniseren van de contacten met Google uit te schakelen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook gewoon opgeslagen op je telefoon, ze worden alleen ook gewoon gesynct met Google. Ik zie het probleem niet echt?
Maar misschien begrijp ik je vraag niet 100%?
Net een nieuwe telefoon? Dan kan het kloppen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef Viking84 het volgende:
Net een update gehad, jullie ook? Ineens kreeg ik allemaal berichten via Peep (Twitter app) en eerdere werkte die (blijkbaar) niet goed. Of is het normaal om als je net een nieuwe foon hebt na een paar dagen een update te krijgen?.
Ja sinds dinsdagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net een nieuwe telefoon? Dan kan het kloppen.
Bij instellingen > Accounts en Sync > klik op je Google-account, en daar kun je contacten, Gmail en kalender afzonderlijk aan- of uitvinken om automatisch te laten syncen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef mvc het volgende:
[..]
Is er dan ook een mogelijkheid om het synchroniseren van de contacten met Google uit te schakelen ?
Komt door dat IE logo linksboven. Algemeen bekend dat IE voor homo's isquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef ohjajohh het volgende:
Flikker nou eens op joh
[ afbeelding ]
is ie voor de galaxy s ook ingetrokken dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef ufopiloot12 het volgende:
Jongens, enig idee wanneer android 2.2.1 voor galaxy s weer online komt???
Wat een onzin, performance zorgt voor een perfecte GUI?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:06 schreef Adolecens het volgende:
Is deze al voorbij gekomen hier?
Beta van SPB Mobile Shell voor Android. Ziet er tof uit!
Yep, zou iets met de batterij zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
is ie voor de galaxy s ook ingetrokken dan?
ik dacht dat t een HTC bug was
Omdat bij een router vaak een standaard key zit die op het SSID gebasseerd is. Een hoop mensen zijn te lam om hun SSID en bijbehorende key te veranderen en dus is het vrij makkelijk te vinden. Bij iemand zonder standaard SSID gaat 't je volgens mij niet lukken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef marcel-o het volgende:
iemand dit al eens geprobeerd?
Penetrate pro
Getest en werkt.
Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo makkelijk gaat?
veel lamme mensen hier dus...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat bij een router vaak een standaard key zit die op het SSID gebasseerd is. Een hoop mensen zijn te lam om hun SSID en bijbehorende key te veranderen en dus is het vrij makkelijk te vinden. Bij iemand zonder standaard SSID gaat 't je volgens mij niet lukken.
Hier werkt ie ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef marcel-o het volgende:
iemand dit al eens geprobeerd?
Penetrate pro
Getest en werkt.
Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo makkelijk gaat?
op Applanet is ie ook verkrijgbaar
Gelukkig, ik heb m'n eigen SSID ingesteld, en daarbij, ik heb m'n broadcasting uit staan.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat bij een router vaak een standaard key zit die op het SSID gebasseerd is. Een hoop mensen zijn te lam om hun SSID en bijbehorende key te veranderen en dus is het vrij makkelijk te vinden. Bij iemand zonder standaard SSID gaat 't je volgens mij niet lukken.
Links naar applanet zijn al een keer verwijderd uit het Galaxy S topic.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef marcel-o het volgende:
Dit is ook wel een leuke.
Werkt ook en is geen hoax.
Zo en ga k nu dit topic doornemen
in hoeverre mag je t hier over applanet hebben?
Als je zelf verbinding maakt met je router wordt je SSID gewoon voor iedereen uitgezonden, en er zijn vast wel tools die dat uit kunnen lezen. Dus alleen je SSID niet broadcasten is geen goede beveiliging.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb m'n eigen SSID ingesteld, en daarbij, ik heb m'n broadcasting uit staan.
Dus zonder de SSID zie je m'n router niet eens
Het is ook niet m'n enige beveiliging.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Als je zelf verbinding maakt met je router wordt je SSID gewoon voor iedereen uitgezonden, en er zijn vast wel tools die dat uit kunnen lezen. Dus alleen je SSID niet broadcasten is geen goede beveiliging.
Hopelijk niet WEP... Daarnaast valt WPA2 tegenwoordig te bruteforcen met Amazon cloudservices en MAC adressen kan je ook makkelijk genoeg faken... Kortom je bent nooit veilig. (alleen als je WLAN uitzet... Tot dat iemand fysiek toegang krijgt tot je netwerk)quote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is ook niet m'n enige beveiliging.
Ik heb m'n SSID een eigen naam gegeven, hij broadcast niet, en ik heb er natuurlijk een key op zitten (niet default, zelf gegenereerd).
Ik ben niet helemaal dom he
Gelukkig heb ik een netwerkkaart die meer dan 1500 meter bereik heeft op open vlaktequote:Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef Pino112 het volgende:
Ach, rond een straal van zo'n 75meter staat er geen huis bij ons, dus ik maak me niet zo druk om een goede beveiliging.
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hopelijk niet WEP... Daarnaast valt WPA2 tegenwoordig te bruteforcen met Amazon cloudservices en MAC adressen kan je ook makkelijk genoeg faken... Kortom je bent nooit veilig. (alleen als je WLAN uitzet... Tot dat iemand fysiek toegang krijgt tot je netwerk)
[..]
Gelukkig heb ik een netwerkkaart die meer dan 1500 meter bereik heeft op open vlakte
Ja agh, waarom zou je uberhaupt bij de buren willen hackenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Nice
.
Maarja, in de buurt weet ik toch wel dat er geen hackers wonen, klein dorp.
In principe heb je wel gelijk, maar het is net als fietssloten. Elk fietsslot kan je openbreken maar zolang de jouwe beter heb je meer kans dat er een andere gejat wordt.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hopelijk niet WEP... Daarnaast valt WPA2 tegenwoordig te bruteforcen met Amazon cloudservices en MAC adressen kan je ook makkelijk genoeg faken... Kortom je bent nooit veilig. (alleen als je WLAN uitzet... Tot dat iemand fysiek toegang krijgt tot je netwerk)
[..]
Gelukkig heb ik een netwerkkaart die meer dan 1500 meter bereik heeft op open vlakte
Maar niet iedereen houd z'n agenda/contacten/email bij google/gmail of via exchange natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Draadloos syncen met outlook wat op je computer staat? Via wifi of ook over 3G?
En volgens mij maak je het jezelf erg lastig. Syncen met exchange of Google om vervolgens met die bron de desktop ook te laten syncen is denk ik toch echt de weg van de minste weerstand.
Ik ga eens kijken. Het is niet voor mezelf, want ik doe alles met Gmail. Maar m'n stiefpa zweert bij Outlook (50+) en wil ook niks anders. Je kent het idee.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Draadloos syncen met outlook wat op je computer staat? Via wifi of ook over 3G?
En volgens mij maak je het jezelf erg lastig. Syncen met exchange of Google om vervolgens met die bron de desktop ook te laten syncen is denk ik toch echt de weg van de minste weerstand.
-Edit-
Is dit wat?
http://www.xda-developers(...)ook-to-android-sync/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |