Er zijn ook wel dingen die ik lekker vind,,, maar dat kan je niet in de supermarkt vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt men dat lekker ofzo.
Ja, vast. Vrouwen zitten toch vastgeketend aan het aanrecht. Daar kun je toch aan niks anders denken dan gefrituurde banaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bananenchips...
vast uitgevonden door een vrouw!
Nu krijg ik beelden van die Mother Nature van de reclamequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik denk door surinamers. Een surinaamse vrouw.
Verkopen ze volgens mij in zakjes in de supermarkt. Zonnatura? Kan het heel erg mis hebben. Was iig zo'n 'groen' en 'gezond' merk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wilook eens wat gaan experimenteren met zelfgemaakte chips.
Van appel schijn je ook lekkere chippies te kunnen maken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu krijg ik beelden van die Mother Nature van de reclame
Zien!quote:
Staat je mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:58 schreef Dwyn het volgende:
Zelfs mijn handen zijn niet fotogeniek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, ze moeten toch wat doen naast schoonmaken, koffietijd kijken en boodschappen doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, vast. Vrouwen zitten toch vastgeketend aan het aanrecht. Daar kun je toch aan niks anders denken dan gefrituurde banaan?
En gewillig zijn was het toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ze moeten toch wat doen naast schoonmaken, koffietijd kijken en boodschappen doen?
Ja, een opleiding doen en werkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ze moeten toch wat doen naast schoonmaken, koffietijd kijken en boodschappen doen?
Enerzijds ga ik me dan afvragen of ie zelf misschien niks te bieden heeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook wel met Fiets trouwen als ie zo weinig eisen stelt aan een vrouw.
Hij heeft ervoor gezorgd dat ik niet meer opgesloten kom te zitten in mijn badkamer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Enerzijds ga ik me dan afvragen of ie zelf misschien niks te bieden heeft
Aan de andere kant; een man die zn nagels lakt
Hendigquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft ervoor gezorgd dat ik niet meer opgesloten kom te zitten in mijn badkamer.Dat was wel prettig.
Slaapkoppiequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, ik heb me vanochtend verslapen voor het 1ste college van een nieuw vak...
*fail*
Meestal heb je toch niks aan die status. Je krijgt ook een mail als het goed is, als het is verstuurd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe kan ik bij TD zien wat de status is van mijn bestelling? Ik heb me niet geregistreerd en kan dus niet inloggen ofzo...
De status update niet meer tot hij de grens over is, of de staat ofzo. Ik weet niet wanneer je besteld hebt? Meestal is hij vrij snel geshipt en heb je er vrij snel geen drol meer aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe kan ik bij TD zien wat de status is van mijn bestelling? Ik heb me niet geregistreerd en kan dus niet inloggen ofzo...
Ah Ok! Ik heb gisteren wel mail van Paypal gehad en heb vandaag gezien dat het is afgeschreven. Dan zal het ook wel snel verstuurd worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Meestal heb je toch niks aan die status. Je krijgt ook een mail als het goed is, als het is verstuurd.
maandag volgens mij....quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De status update niet meer tot hij de grens over is, of de staat ofzo. Ik weet niet wanneer je besteld hebt? Meestal is hij vrij snel geshipt en heb je er vrij snel geen drol meer aan
Mijn status staat nog steeds op onbekend en ik heb het gister binnen gekregen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah Ok! Ik heb gisteren wel mail van Paypal gehad en heb vandaag gezien dat het is afgeschreven. Dan zal het ook wel snel verstuurd worden.
Hoop ik!
Die heb ik nog steeds nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
Puckzzz hoelang heb jij op paypal invoice moeten wachten van die bulgaren?
Jahquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Slapen is zo fijn
Heb je meneer Puckzzz al gebeld?
Ghehehe, ik zie je al aan de telefoon zitten... Maar lief geprobeerd en gebeldquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah
Sorry seems to be the hardest word...for me anyway
Neh valt wel mee, maar ik krijg meteen een heel verhaal over hoe ik zijn ochtendrust heb verstoord, en ik ga daar dus weer op in van "JAH!! want jij mijn koffie!! Toen ben ik maar weer opgehouden....
vol strontquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ghehehe, ik zie je al aan de telefoon zitten... Maar lief geprobeerd en gebeld
Oh, en hoe is het met meneer Pacman?
heb je een invoice gehad?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah Ok! Ik heb gisteren wel mail van Paypal gehad en heb vandaag gezien dat het is afgeschreven. Dan zal het ook wel snel verstuurd worden.
Hoop ik!
Visualsquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vol stront
Ik verdenk hem ervan een massaproductiefabriek in zijn buik te hebben..waar haalt dat beest het toch allemaal vandaan?
Bwhahahahahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vol stront
Ik verdenk hem ervan een massaproductiefabriek in zijn buik te hebben..waar haalt dat beest het toch allemaal vandaan?
ja! precies. dus om 17:00 uur, als ik thuiskom, staat het eten op tafel. en jij ligt ernaast. klaar.quote:
opleiding aan de huishoudschool ja!quote:
Stom boek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja! precies. dus om 17:00 uur, als ik thuiskom, staat het eten op tafel. en jij ligt ernaast. klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |