Er zijn ook wel dingen die ik lekker vind,,, maar dat kan je niet in de supermarkt vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt men dat lekker ofzo.
Ja, vast. Vrouwen zitten toch vastgeketend aan het aanrecht. Daar kun je toch aan niks anders denken dan gefrituurde banaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bananenchips...
vast uitgevonden door een vrouw!
Nu krijg ik beelden van die Mother Nature van de reclamequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik denk door surinamers. Een surinaamse vrouw.
Verkopen ze volgens mij in zakjes in de supermarkt. Zonnatura? Kan het heel erg mis hebben. Was iig zo'n 'groen' en 'gezond' merk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wilook eens wat gaan experimenteren met zelfgemaakte chips.
Van appel schijn je ook lekkere chippies te kunnen maken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu krijg ik beelden van die Mother Nature van de reclame
Zien!quote:
Staat je mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:58 schreef Dwyn het volgende:
Zelfs mijn handen zijn niet fotogeniek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, ze moeten toch wat doen naast schoonmaken, koffietijd kijken en boodschappen doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, vast. Vrouwen zitten toch vastgeketend aan het aanrecht. Daar kun je toch aan niks anders denken dan gefrituurde banaan?
En gewillig zijn was het toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ze moeten toch wat doen naast schoonmaken, koffietijd kijken en boodschappen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |