Ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga je voor je de trein in gaat. Echt ik snap die hele discussie niet. Langste afstand in 1 trein is tegen de 2 uur. Iedereen kan 2 uur zijn plas ophouden
geloof me, niet iedereen kan dat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga je voor je de trein in gaat. Echt ik snap die hele discussie niet. Langste afstand in 1 trein is tegen de 2 uur. Iedereen kan 2 uur zijn plas ophouden
WRONGquote:
Waar zijn de retourtjes gebleven?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WRONG
1ste klas enkeltje Zwolle - Schiphol
Voor 1-1-2011: 28,80
Na 31-1-2010: 28,40
Goedkoper dus
Ja die zie ik niet eens als OVquote:
Ik echt niet meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de kleine groep uitzonderingsgevallen die vaker dan 1x in de 2 uur naar de plee moeten EN in de trein op die langste route zitten, plee's installeren, is nou niet echt een wijze investering.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
geloof me, niet iedereen kan dat.
En dan nog niet te spreken over mensen die door ziektes heel veel naar de wc moeten
Ik ga niet van ZWO naar SCH naar BHX naar SCH naar ZWO op 1 dag of in het weekend...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zijn de retourtjes gebleven?
Ben niet helemaal okequote:
Eigen schuldquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die zie ik niet eens als OVStaat ook in de file maar je hebt gelijk!
[..]
Ik echt niet meer
Minder asfalt aanleggen vind ik ook geen wijze investering. Uit cijfers blijkt maar weer dat er jaarlijks meer auto's bij komenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de kleine groep uitzonderingsgevallen die vaker dan 1x in de 2 uur naar de plee moeten EN in de trein op die langste route zitten, plee's installeren, is nou niet echt een wijze investering.
en waarom niet volgens jou?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de kleine groep uitzonderingsgevallen die vaker dan 1x in de 2 uur naar de plee moeten EN in de trein op die langste route zitten, plee's installeren, is nou niet echt een wijze investering.
Zeker! Daarom ga ik ook met de autoquote:
Minder asfalt aanleggen, stimuleren dat minder mensen een auto kopen, stimuleren dat mensen een kortere afstand krijgen tussen huis en werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Minder asfalt aanleggen vind ik ook geen wijze investering. Uit cijfers blijkt maar weer dat er jaarlijks meer auto's bij komen
Was dat maar zo. Maar neequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minder asfalt aanleggen, stimuleren dat minder mensen een auto kopen, stimuleren dat mensen een kortere afstand krijgen tussen huis en werk
Heb ik een keer super leuk werk, zal ik alsnog ontslag moeten nemen omdat ik het eigenlijk helemaal niet trek nog. Het is fucking 16 uurtjes per weekquote:
Das klote. Waarom trek je het nog niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ik een keer super leuk werk, zal ik alsnog ontslag moeten nemen omdat ik het eigenlijk helemaal niet trek nog. Het is fucking 16 uurtjes per week
Omdat je dan dus voor minder dan 50 man op een dag in heel Nederland in elke trein een plee moet plaatsen, terwijl je ook per plee 4 zitplaatsen kunt hebben, per trein, dus veel meer zitplaatsen in heel Nederland. Die worden veel meer gebruikt dan die wc's.quote:
Dat gaat met dit asfaltknuffelende kabinet niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minder asfalt aanleggen, stimuleren dat minder mensen een auto kopen, stimuleren dat mensen een kortere afstand krijgen tussen huis en werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |