Zoals het er nu bij staat:quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij nog steeds de DJ's handmatig switchen?
Ok, we gaan wel wat in elkaar draaien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef PiRANiA het volgende:
De nieuwe server is nu voor mij niet werkbaar (door HDD-falen heeft hij het nu druk).
Misschien kan iemand zo'n gratis streamaccount aanmaken? Ik zit nu gewoon op mijn werk, dus kan er geen uren aan gaan zitten helaas.
oh heerlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zoals het er nu bij staat:
Bij elke dj wissel een gillend speenvarken
6 van de 10 dj's kunnen niet draaien
2 van de 10 dj's kunnen wel draaien maar zonder mic
2 van de 10 dj's kunnen gewoon draaien
iTunes/iPhone mensen kunnen niet luisteren
8 op de 10 wil geen extra/andere software installeren
Ik wissel niet, ik vulde de gaten om, omdat je anders 10 minuten een MSX loopje hoort van 5 seconden.
Veel plezier nog Nicoquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef Monopoly het volgende:
Jullie krijgen de groeten uit Oostenrijk. Even in het hotel op Fok kijken, ik ben verslaafd
Ik heb vannacht onwijs gesletLang leve vakantie
De groeten terug, jawelquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef Monopoly het volgende:
Jullie krijgen de groeten uit Oostenrijk. Even in het hotel op Fok kijken, ik ben verslaafd
IK HEB EEN HUIS!!!!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef Monopoly het volgende:
Flatje in Emmenquote:
True maar wel weg bij mn exquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
O beterMaar nog steeds geen randstad
All-rightyquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga weer even op pad om van alles te regelen![]()
Als ik iets van Ez hoor stuur ik hem wel door naar het topicof ik probeer even pm te sturen dan
Eigenlijk is de vraag: kan die server gereboot worden of is hij nog bezig met rebuilden ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga weer even op pad om van alles te regelen![]()
Als ik iets van Ez hoor stuur ik hem wel door naar het topicof ik probeer even pm te sturen dan
Wat een rust hier!quote:
AWO NOOT!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hooi, ik ben er ook weer even!
Terug lezenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat een rust hier!
Trouwens, Koelkast... Ik kan geen Radio luisteren hier op school enzulks, wat moet ik doen![]()
??!
Gaat best hoor, maar ik ben geen smaatjequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
AWO NOOT!
Alles goed dangzz lkkre smaatje van me
Ik dacht dat we iets speciaals haddenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gaat best hoor, maar ik ben geen smaatjeen al helemaal niet van jouw
Dag sharon!quote:
Jij hebt ook DMquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gaat best hoor, maar ik ben geen smaatjeen al helemaal niet van jouw
Zal het doorgevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eigenlijk is de vraag: kan die server gereboot worden of is hij nog bezig met rebuilden ofzo.
Zelfs inloggen duurt een minuut of 2 en dat is normaal een seconde of 2.
Dan doe jij toch een showquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
Blijkbaar wil niemand uitzenden nu
Nah, geen zin. Ik wil de boel werkend hebben, dan gaan we weer leuk doen.quote:
HAPquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik was even tosties maken
Hoe laat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, geen zin. Ik wil de boel werkend hebben, dan gaan we weer leuk doen.
Ik sta voor vanavond samen met Darcli.
20:00 uur, ALS het doorgaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat?
Verdomme, neem je die show wel op? Die wil ik terugluisteren![]()
Ik ga vanavond naar vrienden om te kijken wat ik daar aan meubels kan wegkapen
Nais ik heb om half 8 afgesprokenquote:
Ik zal eens kijken of wij nog iets hebben wat voor jou bruikbaar isquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat?
Verdomme, neem je die show wel op? Die wil ik terugluisteren![]()
Ik ga vanavond naar vrienden om te kijken wat ik daar aan meubels kan wegkapen
Even opnieuw connecten, hij is dan doorgeschoten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:27 schreef sharr het volgende:
VLC is unable to open the MRL 'http://luister.onz-radio.nl:80/test0
WhutHij deed 't de hele tijd
Deze heb je nodig he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:27 schreef sharr het volgende:
VLC is unable to open the MRL 'http://luister.onz-radio.nl:80/test0
WhutHij deed 't de hele tijd
whutwhut?quote:
En mensen zijn het na 100x uitleggen een beetje beu, wat begrijpelijk is. Scan de laatste paar topics maar even door daar staat wel waarom enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
whutwhut?
Ik mis weeer vanalles hoor ik!
Klopt, het is rustigquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Middag iedereen![]()
Beetje rustig of ligt dat aan mij?
Je moet ook wel een beetje boter gebruiken he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom kunnen ze tegenwoorig geen normale anti-aanbaklaag meer maken?
M'n tosties blijven verdomme plakken
Ja ik ben niet helemaal achterlijk hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje boter gebruiken he?
Die zijn zo lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh ben misselijk van die Yoghurtsnoepjes van Katja
Ik zit op zaadlaptops op schoolquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En mensen zijn het na 100x uitleggen een beetje beu, wat begrijpelijk is. Scan de laatste paar topics maar even door daar staat wel waarom enzo
Hij doet het weer jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even opnieuw connecten, hij is dan doorgeschoten.
Toch niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja ik ben niet helemaal achterlijk hoor![]()
Noot, jij maakt tosties in 'n pan ??quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom kunnen ze tegenwoorig geen normale anti-aanbaklaag meer maken?
M'n tosties blijven verdomme plakken
Er komt zo wéér een nieuwequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij doet het weer ja
Wel met die andere URL van Toon though
Ja als je geen tostiapparaat hebt, gaat dat prima hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noot, jij maakt tosties in 'n pan ??
Dat is wel vet lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat zou bij mij zo gigantisch mislukken hequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja als je geen tostiapparaat hebt, gaat dat prima hoor
tosties in een pan ..quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja als je geen tostiapparaat hebt, gaat dat prima hoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toch niet?Mja misschien is wel een keertje tijd dat je nieuwe pannen gaat kopen
Nee²quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een nieuwe!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Nee²
Maar tosti-ijzers hebben ook zo'n laag nodig hoor
Ik zeg het toch echt heel normaal hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zit op zaadlaptops op school![]()
![]()
De radio doet het al niet en dan ga je ook nog zo tegen me lopen doen!
Slechts een simpel vraagje
Niet zo'n ster in de keuken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou bij mij zo gigantisch mislukken he
Absoluut niet zelfsquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet zo'n ster in de keuken?
We hebben net een nieuwe, dat is het hem juistquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een nieuwe!
Wellicht wel in d'r nieuwe keuken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet zo'n ster in de keuken?
+ mosterdquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:36 schreef sharr het volgende:
Ik heb trek in witte boterhammen met oude kaas door een ander topic
boeiend ja
Tip: als het goed is hoor je Daft Punk nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
www.onzinradio.nl/tunein
Werkt dit bij jullie?
Ja hij opent hem ook meteen in mn winampquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
www.onzinradio.nl/tunein
Werkt dit bij jullie?
Als ik de url invoer niet, maar als ik er op klik en open met VLC dan welquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
www.onzinradio.nl/tunein
Werkt dit bij jullie?
Ja nee echt, tis een wonder dat mn zoon nog leeft. Arme ding eet al bijna 13 jaar mijn misbakselsquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Toontje.. Voor een tientje heb je al een simpel tosti-apparaat, scheelt een hoop gekloot met pannen
Ik doe ze verdomme niet in een panquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We hebben net een nieuwe, dat is het hem juist
En nog met spongebob of dora print ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Toontje.. Voor een tientje heb je al een simpel tosti-apparaat, scheelt een hoop gekloot met pannen
Voor 15 heb je een spongebob tostiijzerquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |