Er zijn ook wel dingen die ik lekker vind,,, maar dat kan je niet in de supermarkt vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt men dat lekker ofzo.
Ja, vast. Vrouwen zitten toch vastgeketend aan het aanrecht. Daar kun je toch aan niks anders denken dan gefrituurde banaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bananenchips...
vast uitgevonden door een vrouw!
Nu krijg ik beelden van die Mother Nature van de reclamequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik denk door surinamers. Een surinaamse vrouw.
Verkopen ze volgens mij in zakjes in de supermarkt. Zonnatura? Kan het heel erg mis hebben. Was iig zo'n 'groen' en 'gezond' merk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wilook eens wat gaan experimenteren met zelfgemaakte chips.
Van appel schijn je ook lekkere chippies te kunnen maken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu krijg ik beelden van die Mother Nature van de reclame
Zien!quote:
Staat je mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:58 schreef Dwyn het volgende:
Zelfs mijn handen zijn niet fotogeniek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, ze moeten toch wat doen naast schoonmaken, koffietijd kijken en boodschappen doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, vast. Vrouwen zitten toch vastgeketend aan het aanrecht. Daar kun je toch aan niks anders denken dan gefrituurde banaan?
En gewillig zijn was het toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ze moeten toch wat doen naast schoonmaken, koffietijd kijken en boodschappen doen?
Ja, een opleiding doen en werkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ze moeten toch wat doen naast schoonmaken, koffietijd kijken en boodschappen doen?
Enerzijds ga ik me dan afvragen of ie zelf misschien niks te bieden heeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook wel met Fiets trouwen als ie zo weinig eisen stelt aan een vrouw.
Hij heeft ervoor gezorgd dat ik niet meer opgesloten kom te zitten in mijn badkamer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Enerzijds ga ik me dan afvragen of ie zelf misschien niks te bieden heeft
Aan de andere kant; een man die zn nagels lakt
Hendigquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft ervoor gezorgd dat ik niet meer opgesloten kom te zitten in mijn badkamer.Dat was wel prettig.
Slaapkoppiequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, ik heb me vanochtend verslapen voor het 1ste college van een nieuw vak...
*fail*
Meestal heb je toch niks aan die status. Je krijgt ook een mail als het goed is, als het is verstuurd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe kan ik bij TD zien wat de status is van mijn bestelling? Ik heb me niet geregistreerd en kan dus niet inloggen ofzo...
De status update niet meer tot hij de grens over is, of de staat ofzo. Ik weet niet wanneer je besteld hebt? Meestal is hij vrij snel geshipt en heb je er vrij snel geen drol meer aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe kan ik bij TD zien wat de status is van mijn bestelling? Ik heb me niet geregistreerd en kan dus niet inloggen ofzo...
Ah Ok! Ik heb gisteren wel mail van Paypal gehad en heb vandaag gezien dat het is afgeschreven. Dan zal het ook wel snel verstuurd worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Meestal heb je toch niks aan die status. Je krijgt ook een mail als het goed is, als het is verstuurd.
maandag volgens mij....quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De status update niet meer tot hij de grens over is, of de staat ofzo. Ik weet niet wanneer je besteld hebt? Meestal is hij vrij snel geshipt en heb je er vrij snel geen drol meer aan
Mijn status staat nog steeds op onbekend en ik heb het gister binnen gekregen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah Ok! Ik heb gisteren wel mail van Paypal gehad en heb vandaag gezien dat het is afgeschreven. Dan zal het ook wel snel verstuurd worden.
Hoop ik!
Die heb ik nog steeds nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
Puckzzz hoelang heb jij op paypal invoice moeten wachten van die bulgaren?
Jahquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Slapen is zo fijn
Heb je meneer Puckzzz al gebeld?
Ghehehe, ik zie je al aan de telefoon zitten... Maar lief geprobeerd en gebeldquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah
Sorry seems to be the hardest word...for me anyway
Neh valt wel mee, maar ik krijg meteen een heel verhaal over hoe ik zijn ochtendrust heb verstoord, en ik ga daar dus weer op in van "JAH!! want jij mijn koffie!! Toen ben ik maar weer opgehouden....
vol strontquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ghehehe, ik zie je al aan de telefoon zitten... Maar lief geprobeerd en gebeld
Oh, en hoe is het met meneer Pacman?
heb je een invoice gehad?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah Ok! Ik heb gisteren wel mail van Paypal gehad en heb vandaag gezien dat het is afgeschreven. Dan zal het ook wel snel verstuurd worden.
Hoop ik!
Visualsquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vol stront
Ik verdenk hem ervan een massaproductiefabriek in zijn buik te hebben..waar haalt dat beest het toch allemaal vandaan?
Bwhahahahahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vol stront
Ik verdenk hem ervan een massaproductiefabriek in zijn buik te hebben..waar haalt dat beest het toch allemaal vandaan?
ja! precies. dus om 17:00 uur, als ik thuiskom, staat het eten op tafel. en jij ligt ernaast. klaar.quote:
opleiding aan de huishoudschool ja!quote:
Stom boek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja! precies. dus om 17:00 uur, als ik thuiskom, staat het eten op tafel. en jij ligt ernaast. klaar.
ik kan, en weet alles.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Enerzijds ga ik me dan afvragen of ie zelf misschien niks te bieden heeft
Aan de andere kant; een man die zn nagels lakt
echt he... seks is alleen voor het plezier van de man. en als jij geen zin hebt in sex moet je dat kenbaar maken door je mond te houden.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
opleiding aan de huishoudschool ja!
niet waar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kan, en weet alles.![]()
mn nagels lak ik 1 keer in de maand. of als renren- weer eens een lakje uit moet proberen.
Als hij dingen wil doen waar jij het niet mee eens bent, moet je dat kenbaar maken door stilzwijgen en het ondergaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt he... seks is alleen voor het plezier van de man. en als jij geen zin hebt in sex moet je dat kenbaar maken door je mond te houden.geweldig boek.
wel! die drie keer dat je mij als proefkonijn hebt gebruikt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
niet waar.
[..]
Als hij dingen wil doen waar jij het niet mee eens bent, moet je dat kenbaar maken door stilzwijgen en het ondergaan.
Wut.
Je moest er ook geen plezier aan beleven. Je moest alleen maar kindjes maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel! die drie keer dat je mij als proefkonijn hebt gebruikt!((((
ja! echt briljant... vraag me af of dat boekje door een man of vrouw is geschreven...![]()
vroeger was de seks vast heel saai, als vrouwen alleen maar mochten liggen. en zwijgen.
Het waren citaten uit de huishoudschool van vroegerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel! die drie keer dat je mij als proefkonijn hebt gebruikt!((((
ja! echt briljant... vraag me af of dat boekje door een man of vrouw is geschreven...![]()
vroeger was de seks vast heel saai, als vrouwen alleen maar mochten liggen. en zwijgen.
ja, mijn boek is gewoon voor de epic lulz idd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het waren citaten uit de huishoudschool van vroegerIk denk dat het sowieso met een knipoog is geschreven.
Boh, mn middelvingernagel is slap
Doe ik altijd alll.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nagelverharder op je vinger dan?
Nice!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
2 lange gebreide vesten en 3 long sleeve shirts voor samen 65 euro. Totale nieuwwaarde 225 euro.
Uitverkoop-naweeen ftw
En een "ik had de roosterwijziging te laat gezien" hielp ook niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
Kom je op school, net op tijd sta je voor de collegezaal, om 14.44 om precies te zijn. Blij dat ik op tijd was, want ik had al op blackboard gelezen dat je de zaal niet meer in mag als je te laat bent, kijk ik die zaal in: allemaal mensen die ik niet ken. Kijk ik snel op mijn laptop: roosterwijziging... is het college ineens 2 gebouwen verder. Ja, dat haal ik niet in een minuut. Kakzooi.
Ik heb het niet geprobeerd, moest ik de halve 'campus' over, en dan zou ik minstens 5 min te laat zijn...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een "ik had de roosterwijziging te laat gezien" hielp ook niet?
dat is zoooooo irritant!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
kak, buts je met je nagel tegen de rand van je bureau, *pats* nagel weg
STRIKJESquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe ik altijd alll.
Ik heb een shirtje met strikjes gekocht!
Mijn OPI verharder gebruik ik als basecoatquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
STRIKJES![]()
Is je opi basecoat ook gelijk een verharder dan?
Wat heb je nu weer gezien?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Is er iemand met een CC die ik lief aan kan kijken?
OJA dat was hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn OPI verharder gebruik ik als basecoat
Kan gewoon met Paypalquote:
er staat nergens dat je paypal aan kunt vinken. Je moet van de twee keuzes iig NIET 'pay on delivery' kiezen maar die andere (in CAPS) dan kom je op een iDeal achtig iets, op linkerknopje klikken en dan kom je weer terug bij je bestelling. in je commentbox je paypal gegevens even vermelden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh crap! dan heb ik dat gemist, ik dacht dat ik alleen CC zag staan
gelijk bestellen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:12 schreef Mss het volgende:
Ik durf het niet aan met de bulgaarse holo's. Als ik TD al in de mist kan laten lopen
TD is binnen net!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:12 schreef Mss het volgende:
Ik durf het niet aan met de bulgaarse holo's. Als ik TD al in de mist kan laten lopen
ach, valt reuze mee hoor!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:12 schreef Mss het volgende:
Dat kosten ze toch al een jaar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef Joysa het volgende:
http://www.nailwebshop.nl/catalog/index.php/cPath/199_21_36
Golden rose flakies voor 2,50
Gewoon ter info. ik ben niet aansprakelijk voor falen.
Oh geen ideequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kosten ze toch al een jaar?
Overigens vind ik het echt tot bloedens toe krabben irritant dat die dingen overal als "Scala Effect" worden aangeduid. Er zit echt een verschil tussen scale en scala
ja, de leenbakkertrucquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh geen ideeOmdat het zo doorgestreept staat
Ik trap er altijd inquote:
wil je beweren dat je nog nooit een knoop aan hebt gezet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een leuke jas in de aanbieding gekocht
alleen vielen er direct 2 knopen afmaar hij was al in de korting, dus ach.
ik heb naald en draad gekocht, zo'n knoop aanzetten is toch wel een koud kunstje?
jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je beweren dat je nog nooit een knoop aan hebt gezet?
QFT!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je beweren dat je nog nooit een knoop aan hebt gezet?
volgens mij een keimakkelijke.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
QFT!!
@Mir,
hangt een beetje van de knoop af hoe lastig het is. is het eentje met 2 of 4 gaatjes? Of zo eentje met een ijzeren ringetje aan de onderkant?
Ik snap hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij een keimakkelijke.
hoe ga ik dit uitleggen.
het is 1 gaatje, ziet er een beetje uit als een paddestoel
en het gaatje zit dan in het steeltje, hihi
ik denk dat ik het snap, maar voor de zekerheid zou ik die paint wel op prijs stellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik snap het
Ik weet niet hoe dik de stof is maar je kunt dan op de plaats waar de knoop moet komen de stof dubbelvouwen, knoop tegen de rand aanleggen met het gaatje op de rand van de stof, en dan gewoon lusjes naaien...
I make paint for you my friend if you want
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TD is binnen net!!!
Welke china glaze was voor jou? Ik weet namelijk niet echt meer welke ik nou had besteld...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik denk dat ik het snap, maar voor de zekerheid zou ik die paint wel op prijs stellen
en dan niet helemaal door de stof (van voor naar achter dus, dus aan de buitenkant erin, binnenkant weer eruit), maar stof klein beetje optillen en naald eronderdoor wippen toch>
oooh je had 2 bestellingen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is de anchors away collectie!
ha!quote:
Hmmmmmm...niemand die even wat voor kan schieten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef princess-a het volgende:
Ladies ik heb even troost nodig
Heb me gister ingeschreven voor een woning in Groningen en pardoes via via vandaag 1 aangeboden gekregen. Probleem; dit weekend verhuizen. En dat kan gewoon ECHT niet. Ik moet dan dubbele huur betalen + 1 maand borg of nu iemand vinden die dit weekend in mijn kamer trekt en dat gaat noooit lukken.
Het was zo'n buitenkansje, middenin het centrum, groot en bijna alles voor mezelf voor iets meer dan ik nu betaal. ik kan wel huilen
Kun je niet iemand lief aankijken wat puckzz zegt inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef princess-a het volgende:
Heb me gister ingeschreven voor een woning in Groningen en pardoes via via vandaag 1 aangeboden gekregen. Probleem; dit weekend verhuizen. En dat kan gewoon ECHT niet. Ik moet dan dubbele huur betalen + 1 maand borg of nu iemand vinden die dit weekend in mijn kamer trekt en dat gaat noooit lukken.
Het was zo'n buitenkansje, middenin het centrum, groot en bijna alles voor mezelf voor iets meer dan ik nu betaal. ik kan wel huilen
je hoeft dit weekend niet te verhuizen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef princess-a het volgende:
??? wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:26 schreef RenRen- het volgende:
omg ik moet dit even kwijt, zit hier in blinde paniek.
mn moeder ligt in het ziekenhuis. en ze heeft hoofdpijn en ze doen tests en godverdomme
weet ik ook niet, werd gebeld door haar vriend, hij zei datze niet echt de hond uitlaten was maar dat ze onderuit is gelopen, en dat ze tests doen van haar nek en haar hoofdquote:
yeshquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:21 schreef princess-a het volgende:
Dan zou ik mn grandma lief aan moeten kijken, heeel heel lief kijken. Jullie zeggen proberen dus?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
weet ik ook niet, werd gebeld door haar vriend, hij zei datze niet echt de hond uitlaten was maar dat ze onderuit is gelopen, en dat ze tests doen van haar nek en haar hoofd
jezus meis, sterktequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:26 schreef RenRen- het volgende:
mn moeder ligt in het ziekenhuis. en ze heeft hoofdpijn en ze doen tests en godverdomme
ofc, als je 't graag wilt wel..quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:21 schreef princess-a het volgende:
Dan zou ik mn grandma lief aan moeten kijken, heeel heel lief kijken. Jullie zeggen proberen dus?
Sterktequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
weet ik ook niet, werd gebeld door haar vriend, hij zei datze niet echt de hond uitlaten was maar dat ze onderuit is gelopen, en dat ze tests doen van haar nek en haar hoofd
he bah, hopelijk valt het mee!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
leeg je PM boxquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he bah, hopelijk valt het mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:21 schreef princess-a het volgende:
doe rustig aan meis.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh jeetje joh dat is schrikken! Houd je ons op de hoogte? Hoop dat het niets ergs is!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JA! JA! JA!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:21 schreef princess-a het volgende:
Ow Renquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:26 schreef RenRen- het volgende:
Nee, ik mag niet van d'r vriend. Nu nog niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JA! JA! JA!
[..]
Ow Ren
kan je er niet naartoe?
succes beidequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet van d'r vriend. Nu nog niet.
Bedankt iedereen, ik ben iig niet meer alleen, fiets is er. maar het is nogsteeds sadlkjsa,
bahbahquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bedankt iedereen, ik ben iig niet meer alleen, fiets is er. maar het is nogsteeds sadlkjsa,
hoezo mag je niet van d'r vriend? Het is je moeder hoor!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik niet, geen bezoekuur en omdat ze tests doen denk ik..quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo mag je niet van d'r vriend? Het is je moeder hoor!
dannog zijn er toch wachtkamers waar je kunt wachten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik niet, geen bezoekuur en omdat ze tests doen denk ik..
ja ik weet niet, ik doe maar wat me gezegd wordt, want ik kan echt niet helder denken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dannog zijn er toch wachtkamers waar je kunt wachten?
ik vond het ook beetje raar toen ik het lasik zou ook gelijk heen gaan...
Misschien dat 'ie het gewoon geen fijn gezicht vind voor je en je dat probeert te onthouden zeg maar. Hoe dan ook HEEL veel sterkte en doe rustig aan, hoe moeilijk dat ook isquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik niet, geen bezoekuur en omdat ze tests doen denk ik..
gewoon lekker bij fiets zitten en ze bellen je vast snel als ze iets weten!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ja ik weet niet, ik doe maar wat me gezegd wordt, want ik kan echt niet helder denken.
Dankje. Ik probeer niet aan dingen te denken die ik beter niet kan denken. morgen maar gewoon naar stage. Ik vertel ze wel waarom ik janken d achter mijn mac lig en liever niet thuis zit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien dat 'ie het gewoon geen fijn gezicht vind voor je en je dat probeert te onthouden zeg maar. Hoe dan ook HEEL veel sterkte en doe rustig aan, hoe moeilijk dat ook is.
Princess-a, doen!!! Echt, je krijgt anders zo'n spijt.
och wijffie tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje. Ik probeer niet aan dingen te denken die ik beter niet kan denken. morgen maar gewoon naar stage. Ik vertel ze wel waarom ik janken d achter mijn mac lig en liever niet thuis zit.
Meisje meisje meisje toch, waarom hebben ze nog geen digitaal knuffelapparaat 3d geval uitgevondenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje. Ik probeer niet aan dingen te denken die ik beter niet kan denken. morgen maar gewoon naar stage. Ik vertel ze wel waarom ik janken d achter mijn mac lig en liever niet thuis zit.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen. Ook om puckz trouwens. Bedankt allemaal, hierdoor word ik ook wat rustiger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meisje meisje meisje toch, waarom hebben ze nog geen digitaal knuffelapparaat 3d geval uitgevonden.
doe ik ook mee! Is het voor iedereen lekker zachtquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Anders zou ik je nu dus heel erg knuffelen!
PM je nummer maar, voor het geval datquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
als je nog afleiding nodig hebt mag je mij bellen ... ik ben goed in ouwehoeren
GAMEN!! DAAR BEN IK OOK GOED IN!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
PM je nummer maar, voor het geval datmisschie nga ik straks wel gamen. Dan ben ik echt gefocust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moest jij niet nog een biertje nemen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe ik ook mee! Is het voor iedereen lekker zacht
Mag in een SCquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GAMEN!! DAAR BEN IK OOK GOED IN!!!
ownee wacht ik dwaal af.... 0900-sharanasouwehoerlijn zit in jouw pm box
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Knuffel voor Ren
Ik zou echt gek worden als er iets met mijn mama was
Ik dus ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gek worden. Ik word al iets rustig.
Ze hebben d'r kleren opengeknipt![]()
nee, niet op woensdag gek!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moest jij niet nog een biertje nemen?
en ik doe ook mee met de knuffel
wil je me dood hebben?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... maar .... maar... JAMAAR ...
YAYquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef RenRen- het volgende:
Ohhhh god mam belde en ik mag langskomen dus ik ben weg dames
Dat ze zelf belde is wellicht een goed teken toch? Snel erheen meisquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef RenRen- het volgende:
Ohhhh god mam belde en ik mag langskomen dus ik ben weg dames
Yeey!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat ze zelf belde is wellicht een goed teken toch? Snel erheen meis![]()
Mijn mama schrok net; ik kwam binnen en zei dat ik morgenochtend direct ging bellen en dat dit mij heus wel lukt. Ze weet wel dat ze er niet tegenin hoeft te gaan
Edit: schrok net klinkt wat stom. Maar ze zat goed raar te kijken van mijn plotselinge standvastigheid (die ik ineens heb na jullie reacties)
Chris heeft gisteren voor me zoeen gevoerd fleece werkshirt van de Cranenbroek meegenomen want ik trok altijd de zijne aan....ik woon er ondertussen ook al inquote:
heerlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Chris heeft gisteren voor me zoeen gevoerd fleece werkshirt van de Cranenbroek meegenomen want ik trok altijd de zijne aan....ik woon er ondertussen ook al in![]()
zo'n heel fout geruit houthakkers ding
Sea Spray en de twee Burlesque soppies. Mijn random reader is kepoet dus ik haal morgen even een nieuwe en dan maak ik je het geld overquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TD is binnen net!!!
Welke china glaze was voor jou? Ik weet namelijk niet echt meer welke ik nou had besteld...
PICSquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu sea spray op, hij is delicious!
2 lagen dekkend?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu sea spray op, hij is delicious!
Oh pfieuw, goed nieuws !quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nou, we zijn in het ziekenhuis, en er is niets mis. ze mag naar huis.
jep, 2 laagjes maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
2 lagen dekkend?
[..]
Oh pfieuw, goed nieuws !
Yeaaaahhquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, 2 laagjes maar
Het is een soort stoffig pastelblauw met grijs erdoor.... echt vewwie pwettie!
Maak er een blogpost vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, 2 laagjes maar
Het is een soort stoffig pastelblauw met grijs erdoor.... echt vewwie pwettie!
quote:
WAT LIEFquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef princess-a het volgende:
Aaaaaaaahhhhh!! Mijn mamas vriend zegt net ineens; als je oma je dat geld niet leent doe ik het!
En nu zit ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LIEFquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef princess-a het volgende:
Aaaaaaaahhhhh!! Mijn mamas vriend zegt net ineens; als je oma je dat geld niet leent doe ik het!
En nu zit ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was sea spray niet stiekem voor mij en sunset sail voor jou?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Sea Spray en de twee Burlesque soppies. Mijn random reader is kepoet dus ik haal morgen even een nieuwe en dan maak ik je het geld over. Je hebt mijn adres he?
Ik voel een nieuwe Sharana-faal aankomenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was sea spray niet stiekem voor mij en sunset sail voor jou?![]()
ik heb denk ik een miskoop gedaan en heb em nog niet eens opgehad
dit is eng ... kijk jij op mijn pc mee dat ik op td zit?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe Sharana-faal aankomen
Jammer dat Sea Spray op isquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is eng ... kijk jij op mijn pc mee dat ik op td zit?
het is wat de gek er voor geeft! 50 euro?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Mss het volgende:
Oh hai. Ik heb zojuist mijn kastje opgeruimd en er een stuk of 35 Catrice/Gosh/Essence/Hema en meer van zulks uitgetrokken. Ik draag ze toch niet, dus ik wil ze op marktplaats zetten als pakket. Wat kan ik daar voor vragen?
ik moet ze ook nog bestellen! ik was bezig op t werk maar toen moest ik snel naar huis omdat meneer sleutels vergeten was ... zo ook nog ff doen dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:53 schreef Mss het volgende:
Dan kun je best wat leuke lakjes bestellen. Misschien dat ik toch de catherine arley lakjes ga bestellen!
Misschien is het voordeliger als we die samen bestellen? Of maakt dat niks uit?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet ze ook nog bestellen! ik was bezig op t werk maar toen moest ik snel naar huis omdat meneer sleutels vergeten was ... zo ook nog ff doen dus
Daar zat ik zelf ook al aan te denken ja. Dan maar voor 60 op marktplaats zetten omdat iedereen standaard onder het bedrag wat je aangeeft biedt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wat de gek er voor geeft! 50 euro?
Ik zou gewoon de bied functie aanzetten en een minimum bedrag instellen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Mss het volgende:
Oh hai. Ik heb zojuist mijn kastje opgeruimd en er een stuk of 35 Catrice/Gosh/Essence/Hema en meer van zulks uitgetrokken. Ik draag ze toch niet, dus ik wil ze op marktplaats zetten als pakket. Wat kan ik daar voor vragen?
Morgen Puckzquote:Op donderdag 27 januari 2011 07:48 schreef Puckzzz het volgende:
Groetjes terug uit het koude Veghel Dico! Ik zag je foto's in SHJN bij jullie is het lekker he?
de titel klinkt leuk. Zal er es op googelen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:56 schreef Diconnected het volgende:
Zomg heb net de film 'The girl with the dragon tattoo' gekekenwat een toffe film!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de titel klinkt leuk. Zal er es op googelen...
Ik ga me maar es aankleden. Another day at the office ...YEEY
Niet goed. Ze willen over een weekje of 2 opereren en dan halen ze de botjes uit zijn pols waardoor dus functieverlies van ongeveer 50%quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]Yoe can doe iet!
Wel goed gemaakt met je? Hoe ist met z'n pols eigenlijk?
Spannend hoor! Houd ons op de hoogte!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet goed. Ze willen over een weekje of 2 opereren en dan halen ze de botjes uit zijn pols waardoor dus functieverlies van ongeveer 50%
Dan kan hji zijn huidige functie niet meer uitoefenen en ze hebben het al over de WIA.
Wat dus ook een achteruitgang in inkomen zal betekenen.
Het enige 'voordeel' hierin is misschien dat dit hele gedoe juist dóór zijn werk komt. Jarenlang tonnen hele zalm per dag fileren is funest voor je pols. Dus wie weet moet de werkgeven wel iets van een aanvullende uitkering ofzo gaan betalen. Maar zover is het nog niet. We laten het prothese verhaal niet schieten en gaan toch volgende week naar Eindhoven naar de chirurg om te kijken of het tot de mogelijkheden behoort en of het ZF dit vergoed. We weten niet wat het dan voor gevolgen zal hebben, hoeveel functieverlies e.d. er dan zal zijn. Dat horen we volgende week.
Fingers crossed dus
Lief dat je het vraagt
Kunnen ze niets anders doen joh? Wat naar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet goed. Ze willen over een weekje of 2 opereren en dan halen ze de botjes uit zijn pols waardoor dus functieverlies van ongeveer 50%
Dan kan hji zijn huidige functie niet meer uitoefenen en ze hebben het al over de WIA.
Wat dus ook een achteruitgang in inkomen zal betekenen.
Het enige 'voordeel' hierin is misschien dat dit hele gedoe juist dóór zijn werk komt. Jarenlang tonnen hele zalm per dag fileren is funest voor je pols. Dus wie weet moet de werkgeven wel iets van een aanvullende uitkering ofzo gaan betalen. Maar zover is het nog niet. We laten het prothese verhaal niet schieten en gaan toch volgende week naar Eindhoven naar de chirurg om te kijken of het tot de mogelijkheden behoort en of het ZF dit vergoed. We weten niet wat het dan voor gevolgen zal hebben, hoeveel functieverlies e.d. er dan zal zijn. Dat horen we volgende week.
Fingers crossed dus
Lief dat je het vraagt
Nee nog niet, hij neemt niet op! Dus ik blijf lekker bellen haha.. maar hoorde wel dat hij veel kamers heeft en alle beren die ik op de weg zag liggen (het geld dus) heeft mn stiefpapa opgeruimd. Dus ik heb goede moed dat het nu heel snel gaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef Joysa het volgende:
Lees ik nu dat het je dus gelukt is princess-a?
Ik hoop echt dat het allemaal luktquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij neemt niet op! Dus ik blijf lekker bellen haha.. maar hoorde wel dat hij veel kamers heeft en alle beren die ik op de weg zag liggen (het geld dus) heeft mn stiefpapa opgeruimd. Dus ik heb goede moed dat het nu heel snel gaat
Ren wat fijn! Goed nieuws dus wb je mama
Door de stress gister heb ik helemaal gemist wat er gaat gebeuren, waar staat het ongeveer ? Ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij neemt niet op! Dus ik blijf lekker bellen haha.. maar hoorde wel dat hij veel kamers heeft en alle beren die ik op de weg zag liggen (het geld dus) heeft mn stiefpapa opgeruimd. Dus ik heb goede moed dat het nu heel snel gaat
Ren wat fijn! Goed nieuws dus wb je mama
welke wil je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Misschien is het voordeliger als we die samen bestellen? Of maakt dat niks uit?
Snap ik, als je even heeel bang bent dan trekt dat niet zo 1,2,3 weer weg, maar je komt er absoluut sterker uit!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Door de stress gister heb ik helemaal gemist wat er gaat gebeuren, waar staat het ongeveer ? Ik ben wel benieuwd.
ja goed he, ik ben zo blij daarom. Nog wel down, nasleep van gister
WHY?quote:
Ooh, ik duim voor je!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Snap ik, als je even heeel bang bent dan trekt dat niet zo 1,2,3 weer weg, maar je komt er absoluut sterker uit!
Haha een paar paginas terug denk ik; korte samenvatting; ik kreeg een tópkamer aangeboden in de stad waar ik werk, had eigenlijk al half nee gezegd omdat ik dit weekend al zou moeten verhuizen en noooit zo snel dubbele huur+borg bij elkaar zou krijgen. Was dus heel down want het is een buitenkansje. Nu wil mn mamas vriend het geld wel voorschieten en kan ik het dus wel doenNu moet ik alleen die huisbaas te pakken krijgen en hopen dat ie hem niet al vergeven heeft
Vet veel pijn en vannacht echt 4523423 keer wakker geworden erdoorquote:
Oeh SPANNUNNNNND!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Snap ik, als je even heeel bang bent dan trekt dat niet zo 1,2,3 weer weg, maar je komt er absoluut sterker uit!
Haha een paar paginas terug denk ik; korte samenvatting; ik kreeg een tópkamer aangeboden in de stad waar ik werk, had eigenlijk al half nee gezegd omdat ik dit weekend al zou moeten verhuizen en noooit zo snel dubbele huur+borg bij elkaar zou krijgen. Was dus heel down want het is een buitenkansje. Nu wil mn mamas vriend het geld wel voorschieten en kan ik het dus wel doenNu moet ik alleen die huisbaas te pakken krijgen en hopen dat ie hem niet al vergeven heeft
Ze baalt er zelf vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
t is maar een sjaal, gelukkig is je moeder nog heel!
Ik zou lichtelijk een hartaanval krijgen als mijn sjaal weg zou zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze baalt er zelf van![]()
Het eerste wat ze zei vanmorgen was over die sjaal.
Getsie meisje! Wat kan een dag dan lang duren he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vet veel pijn en vannacht echt 4523423 keer wakker geworden erdoor
En nu dus brak zijn op t werk
I forgotz my lunch; dus ik zit aan de chipsquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dadelijk naar de dierenarts met mijn ratje
reutelt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij reutelt, verder wel levendig enzo maar dit is niet normaal denk ik
wat een boutkleurtjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor de bieber fans
http://cocoperez.com/2011(...)il-polish-collection
Bieber is nét een heel mooi meisje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een boutkleurtjes
en WTF heeft die Bieber noumet nagellak te maken?voor het ratje....
geld inbrengen! die gozer weet helemaal niets van nagellak, kleuren of weet ik wat, maar zijn naam staat erop en t verkooptquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een boutkleurtjes
en WTF heeft die Bieber noumet nagellak te maken?voor het ratje....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bieber is nét een heel mooi meisje!
het is hem echt maar ze hebben teveel makeup erbij gefotosoept ..quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
is dit nou echt of is er een vrouwengezicht in geshopt?
Hebben jullie dat filmpje gezien met het 3-jarige meisje die met hem wilde trouwen?quote:
Oh slim, ik sloop ze er altijd af. Perongeluk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zojuist bij de fourniturenwinkel extra sterk garen gehaald voor m'n losse knopen die aan m'n jas moeten
bij mij vielen er 2 af toen ik hem gisteren kochtquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh slim, ik sloop ze er altijd af. Perongeluk.
Denk aan je duim, die naalden zijn erg scherpquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij mij vielen er 2 af toen ik hem gisteren kocht
dus ik vermoed dat ik álle knopen er maar af moet halen en weergoed vastnaaien.
ik heb nog nooit ene knoop aangezet, dus dat wordt een goeie oefening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
falenGoeie faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja spuit elf, da's al maanden!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
Spuit elf zal wel weer es modder aan het spuiten zijn maar herome heeft ook stempellakjes en plates en setjes enzo...wel duur, dat wel
Hun noemen het Graffiti nail art.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja spuit elf, da's al maanden!![]()
quote:
nee, da's bijna normaal!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef Joysa het volgende:
Excel bestandje bijgewerkt, zit op 174, zonder top&base. Dat is nog heul niet zo erg
www.nailetc.comquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef deerntie het volgende:
Goedemiddag!
Weten jullie toevallig of er nog meer webshops zijn die OPI verkopen behalve dan TD? Ik wil heel graag opi not like the movies en black shatter maar die doen op ebay 13.50 en 17.50 dollar incl, en dat heb ik dr nog ff niet voor over!
waarom die smilie? is het een slechte shop?quote:
SQ heeft er aandelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom die smilie? is het een slechte shop?
quote:
Ah! Da's juist een goed teken dusquote:
Oh...daarom dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef deerntie het volgende:
[..]
thanks! wel een beetje jammer dat shipping voor 2 lakjes 10 dollar is
Ik zeg het je, ik heb al mijn lakjes geproefd, geen smaakt lekkerquote:
nee maar ik prmoot 'm dagelijksquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom die smilie? is het een slechte shop?
dat zal best, maar opi is met verzendkosten erbij wel 2x zo duur als TD... waardoor je alsnog 10 euro per potje betaald.. nou dat is mij toch echt te veel van het goede. Het is maar nagellak!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
De service en communicatie zijn echter prima.
En ze hebben zoya
de meeste opi's zijn daar 5,99 (bij TD 5,75) en de shipping is even duur, 20 dollar. Maar dan kan je 10 flesjes bestellen/ Dus dat klopt niet helemaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:02 schreef deerntie het volgende:
[..]
dat zal best, maar opi is met verzendkosten erbij wel 2x zo duur als TD... waardoor je alsnog 10 euro per potje betaald.. nou dat is mij toch echt te veel van het goede. Het is maar nagellak!
quote:Shipping to all other countries :
Packages are ship using USPS Priority mail.
1 bottle of nail polish or equivalent of 3 oz = $4.99
up to 3 = $ 9.99
up to 6 = $14.99
up to 10 = $19.99
up to 12 = $23.99
up to 24 = $34.99
up to 30 = $40.99
up to 40 = $43.99
up to 80 = $64.99
de katy perry collectie kost 8.50 per potje... dus alles bij elkaar met het het toch wel aardig duurder dan td.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste opi's zijn daar 5,99 (bij TD 5,75) en de shipping is even duur, 20 dollar. Maar dan kan je 10 flesjes bestellen/ Dus dat klopt niet helemaal
dat geldt dan ook alleen voor die collectie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef deerntie het volgende:
[..]
de katy perry collectie kost 8.50 per potje... dus alles bij elkaar met het het toch wel aardig duurder dan td.
jep!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben te lui om te zoeken op die site, kan je er ook met paypal betalen?haha
oke dan samen bestelling doen? Ik ben elk weekend in Alkmaar van vrijdagavond t/m dinsdagochtend dus dan spreken we ff af, scheelt verzendenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal. Want ik merk dat iedereen ze in tweetallen besteld, volgens mij is dat voordeliger. En gezien we redelijk bij elkaar in de buurt wonen hoeven er geen 20 lakjes op de post gedaan te worden.
Even kijken hoor, want er vallen er toch wel een aantal tegen...
677
800
675
802
803
805
667
666
das geen spuit11 dat is een spuit11111111111quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
Spuit elf zal wel weer es modder aan het spuiten zijn maar herome heeft ook stempellakjes en plates en setjes enzo...wel duur, dat wel
Hun noemen het Graffiti nail art.
They iz laffing at me..quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das geen spuit11 dat is een spuit11111111111
ik moest even lachen toen ik dit laspuckzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |